Dlatego są inne opcje streamingowe jak świetny Spotify czy Deezer. Skoro Apple chce w ten sposób pogrywać to niech się liczy, że wykonawcom to się może nie spodobać. Wg. mnie okres 3 miesięczny jest zdecydowanie za długi i skróciłbym go do jednego jak to jest w przypadku Spotify. Oczywiście mówię to z perspektywy Apple, a nie konsumenta. A tak już humorystycznie, niech twórca takiego hitu lata poczeka do następnego roku, wtedy większa część będzie już po okresie próbnym i za odtworzenia dostanie pieniążki. ;)
Co do "super popularnych hitów lata" nie będę się wypowiadał, poza tym że mają multum alternatyw i nikt im nie każe podpisywać - wydaje mi się - jawnej umowy z Apple. Ludzie i tak w sporej większości muzyki słuchają tylko z radio lub youtube.
Wcześniej już tak zrobiła wycofując się ze spotify i nikt po niej nie płakał. Teraz też tak będzie, jest dużo o wiele cenniejszych artystów.
Najlepszy koncept, mimo to moim zdaniem mógłby być trochę grubszy, bo taką cieniznę to aż niebezpiecznie w dłoni trzymać. W dodatku wolałbym standardowe wejście słuchawkowe.
a bateria cierpi nadal
Bardzo przydatna informacja. Dzięki ;)
W takim wykonaniu, stosunkowo niską ceną, wygodniejszym sterowaniem, z lepszą grafiką niż pierwotnie i idealnie płynną animacją? Chyba każdy zna odpowiedź. Lepsze to niż gry nudne, udające jakąś poważną grę, kosztujące tyle samo lub nawet więcej. Nawet sam rozmiar aplikacji mnie zaskoczył, bo dużo niższy niż na PC a gra wygląda lepiej. Polecam wszystkim którzy się zastanawiają, dla mnie numer 1 z gier na iOS.
@bar-trek
Dokładnie popieram w 100% i polecam wszystkim. ;) Tanie a dobre.
dokładnie, ceny będą masakryczne.
ja w każdym razie polecam w 100% pełną wersję. :)
Taylor Swift krytykuje Apple Music
No akurat Taylor Swift sama pisze swoje piosenki, więc nie tylko je odtwarza.