Cześć,
Mam niemały kłopot. Mianowicie znajomy posiada MacBooka Pro - chciał przeinstalować system. bo jak twierdził zaczął mu zamulać. Zamiast oddać go do serwisu czy komuś, kto się zwyczajnie na tym zna - postanowił sam sformatować dysk. Niestety przy próbie instalacji systemu na nowo wyrzuca błędy, że nie można zainstalować danego systemu na tym komputerze. (screeny w załącznikach). Oczywiście nie zrobił kopii zapasowej ani nic z tych rzeczy. Robiłem format dysku ponownie - bez skutku. Jak można temu zaradzić i zainstalować poprawnie system? Proszę o pomoc.
Nie można zainstalować systemu MAC OS X 10.6.4
#1
Napisano 23 lutego 2016 - 21:37
#2
Napisano 23 lutego 2016 - 22:37
Może jak byś napisał z jakiego miasta jestes, ktoś mógłby ci pomóc.
Muzyka i Komputery
https://iro.myapple.pl
#3
Napisano 24 lutego 2016 - 00:45
Jestem z Leszna, Wielkopolska. Miejscowość leżąca między Poznaniem a Wrocławem.
#4
Napisano 24 lutego 2016 - 09:12
Płyta jest od tego komputera? Bo jeśli od innego to nie da się zainstalować. Dysk w komputerze jest sprawny? Sprawdzony SMART?
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#5
Napisano 24 lutego 2016 - 11:39
Dysk w komputerze jest sprawny, sprawdziłem smart (screen w załączniku). Natomiast co do płyty, to posiadasz macbooka twierdzi, że to właśnie z niej korzystano wcześniej do instalacji systemu - również screen w załączniku. Próbuję, próbuję ale nic nie skutkuje. Tkwię w martwym punkcie.
Załączone pliki
#6
Napisano 24 lutego 2016 - 11:48
SMART trzeba sprawdzić w programie do tego, a nie w Narzędziu Dyskowym, bo w nim prawie każdy dysk jest sprawny. Płyta niewiadomego pochodzenia też może być przyczyną.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#7
Napisano 24 lutego 2016 - 11:50
Przypuszczając, że to wina płyty - wystarczy ściągnąć odpowiedni system z internetu i zainstalować na pendrive'a? Pytanie też, jaki dokładnie to ma być.
#8
Napisano 24 lutego 2016 - 12:09
A co to dokładnie za MacBook? Rok itd.?
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#9
Napisano 24 lutego 2016 - 12:25
To dokładnie ten model:
http://www.everymac.com/systems/apple/macbook_pro/specs/macbook-pro-core-2-duo-2.6-17-early-2008-penryn-specs.html
#10
Napisano 24 lutego 2016 - 13:05
To możesz zainstalować na nim nawet najnowszy system El Capitan. Ściągnij z AppStore i instalator i zrób z niego pendrive bootowalny.
Jeśli chcesz Snow Leopard to musisz kupić płytę z nim.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#11
Napisano 25 lutego 2016 - 03:57
Owszem, tylko kiedy nie mam dostępu do Maca ani mu spokrewnionemu. Więc jak mogę ściągnąć przez AppStore?
#12
Napisano 29 marca 2016 - 10:27
Witam,
nie chce zakładać nowego tematu, bo mam podobny problem. Mianowicie kupiłem MBA A1370 Intel 2x1,4GHz bez dysku SSD. Kupiłem dysk dedykowany do tego modelu 64GB. Próbowałem zainstalować wszystkie wersje od 10.6.3, Yosemite, Mavericks i El Capitan. Za każdym razem wyskakuje mi taki sam błąd jak koledze wyżej. W załączniku przykładowy komunikat z Yosemite. Do tej pory robiłem:
Dyski USB bootowalne (różne pendrivy)
Reset PRAM, SMC
Próbowałem 10.6.3 zainstalować z CD i USB (zostało mi po MBP) ale wiem że to nie przejdzie bo dysk jest dedykowany.
Czytałem wszystkie wątki tutaj oraz na zagranicznych forach i nie mam już pomysłu ! Może pomożecie mi ?
Załączone pliki
Użytkownik phiz edytował ten post 29 marca 2016 - 10:28
#13
Napisano 29 marca 2016 - 17:08
http://myapple.pl/fo...ro/?p=2045391
Ta metoda mi pomogła! Miałem czas ustawiony na 2001 rok. Zmieniłem i wszystko działa idealnie!!! Pozdrawiam!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych