Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z taśmą z gniazdem ładowania - iPhone 5S


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 stb920

stb920
  • 15 postów

Napisano 24 czerwca 2016 - 10:15

Witam,

 

Od jakiegoś czasu wyrobiło mi się gniazdo ładowania w iPhonie 5S - pod pewnym kątem ładował się telefon, pod pewnym nie. Postanowiłem kupić taśmę z gniazdem ładowania i ją wymienić.

 

Po wyjęciu starej taśmy (działało bezproblemowo gniazdo słuchawkowe) wymieniłem taśmę na nową. W nowej taśmie telefon ładował się bezproblemowo, ale dźwięk w słuchawkach strasznie trzeszczał (był dobry tylko w przypadku "włożenia jacka do połowy".

 

Postanowiłem odesłać tą nową taśmę, ale pojawił się problem - przy starej taśmie oryginalnej pojawił się ten sam problem z dźwiękiem (też do połowy jacka jest dźwięk ok, ale po włożeniu całego jacka dźwięk trzeszczy).

 

I teraz pytanie - czy jest to po prostu uszkodzenie mechanicznie jednej i drugiej taśmy, czy mogłem coś uszkodzić poza taśmą (jakieś złącze albo w ogóle coś innego)?

 

Dziękuję za odpowiedzi.



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 czerwca 2016 - 10:20

Albo uszkodziłeś obie taśmy albo uszkodziłeś płytę główną. Tyle można powiedzieć na pewno. Aby stwierdzić co dokładnie jest uszkodzone trzeba obejrzeć płytę główną i obie taśmy.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 stb920

stb920
  • 15 postów

Napisano 24 czerwca 2016 - 10:36

Tylko czy taki może być objaw uszkodzenia płyty głównej?

 

Podłączenie słuchawek jest wykrywane bezproblemowo. Teraz kupiłem taśmę z Allegro, ale myślę o kupnie oryginalnej taśmy produkcji Apple. Tylko przed kupnem właśnie zastanawiam się, czy to nie coś innego.


Dodam, że zamówiłem taśmę z Allegro - dźwięk w niej w ogóle nie działał. Włożyłem z powrotem starą taśmę i wszystko działało. Tamtą odesłałem w ramach reklamacji i przysłali kolejną i tu dźwięk działał ale właśnie trzeszczał. I po włożeniu oryginalnej już tym razem też zaczął trzeszczeć.



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 czerwca 2016 - 10:40

Jedyny sposób to obejrzenie płyty i sprawdzenie na pewnej, sprawnej taśmie. Nikt Ci przez Internet nie powie co jest uszkodzone, bo to będzie przecież wróżenie.

 

A tak na marginesie to uchyliłbyś rąbka tajemnicy i napisał gdzie chcesz kupić oryginalną taśmę produkcji Apple?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 stb920

stb920
  • 15 postów

Napisano 24 czerwca 2016 - 10:42

Rozumiem, dziękuje za odpowiedź.

 

Mogę się mylić oczywiście, ale znalazłem taką stronę: http://www.hurtowniagsm.pl/index.php?d=produkt&id=7451&zapytanie=1. Napisałem tam maila i dostałem odpowiedź że produkcji Apple, prawdopodobnie foxconn.



#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 czerwca 2016 - 10:43

To Cię niestety okłamali. Wszystko to zamienniki. Ale są lepsze i gorsze.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 stb920

stb920
  • 15 postów

Napisano 24 czerwca 2016 - 10:45

Hahah mój kraj taki piękny. A jest wprost napisane, że produkcja Apple i w mailu też zostałem tak zapewniony.. Czyli wszystkie serwisy też operują na zamiennikach.



#8 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 czerwca 2016 - 10:46

Tak.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#9 stb920

stb920
  • 15 postów

Napisano 24 czerwca 2016 - 10:51

A jest jakiś sklep / hurtownia gdzie można znaleźć dobrej jakości zamiennik? Czy to tajemnica.


Przy okazji wyczytałem, że owszem może być uszkodzony chip audio, ale wtedy wykonywanie rozmów nie byłoby możliwe - "If sounds are available from music player while no sounds during calls, the audio chip or circuits may be damaged. To replace the chip or check the corresponding circuits to fix the issue."

 

http://www.etradesupply.com/blog/9-important-tips-to-prevent-motherboard-issues-during-repair-iphone-5/



#10 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 czerwca 2016 - 11:05

Chip audio też może być uszkodzony.

Odnośnie sklepu to nie pomogę, my sobie sami sprowadzamy części.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#11 stb920

stb920
  • 15 postów

Napisano 24 czerwca 2016 - 11:05

Rozumiem. Dziękuje Tobie serdecznie, bardzo mi pomogłeś.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych