Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook pro 15 2010 warto?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 wojtala

wojtala
  • 170 postów
  • SkądPforzheim.DE

Napisano 15 sierpnia 2016 - 09:17

Witam mam pytanie do servisantow na forum czy warto kupic ten sprzet jak w temacie.

Macbook ten miał wymieniana plyte glowna ze względu na usterke wystepujaca w tym modelu z karta graficzna GT330.

Czy aplle wymienial plyty wolne od tej usterki?

 

pozdrawiam



#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 15 sierpnia 2016 - 22:00

Nie. To samo co z rocznikiem 2011 - dostajesz refurba.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 wojtala

wojtala
  • 170 postów
  • SkądPforzheim.DE

Napisano 16 sierpnia 2016 - 07:27

Dzieki tumpio za odpowiedz a możesz mi powiedzieć dlaczego nie wszystkie Macbooki tego rocznika 2010 ulegaja tez awarii?
Czy to kwesia czasu?

#4 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 16 sierpnia 2016 - 08:01

Apple popełniło ten sam błąd w konstrukcji płyty w macach 15" opartych na CPU z rodziny i5/i7 (niestety to samo zaczyna się dziać w 2012 rocznikach). W/g mnie uszkodzenie płyty to kwestia czasu. Problem ten też występuje w retinach 2013/2013 a nawet w nowszych, choć się inaczej objawia.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#5 wojtala

wojtala
  • 170 postów
  • SkądPforzheim.DE

Napisano 21 sierpnia 2016 - 08:23

Witam tumpio kupiłem używanego Macbooka pro 15 2012 z matowa matryca hi res.
piszesz ze ten model zaczyna mieć problemy z karta graficzna jak w tym modelu to się objawia?
Myslalem ,ze ten model jest wolny od tej wady

pozdrawiam

#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 sierpnia 2016 - 10:11

Albo działa albo nie. Jeśli Ci się nie zawiesza, nie resetuje, nie ma żadnych niepokojących zniekształceń na ekranie to u Ciebie ten problem nie występuje, albo nie występuje jeszcze. Obecnie trwa program wymiany wadliwych płyt w tym modelu ale nie wymieniają sprawnych tylko uszkodzone. Jeśli u Ciebie  nie ma żadnych problemów to ja bym na zapas nie panikował. Choć jeśli cokolwiek podejrzanego zauważysz to trzeba od razu odesłać do serwisu autoryzowanego póki trwa program, bo jak się skończy i komputer wtedy się uszkodzi to będzie kosztowna naprawa.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 wojtala

wojtala
  • 170 postów
  • SkądPforzheim.DE

Napisano 21 sierpnia 2016 - 10:35

Macsupport jak na razie jest OK
Tylko z tego co czytam to program naprawczy tyczy się tych modeli z retina ja mam matowy 1680x1050.
Czy to nie gra roli?

#8 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 sierpnia 2016 - 10:38

Program wymiany dotyczy także MacBooka Pro 15" A1286 bez retiny Mid 2012 z grafiką GT650M.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#9 wojtala

wojtala
  • 170 postów
  • SkądPforzheim.DE

Napisano 21 sierpnia 2016 - 10:49

Dziekuje za odpowiedzi
Mam ostatnie pytanie kiedy ten program naprawczy się zakończy?

#10 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 21 sierpnia 2016 - 11:04

Program wymiany dotyczy także MacBooka Pro 15" A1286 bez retiny Mid 2012 z grafiką GT650M.

 
Macsupport - masz potwierdzone wiadomości? Zgodnie z danymi https://www.apple.co...change_repair/ ten model nie łapie się na procedurę, ale wszak są procedury do których Apple oficjalnie się nie przyznaje.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 sierpnia 2016 - 11:12

Z tego co wiem to tak. Tego programu z Retiną 2012/2013 też nie ma w oficjalnych artykułach. Mamy takiego jednego padniętego MacBooka Pro A1286 Mid 2012 i będziemy wysyłać w tym tygodniu, więc jednoznacznie się dowiem.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#12 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 21 sierpnia 2016 - 15:37

Retina jest w programie jak najbardziej :

 

"Modele, których dotyczy ten problem

  • MacBook Pro (15-calowy, początek 2011 r.)
  • MacBook Pro (15-calowy, koniec 2011 r.)
  • MacBook Pro (Retina, 15-calowy, połowa 2012 r.)
  • MacBook Pro (17-calowy, początek 2011 r.)
  • MacBook Pro (17-calowy, koniec 2011 r.)
  • MacBook Pro (Retina, 15-calowy, początek 2013 r.)"

Nic za to nie jest powiedziane o A1286 2012 rocznik


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#13 MiL

MiL
  • 1 402 postów
  • Płeć:

Napisano 22 sierpnia 2016 - 08:13

Mój A1286 z końca 2011 roku bez retiny miał płytę wymienianą już dwa razy, za każdym razem korzystałem z tego programu. Czekam na trzecią awarię.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych