Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Opinie o serwisach - chcę naprawić MBP


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 rEaLaPpLeFaN

rEaLaPpLeFaN
  • 708 postów

Napisano 09 sierpnia 2015 - 14:30

Witam szanownych forumowiczów.

 

Chcę oddać mojego MBP (15" retina 2012 baseline) do serwisu. Wskażcie mi proszę miejsce gdzie mógłbym poczytać opinie na temat serwisów. Pomyślałem, że oddam go do iMad, ale jest to decyzja zupełnie bezpodstawna (nie mam doświadczenia, nigdy nie serwisowałem niczego z nadgryzionym jabłkiem).

 

Jeżeli nie ma takiego miejsca - gdzie są zamieszczone opinie o serwisach - to proszę podzielcie się swoimi doświadczeniami tutaj, polećcie / odradźcie mi jakiś serwis.

 

Lokalizacja nie ma znaczenia, bo w moim mieście i tak żadnego nie ma, więc wyślę kurierem.

 

Usterki:
1. kwalifikuje się do programu wymiany kart graficznych
2. trackpad nie klika z jednej strony
3. dwa gorące piksele
4. podejrzewam usterkę baterii, bo dziwnie szybko traci pojemność (chociaż to może mieć coś wspólnego z pkt. 1.)
5. jeden zawias pokrywy wydaje się lekko luźny

[Nie wiem czy to właściwy dział - jeżeli nie, to proszę o przeniesienie.]


"…people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do."

#2 Danioo

Danioo
  • 1 057 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 sierpnia 2015 - 14:41

Ja osobiście oddawałem swoje urządzenia do iMAD (iPAD) i Cortland (iPhone). Mieszkam w warszawie więc problemu z dostawą nie mam. Cortland można pochwalić, za szybkość naprawy, a iMad za lokalizacje (czas realizacji nieznacznie dłuższy - 1-2 dni robocze). 


iMac 21,5 Mid 2014 (1,4GHz,8GB,500GB) + 128GB SSD USB | MacBook Air 11 Early 2014 (1,4Ghz,4GB,256GB)

Samsung Galaxy S8 Arctic Silver / iPhone 7 Matte Black 32GB 


#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 sierpnia 2015 - 09:19

Podstawa to czy masz gwarancję na ten komputer czyli kupiony Apple Care, bo jeśli nie to serwis tylko wymieni Ci płytę główną jeśli potwierdzą usterkę grafiki, a reszty nie będą robić. Chyba, że zapłacisz ale matryca i topcase będzie bardzo dużo kosztować.

 

Jeśli wybierzesz serwis autoryzowany to najlepiej Cortland albo iMad w zależności, który masz na miejscu.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 rEaLaPpLeFaN

rEaLaPpLeFaN
  • 708 postów

Napisano 10 sierpnia 2015 - 13:26

Podstawa to czy masz gwarancję na ten komputer czyli kupiony Apple Care, bo jeśli nie to serwis tylko wymieni Ci płytę główną jeśli potwierdzą usterkę grafiki, a reszty nie będą robić. Chyba, że zapłacisz ale matryca i topcase będzie bardzo dużo kosztować.

 

Jeśli wybierzesz serwis autoryzowany to najlepiej Cortland albo iMad w zależności, który masz na miejscu.

 

Żadnego nie mam na miejscu.

 

Mam AppleCare.


Użytkownik rEaLaPpLeFaN edytował ten post 10 sierpnia 2015 - 13:26

"…people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do."

#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 sierpnia 2015 - 14:27

To wyślij do Cortlandu, na przykład do Katowic, my często do nich wysyłamy różne urządzenia i nie ma najmniejszych problemów.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 rEaLaPpLeFaN

rEaLaPpLeFaN
  • 708 postów

Napisano 03 września 2015 - 10:24

Wysłałem do iMad w Katowicach.

 

Wykonali swoją pracę bezbłędnie.

 

Nowy top case, nowy trackpad, nowa bateria, karta graficzna nie sprawia problemów.

 

Komputer sprawia wrażenie jakby był cały nowy, tylko SSD przełożyli ze starego i spodnia pokrywa jest ze starym numerem seryjnym (a może go zwyczajnie wyczyścili i stąd to wrażenie? :-D)


"…people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do."




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych