Komentarze Helpi AASP Usuń wszystkie komentarze

Apple wprowadziło nowy cennik wymiany baterii. Drożej niż pierwotnie planowano

@Szypulski Marek Wymiana urządzenia w cenie baterii. Apple watch jest urządzeniem nierozbieralnym, stąd taka opcja wymiany.

Apple wprowadziło nowy cennik wymiany baterii. Drożej niż pierwotnie planowano

Na stronie Apple ceny wzrosły o 150 zł (taki był też komunikat ze stycznia), ale już w AASP wartości podskoczyły "jedynie" o 110 zł, przynajmniej niektórych ;-)

Ceny wymian baterii w Apple watch pozostały na tym samym poziomie.

Apple prawdopodobnie wprowadzi do sprzedaży nowe urządzenie sieciowe

Produkt zupełnie zbędny odkąd na rynku są routery Mikrotik ;-)

Serwisy Apple mogą już aktualizować oprogramowanie w AirPods 2

@Emar Aktualizują się same. W serwisie mamy po prostu możliwość "siłowego" przeprowadzenia procesu.

Serwisy Apple mogą już aktualizować oprogramowanie w AirPods 2

Potwierdzam, mamy możliwość zaktualizowania firmware w słuchawkach Airpods 1/2 oraz Pro.

Apple opracowało funkcję autopilota, która ma być wykorzystana w przyszłym samochodzie

To Apple opracowało czy ma skończyć opracowywać za rok?

Nowy program naprawczy dla iPhone’ów 12 i 12 Pro

@wdylag Tak, ten typ usterki może się kwalifikować do w/w programu.

Mapy Apple z informacją o transporcie publicznym w czasie rzeczywistym w Belgii

Warszawa w Google Maps już to ma od kilku miesięcy. Taki sam system zaaplikowany jest m.in. dla Londynu. Możesz wybrać linię i zobaczyć na żywo (z max minutowym opóźnieniem) gdzie znajduje się dany autobus czy tramwaj i czy będzie o czasie.

13-calowy MacBook Pro z ekranem Retina z 2013 roku uznany jako przestarzały

@pawelnyczaj W AASP koszt części na szczęście nie wzrasta wraz z kurczeniem się stanów magazynowych ;-) Ale jest dużo prawdy w tym co piszesz.

13-calowy MacBook Pro z ekranem Retina z 2013 roku uznany jako przestarzały

Przejście sprzętu do statusu "Vintage" nie oznacza automatycznie brak wsparcia. Póki części są na magazynie, można je zamawiać i realizować naprawy.

Tak mają wyglądać słuchawki AirPods trzeciej generacji

Gumki będą w każdym nowym modelu małych słuchawek. Ich brak jest obecnym powodem dużej ilości zgłoszeń „gwarancyjnych” spowodowanych zapchaniem woskowiną uszną,

Apple ma zainwestować ponad 3 miliardy dolarów w fabryki firmy Kia

Już zamówiliśmy bramę garażową do naszego serwisu gwarancyjnego ;-)

Warunki wymiany słuchawek AirPods Max

Potwierdzam, taka jest procedura. Ale to nie tyczy się tylko Airpods Max, ale i innych akcesoriów. Przychodzi zasilacz - podłączasz kabel i wtyk klienta itp.

Helpi, z sercem do jabłek

Chcesz to grilluj.

Helpi, z sercem do jabłek

Tak od ręki będzie ciężko, niestety ale ten czas COVIDowy nas nie oszczędza :-/ Ale jak zadzwonisz/napiszesz to napewno damy radę się umówić że w przeciągu kilko godzin dysk wymienimy.

Helpi, z sercem do jabłek

Dzięki za wyrażenie swojej opinii i oczywiście zapraszamy w przyszłości gdy zajdzie potrzeba!

Helpi, z sercem do jabłek

@Ive Appleseed Zna, zna. Nie wiem dlaczego zdjęcie zostało zrobione z tą gąbką...

Helpi, z sercem do jabłek

@guci0 Faktycznie umknął mi twój komentarz. Już poleciała odpowiedź pod pytaniem :)

Helpi, z sercem do jabłek

Tak Paweł, możemy ci wymienić dysk na taki który sam dostarczysz. Następnie całość skleimy na nowe, oryginalne taśmy.

Helpi, z sercem do jabłek

@Nienormalny nie lutujemy, bo tato tego nie lubi 😂

Helpi, z sercem do jabłek

@Degenerat „biznesu” nie nazwaliśmy po polsku, fakt. Ale zdziwię cię, że również nie w tym znienawidzonym przez ciebie języku angielskim 😂

Helpi, z sercem do jabłek

@raflos Każdy serwis autoryzowany obowiązują te same procedury i rozwiązania problemów. Apple nie przewiduje możliwości wymiany taśmy przycisków bocznych. Wymiana całego telefonu jest jedynym rozwiązaniem. I nie ma tu żadnej „chęci łatwego zarobku” jak napisałeś, bo o dziwo więcej można zyskać na wymianie taśmy niż całego urządzenia. Bo nie myślisz chyba, że marża na telefonie jest duża? 😊

Helpi, z sercem do jabłek

@filu_ Mamy średnią ocenę 4.9 na Google Maps - wszystko od realnych ludzi. Aż dziw bierze, że tak trudno uwierzyć, że "coś" może po prostu dobrze działać i być przyjazne użytkownikowi :-)

Helpi, z sercem do jabłek

@raflos To co możemy to naprawiamy, to co producent każe wymienić - wymieniamy. Na rynku jest miejsce i potrzeba do istnienia zarówno serwisu gwarancyjnego jak i pogwarancyjnych nieautoryzowanych. Jednym słowem - symbioza.

Helpi, z sercem do jabłek

@M4tito Nie jesteśmy wielkim korpo, nie aspirujemy również do bycia sieciówką. Jeśli już to serwisem z dużą ilością realizowanych napraw i wciąż zadowolonymi użytkownikami polecającymi nasze usługi ;-) Czyli tak jak to jest teraz, tylko na większą skalę.