Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

5s po rozładowaniu nie ładuje się


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rafał Żurawiecki

Rafał Żurawiecki
  • 2 postów

Napisano 19 sierpnia 2016 - 14:29

Witam, jakiś tydzień temu mój iPhone po całkowitym rozładowaniu przestał reagowć na ładowarkę,
Po jakiś 3h na ciągle podpiętej ładowarce nagle się uruchomił. Wszystko działało okej, aż w końcu po trzech kolejnych dniach znów rozładował się do zera i znów przestał reagować na ładowarkę.Jednak już nie było z nim kontaktu żadnego... Poszedłem do jednego serwisu, sprawdzili na kilku ładowarkach, nie załapał.Niestety nie mieli na stanie bateri do 5s, ale na tę chwile spróbują wymienić wejście na ładowarkę.Przyszedlem po h, oddali telefon mówiąc, że nie są w stanie zlokalizować usterki. Poszedłem więc do kolejnego, wymienili za 100zl baterie, zaczął działać. I tak sobie działał bez zarzutu, dodam, że się nawet nie przegrzewał. Ot może dwa, trzy razy w ciagu trzech dni zrobił się na chwilę cieplejszy. Nawet raz rozładował się i załapał normalnie. A już wczorajszego wieczoru znów stracił kontakt, nie pobierał energii, sprawdzałem na power banku, ani nawet mie wykrywał go iTunes. Nawet tryb awaryjny nie działał. To w przerwie pracy skoczyłem do sklepu z akcesoriami GSM i kupiłem nową baterie. Stwierdziłem, że wymienię ją sam. Telefon znów działa, ale teraz boję się go rozładować do zera. A na dodatek moją uwagę zwróciło przebarwienie na baterii z serwisu. Czy problem może leżeć po stronie Chipu ładowania, czy może ładowarka robi zniszczenia?

Załączone pliki



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 sierpnia 2016 - 14:32

Masz uszkodzony układ U2. A serwisowi, który wymienił Ci sprawną baterię na nową podziękuj za zmarnowanie pieniędzy.

Ładowarka lub przewód nieoryginalne i to one doprowadzają do tej usterki. Trzeba naprawić płytę główną, zamontować porządną baterię i wymienić ładowarkę i przewód na oryginalne.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 19 sierpnia 2016 - 18:44

Przeczytaj co napisałeś i sam się domyśl co może być nie tak.

 

iPhone naprawiany w nieautoryzowanym serwisie to zepsuty iPhone.(Najczęściej)


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#4 Rafał Żurawiecki

Rafał Żurawiecki
  • 2 postów

Napisano 20 sierpnia 2016 - 13:01

Witam ponownie, po mojej wczorajszej wymianie baterii wydaje się być wszystko stabilnie. Telefon w 2,5h ciągłego użytkowania, Messanger, snapchat, safari zużył 40% baterii. Czyli tyle ile zużywał jeszcze rok temu. Również się nie przegrzewa. Dodam, że również zmieniłem ładowarkę. Sam już nie wiem :x

#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 21 sierpnia 2016 - 01:13

Masz uszkodzony układ U2. A serwisowi, który wymienił Ci sprawną baterię na nową podziękuj za zmarnowanie pieniędzy.

Ładowarka lub przewód nieoryginalne i to one doprowadzają do tej usterki. Trzeba naprawić płytę główną, zamontować porządną baterię i wymienić ładowarkę i przewód na oryginalne.

 

Witam ponownie, po mojej wczorajszej wymianie baterii wydaje się być wszystko stabilnie. Telefon w 2,5h ciągłego użytkowania, Messanger, snapchat, safari zużył 40% baterii. Czyli tyle ile zużywał jeszcze rok temu. Również się nie przegrzewa. Dodam, że również zmieniłem ładowarkę. Sam już nie wiem :x

Wymieniłeś baterię, zmieniłeś ładowarkę ... Teraz "wystarczy" jeszcze tylko naprawić płytę główną.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 sierpnia 2016 - 10:15

Fajnie, że działa ale jak się rozładuje i poleży rozładowany np. przez noc to znów się nie uruchomi. Generalnie wydałeś pieniądze na kolejną baterię, która nie jest przyczyną problemu. Trzeba naprawić płytę. Oczywiście można gonić króliczka i żonglować bateriami, wkładać naładowaną po wyładowaniu poprzedniej ale to chyba nie o to chodzi.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych