Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

4G. 4.3.3. Error 1004?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stiffler

Stiffler
  • 23 postów

Napisano 01 sierpnia 2011 - 16:44

Witam, w trakcie pobierania rzeczy z AppStore wyskakuje mi ,,Error 1004 Please try again later". Wie ktoś czym jest to spowodowane i jak to naprawić? Dodam tylko, że wcześniej z pobieraniem z AppStore nie było problemów.

#2 komar1029

komar1029
  • 357 postów
  • SkądBytom, PL

Napisano 01 sierpnia 2011 - 17:49

Długo już tak masz? Może reinstalacja iTunes pomoże?

#3 Stiffler

Stiffler
  • 23 postów

Napisano 01 sierpnia 2011 - 22:24

Zaczęło się to dzisiaj ale z racji tego, że iPod jest nowy ( ok 2 tygodnie ) to i moje obawy są większe :/. Dodatkowo od ok 2 dni nie mogę połączyć sie z yt poprzez aplikację :/

#4 komar1029

komar1029
  • 357 postów
  • SkądBytom, PL

Napisano 02 sierpnia 2011 - 11:11

Spróbuj zrobić restore.

#5 Stiffler

Stiffler
  • 23 postów

Napisano 02 sierpnia 2011 - 13:09

Jeśli chodzi o ,,powrót do ustawień fabrycznych" czy jakoś tak to wczoraj chciałem zrobić, ale się nie udało, ponieważ wyskakiwał błąd ;/
Dodatkowo iTunes czyta iPoda ale nie może go zsynchronizować ;/
Czy ten serwis będzie dobry? (pozycja nr 3 ,,LAGO") Apple (United Kingdom) - Resource Locator

#6 epi

epi
  • 184 postów
  • SkądKatowice

Napisano 02 sierpnia 2011 - 13:50

1004 - błąd podczas generacji plików typu SHSH dla basebandu. Występujący jedynie podczas przekierowania serwera aktywacji iTunes na serwer saurika (edycja pliku hosts). Użyj TinyUmbrella i wybierz opcję: "Kick Device Out Of Recovery" aby włączyć telefon.

#7 Stiffler

Stiffler
  • 23 postów

Napisano 02 sierpnia 2011 - 14:20

Sorry, ale nie bardzo rozumiem ;/ Saurik kojarzy mi się z JB, którego na swoim iPodzie nie mam. Dzisiaj chyba idę do serwisu. I wie ktoś może czy Apple (United Kingdom) - Resource Locator (pozycja nr 3 ,,lago") będzie dobry?

#8 komar1029

komar1029
  • 357 postów
  • SkądBytom, PL

Napisano 02 sierpnia 2011 - 15:13

1004 - błąd podczas generacji plików typu SHSH dla basebandu. Występujący jedynie podczas przekierowania serwera aktywacji iTunes na serwer saurika (edycja pliku hosts). Użyj TinyUmbrella i wybierz opcję: "Kick Device Out Of Recovery" aby włączyć telefon.


W iPodzie nie ma BB! Przecież to nie jest iPhone...

#9 Stiffler

Stiffler
  • 23 postów

Napisano 02 sierpnia 2011 - 15:14

A wypowie się ktoś na temat tego serwisu?

#10 epi

epi
  • 184 postów
  • SkądKatowice

Napisano 02 sierpnia 2011 - 15:14

ups sorry :D

#11 komar1029

komar1029
  • 357 postów
  • SkądBytom, PL

Napisano 02 sierpnia 2011 - 15:18

ups sorry :D


Spox rozumiem, każdy się może pomylić!

A co do serwisu to skoro autoryzowany Apple to powinno być OK.

#12 Stiffler

Stiffler
  • 23 postów

Napisano 02 sierpnia 2011 - 15:23

iPod ma ok 2 tygodni a ma sporo wad, które nasilają się z czasem: - Lekki prześwit po lewej stronie na dole ( były już o tym tematy) - brak połączenia z YouTube - nagły brak możliwości pobierania z AppStore - iTunes ,,odnajduje" iPoda, ale nie może go zsynchronizować - chciałem przywrócić iPoda do stanu początkowego ( opcja w iTunes ), ale i tu wyskoczył error - wyskakujące informacje o tym, że np certyfikat (?) dla google wygasł... Jak myślicie, jest szansa, że dostanę nowego? Ten był kupiony w Media Markt, więc nie powinno to być byle co ;/

#13 komar1029

komar1029
  • 357 postów
  • SkądBytom, PL

Napisano 02 sierpnia 2011 - 15:24

Na 90% dostaniesz nowego! Ten co ty masz to jakiś niewypał...

#14 Stiffler

Stiffler
  • 23 postów

Napisano 02 sierpnia 2011 - 15:29

A jak wygląda taka ,,wymiana"? Dają od razu czy po jakimś czasie? Dodam jeszcze, że mam starego iPoda Touch 1g, z którym nigdy nie było problemów...

#15 komar1029

komar1029
  • 357 postów
  • SkądBytom, PL

Napisano 02 sierpnia 2011 - 17:23

Wygląda to +/- tak: 1. Idziesz/jedziesz do jakiegoś autoryzowanego punktu Apple (lepiej weź ze sobą dowód zakupu i wszystko co dostałeś do iPoda) 2. Mówisz gościowi w tym punkcie na czym polega problem. 3. w/w gość powinien przyjąć Ci iPoda, powinien również powiedzieć co stanie się z Twoim iPodem. 4. Dostajesz jakieś papierki i czekasz ok 14 dni roboczych. 5. Przychodzisz do tego punktu w którym oddawałeś iPoda. 6. Gość mówi Ci co i jak oraz najprawdopodobniej dostajesz nowego iPoda (ten sam model, ta sama pojemność) 7. Idziesz/jedziesz do domu i cieszysz się nowym iPodem.

#16 najman

najman
  • 953 postów

Napisano 23 września 2011 - 12:41

U mnie na 4G soft 4.3.2 tez tak wlasnie mialem przed chwila. Wlaczylem tryb safe mode w sbsetting zrobilem update aplikacji potem wyszedlem z tego trubu i juz bylo ok...

#17 Cintulek

Cintulek
  • 2 128 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 23 września 2011 - 19:09

Stiffler, dostaniesz nowego, bo ten prześwit już jest wadą fabryczną - ja dostałem nowego, więc i Ty również go dostaniesz. Lecz przywróć wcześniej do oryginalnego oprogramowania metodą SHIFT+odtwórz, a uprzednio w DFU wejdź za pomocą iREB. :)

#18 Kacper12

Kacper12
  • 3 postów

Napisano 26 września 2011 - 14:49

Witam mam problem z moim iPod touch 4g (po JB) wersja softu 4.3.3 Sprawa jest taka pewnego dnia synchronizowałem go z iTunnes nie wszystkie albumy się zsynchronizowały. W ten piątek stwierdziłem ,że go odtworze pobrałem softa 4.3.5 i wszystko cacy przez 5 min ''przygotowanie do odtworzenia'' a potem błąd 1601 próbowałem iREBem ale to samo pomocy !!!!!!

#19 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 26 września 2011 - 14:53

Witam mam problem z moim iPod touch 4g (po JB) wersja softu 4.3.3

Sprawa jest taka pewnego dnia synchronizowałem go z iTunnes nie wszystkie albumy się zsynchronizowały.

W ten piątek stwierdziłem ,że go odtworze pobrałem softa 4.3.5 i wszystko cacy przez 5 min ''przygotowanie do odtworzenia''
a potem błąd 1601 próbowałem iREBem ale to samo pomocy !!!!!!


Przeczytaj.
iTunes: komunikaty dotyczące uaktualniania i odtwarzania oraz zaawansowane rozwiązywanie problemów
http://myapple.pl/ip...d-1601-a-2.html

#20 Kacper12

Kacper12
  • 3 postów

Napisano 26 września 2011 - 14:54

Czytałem to i nic

#21 Rafał Eek

Rafał Eek
  • 20 postów
  • SkądGdansk, Poland, Poland

Napisano 26 września 2011 - 16:24

Jeśli masz na niego gwarancję (bo skoro nowy to musisz mieć) to idź do autoryzowanego sklepu apple i zgłoś na naprawę. Zrobią Ci to i niczego nie zepsujesz.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych