Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5s z iOS 9 czarny ekran


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 Patryk Ryczko

Patryk Ryczko
  • 15 postów
  • SkądSzczytno, Poland

Napisano 20 września 2015 - 12:02

Po aktualizacji do iOS 9 mam ciągły problem. Nieważne jaka aplikacje włączę mam czarny ekran aż nie wcisnę Home i nie włączę drugi raz. Tak jest ze wszystkim. Spotkal ktoś z was się z tym?

#2 jacob13

jacob13
  • 49 postów

Napisano 20 września 2015 - 13:19

Mam podobnie na iPhone 5. Miejmy nadzieje ze jak najszybciej zrobia poprawki w ios 9.0.1



#3 marooo

marooo
  • 628 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 września 2015 - 13:31

Trzymaj klawisze home i power aż się pokaże jabłko.



#4 Patryk Ryczko

Patryk Ryczko
  • 15 postów
  • SkądSzczytno, Poland

Napisano 20 września 2015 - 14:16

Dwa dni męczarni a tu tylko dwa klawisze wystarczyło przytrzymać.

#5 Patryk Ryczko

Patryk Ryczko
  • 15 postów
  • SkądSzczytno, Poland

Napisano 20 września 2015 - 23:24

Jednak to nie pomogło. Jakaś porada czy tylko czekać na łatkę?

#6 Fhu XCars

Fhu XCars
  • 4 postów

Napisano 29 września 2015 - 14:29

mam identyczny problem pod 9.0.1 ale jak na moment obecny pomogło home i power ale ciekawe na jak długo?

zrobiłem nawet reset do ustawień fabrycznych zainstalowałem wszystko od nowa i pokonfigurowałem spokój był 2 dni i znów to samo:(



#7 jacob31

jacob31
  • 362 postów

Napisano 29 września 2015 - 14:42

Miałem podobny problem przez 2 dni po aktualizacji ale później wszystko wróciło do normy.



#8 Fhu XCars

Fhu XCars
  • 4 postów

Napisano 29 września 2015 - 16:36

Po jakiej aktualizacji obecnie mam 9.0.1 i nie ma nic nowszego owszem po zrobieniu aktualizacji do wersji 901 problem ustał na trzy dni potem znowu się pojawił resety ty typu home i power nie pomagają zastanawiałem się czy nie wynika to z Oszczędności energii jako nowej aplikacji lub przyciemniania ekranu w trybie automatu ale wyłączenie obu opcji nie pomogło klapa wersji 8 iOS nie było takiego problemu czekamy na kolejną aktualizację czy ktoś ma jakiś pomysł żeby to opanować
A jeszcze jedno urządzenie na którym pracuje to jest iPhone sześć +

#9 Bania88

Bania88
  • 202 postów

Napisano 01 października 2015 - 21:06

Ten blad to upgrade tego bledu z ios8 co wywalal czarny ekran po odpaleniu aplikacji z zablokowanego ekranu (w centrum sterowania), ten blad z ios8 mam do dzis, nie naprawili go nawet na ios8.4.1. Home+Sleep pomaga na pare godzin, jak masz farta to pare dni :(



#10 Fhu XCars

Fhu XCars
  • 4 postów

Napisano 02 października 2015 - 13:21

OK jest nowa wersja 9.0.2 i tez klapa można to jakoś opanować latka lub coś czy czekać na kolejna łatkę z iOS ? Może coś w ustawieniach ?

#11 marooo

marooo
  • 628 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 października 2015 - 17:34

Może odtwórz oprogramowanie



#12 Fhu XCars

Fhu XCars
  • 4 postów

Napisano 03 października 2015 - 14:10

Robiłem to w wersji wcześniejszej czyli 901 nie pomogło nie chce mi się znowu reinstalować całego tego badziewia poczekam może coś się znowu opublikują chyba nie jestem jedyny z takim problemem

#13 lkulec

lkulec
  • 110 postów
  • Skąd92100

Napisano 03 października 2015 - 22:20

5s i 6s ten sam problem w AppleCare doradzili restor i aktywacja jako nowy co pomogło na pare dni wiec sam znalazłem problem.
Ustawiania -> safari -> (na dole "prywatność i ochrona") włączyć funkcje NIE ŚLEDŹ.
I na wszelki wypadek wyczyścić dane przeglądarki poczym wyłącz wlacz iPhone i tyle. U mnie to zadziałało.
Ja od tamtej pory niemam problemu a ze dwa razy odtwarzalem 5s i 6s odziwo 6 i iPad 4 nie miały tego problemu. Dajcie znać czy komuś to pomogło.

Użytkownik lkulec edytował ten post 03 października 2015 - 22:38


#14 Czart

Czart
  • 27 postów

Napisano 05 października 2015 - 12:50

5s i 6s ten sam problem w AppleCare doradzili restor i aktywacja jako nowy co pomogło na pare dni wiec sam znalazłem problem.
Ustawiania -> safari -> (na dole "prywatność i ochrona") włączyć funkcje NIE ŚLEDŹ.
I na wszelki wypadek wyczyścić dane przeglądarki poczym wyłącz wlacz iPhone i tyle. U mnie to zadziałało.
Ja od tamtej pory niemam problemu a ze dwa razy odtwarzalem 5s i 6s odziwo 6 i iPad 4 nie miały tego problemu. Dajcie znać czy komuś to pomogło.

No właśnie będę testował Twój sposób. Powiedz tylko jak na to wpadłeś? Wg mnie nie ma to większego związku z problemem....


Komputer:  MacBook Pro Retina 15,4", 2,7 GHz Intel Core i7, 16GB RAM, 768GB HDD Telefon:  iPhone 5S 32GB Tablet:  iPad Air 16GB GSM

#15 lkulec

lkulec
  • 110 postów
  • Skąd92100

Napisano 05 października 2015 - 13:07

Jak wpadłem ? Aktywowałem iPhone jako nowe urządzenie i pobrałem jeszcze raz aplikacje mimotego problem wrócił to zrobiłem to jeszcze raz bez instalowania aplikacji na czystym iPhonie także się nie poprawiło noto zacząłem szukać w ustawieniach aż dotarłem do opcji blokującej reklamodawców. Logicznie rzecza biorąc "burdel" w systemie musiało robić coś z zewnątrz bo nie wydaje mi się ze to był zwykły błąd w systemie który nie wychwycil apple. Po uruchomieniu systemu wpisałem dane mojego konta iCloud żebym miał dostęp do moich zdjeć i kontaktów. Daj znać czy u Ciebie tez się poprawiło sam jestem ciekawy.

#16 leon_g5

leon_g5
  • 101 postów

Napisano 07 października 2015 - 16:47

5s i 6s ten sam problem w AppleCare doradzili restor i aktywacja jako nowy co pomogło na pare dni wiec sam znalazłem problem.
Ustawiania -> safari -> (na dole "prywatność i ochrona") włączyć funkcje NIE ŚLEDŹ.
I na wszelki wypadek wyczyścić dane przeglądarki poczym wyłącz wlacz iPhone i tyle. U mnie to zadziałało.
Ja od tamtej pory niemam problemu a ze dwa razy odtwarzalem 5s i 6s odziwo 6 i iPad 4 nie miały tego problemu. Dajcie znać czy komuś to pomogło.

Ten sposób u mnie nie zadziałał (iP5s), ale zuważyłem, że po wyłączeniu trybu oszczędzania baterii i restarcie na razie jest OK. Moim zdaniem ten błąd ma związek z tym trybem.


MacBook Pro 13" 2019 i5, 8GB RAM, SSD 256 GB, iPhone 8


#17 lkulec

lkulec
  • 110 postów
  • Skąd92100

Napisano 07 października 2015 - 19:31

Przypomniałem sobie jeszcze jedna zacz w ogólne->safari-> hasła znalazłem dziwny login i hasło do strony na której w życiu niebyłej i to tez usunąłem. W każdym bądź razie mi to pomogło ale wpienia mnie to ze na nowym 6s mam ten sam durny błąd co na 5s to musi być błąd zewnątrz albo w iCloud.

#18 leon_g5

leon_g5
  • 101 postów

Napisano 07 października 2015 - 21:58

Ten sposób u mnie nie zadziałał (iP5s), ale zuważyłem, że po wyłączeniu trybu oszczędzania baterii i restarcie na razie jest OK. Moim zdaniem ten błąd ma związek z tym trybem.

Niestety, po pewnym czasie, wszystko wróciło do stanu poprzedniego, czyli czarnego ekranu. Pozostaje czekać na ruch Apple. Niestety te ciągłe niedoróbki zaczynają być co najmniej irytujące. Kiedy to się skończy? 


MacBook Pro 13" 2019 i5, 8GB RAM, SSD 256 GB, iPhone 8


#19 ak6

ak6
  • 31 postów

Napisano 08 października 2015 - 22:25

Dołączam do grona.
iOS 9.0.2 na 6 plus

Czarny ekran przy każdej aplikacji. Czasem, na chwilę pomaga restart. Poza tym żadne inne czary mary nie dają żadnego efektu.

#20 lkulec

lkulec
  • 110 postów
  • Skąd92100

Napisano 09 października 2015 - 11:57

Mi pomogło

#21 ak6

ak6
  • 31 postów

Napisano 09 października 2015 - 15:33

Mi pomogło

Ale co?



#22 nokey

nokey
  • 7 postów

Napisano 10 października 2015 - 22:08

Ten sposób u mnie nie zadziałał (iP5s), ale zuważyłem, że po wyłączeniu trybu oszczędzania baterii i restarcie na razie jest OK. Moim zdaniem ten błąd ma związek z tym trybem.

mi na razie pomogło (iP6plus)



#23 Jkoval85

Jkoval85
  • 2 postów

Napisano 18 października 2015 - 20:27

Witam wszystkich z rodziny Apple czuje się zobowiązany podzielić się rozwiazaniem problemu! Po kontakcie ze wsparciem Apple okazało się, że problem leży w aplikacji voice centrol czyli sterowanie głosowe wyłączamy iPhone i nie używamy funkcji sterowanie głosowe i problem znika. Osobiście bardzo często uzywałem przede wszystkim w samochodzie po sparowaniu z zestawem głośno mówiącym. Dzisiaj rownież korzystam z zestawu tylko wybieranie numeru robię przez iPhone a nie wywoływanie voice control jak robiłem to wcześniej. Od czwartku jest ok także to na 100% musi być ten powód. Mam nadzieje ze u was tez pomoże. Pozdrawiam jkoval85

#24 bobi

bobi
  • 15 postów
  • SkądPruszków

Napisano 20 października 2015 - 12:30

Ma ktoś jakieś alternatywne rozwiązanie omawianego problemu? Ja nie mogę wyłączyć "voice control" jak Jkoval85-bo go nie mam  :(, a problem występuje kilka razy dziennie (iPhone 5)



#25 Jkoval85

Jkoval85
  • 2 postów

Napisano 20 października 2015 - 14:32

Ma ktoś jakieś alternatywne rozwiązanie omawianego problemu? Ja nie mogę wyłączyć "voice control" jak Jkoval85-bo go nie mam  :(, a problem występuje kilka razy dziennie (iPhone 5)

Nie ma takiej opcji, żebyś nie miał funkcji voice control czyli sterowanie głosowe. Przytrzymaj kilka sekund przycisk home i na pewno się włączy. (sprawdzałem jest w iphone 4 więc tym bardziej masz w 5. Wyłącz i włącz tel i nie używaj tej opcji






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych