Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Porada przy zakupie macbooka w głównej mierze pod windows'a


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 nakeddenim

nakeddenim
  • 4 postów

Napisano 05 maja 2016 - 22:32

Witam, moze zaczne od tego, ze jestem posiadaczem macbooka pro juz od 4 lat, i nie wyobrazam sobie całkowitej przesiadki na windowsa. Za bardzo polubilem system osx, zeby z niego definitywnie rezygnować, stąd proszę o poradę. 

 

Jestem studentem uczelni technicznej, korzystam na codzien z programów takich jak: Autocad, Inventor, Ansys Fluent, Excel, Mathlab. Więc potrzebny mi jest również system windows. Chciałbym, aby na komputerze system ten działał bez problemów i wszystkie wyżej wymienione programy również "hulały" jak należy. 

 

Jako "afterwork" bawię się w programach typu adobe premiere pro cc, lightroom. Stąd chęć pozostania również przy systemie osx. 

 

Czy ten komputer spełni postawione wymagania, będzie sobie znakomicie dawał radę z w/w programami na windowsie szczególnie? 

 

http://allegro.pl/macbook-pro-retina-15-i7-2-2-16-256gb-mgxa2-ll-a-i6174830687.html

 

Nie ukrywam, że w tej cenie dostanę stację roboczą dell precision m3800, ale w tym wypadku byłbym zmuszony pracować tylko na windowsie, a tego chcę uniknąć.

 

Z góry dziękuje za wszystkie opinie, pozdrawiam

 

Olek

 

 



#2 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 06 maja 2016 - 06:46

ten mac się nie nadaje ma zintegrowaną grafikę IrisPro a Ty raczej potrzebujesz dedykowanej np. GF 750 (w macBookach Pro) lub lepszej


Fallout ...war, war never changes...

#3 MiL

MiL
  • 1 402 postów
  • Płeć:

Napisano 06 maja 2016 - 07:44