Wyniki wyszukiwania dla frazy "wearables"

Firma analityczna Canalys opublikowała raport, z którego wynika, że Apple Watch zdominował rynek smart zegarków. Jest również najchętniej kupowanym produktem szeroko rozumianych wearables.

Jak wynika z raportu opracowanego przez firmę IDC, w ostatnim kwartale 2019 roku Apple sprzedało ponad 43,4 miliona urządzeń z kategorii wearables. Zaliczane do niej następujące produkty: zegarek Apple Watch i słuchawki AirPods, AirPods Pro oraz modele marki Beats.

Analitycy z firmy IDC opublikowali dziś swoją prognozę dotyczącą rozwoju branży wearables. W 2019 roku rynek tych „urządzeń” zaliczy 15% wzrost. Do końca tego roku konsumenci na całym świecie mieć będą około 198,5 milionów sztuk takich rzeczy. W 2023 roku liczba ta wzrośnie do 279 milionów.

Według najnowszego raportu Counterpoint Research, firma Apple utrzymuje silną pozycję lidera na rynku słuchawek bezprzewodowych typu TWS (true wireless). Analitycy twierdzą, że sprzedaż słuchawek AirPods stanowiła w poprzednim roku aż jedną czwartą wszystkich sprzedaży tego typu słuchawek.

Analitycy firmy IDC opublikowali raport dotyczący globalnego rynku wearables w czwartym kwartale 2020 roku. Łącznie wszyscy producenci sprzedali 153,5 miliona smart akcesoriów. Rok do roku to 27,2-procentowy wzrost.

Apple niewątpliwie zdominowało rynek urządzeń wearables i utrzymuje swoją przewagę nad konkurencją. Niemniej jednak firma powinna zacząć postrzegać rywali jako realna zagrożenie. Najnowszy raport opublikowany przez analityków IDC, wskazuje na zwiększenie zainteresowania produktami konkurencji przez konsumentów.

Dane dotyczące wyników sprzedaży Apple Watcha nie są przez Apple wyszczególniane. Firma podaje sprzedaż całej kategorii innych produktów, do której obok tego urządzenia zaliczają się także słuchawki, iPody czy przystawki telewizyjne Apple TV. Zdaniem jednak firmy Strategy Analytics, w ostatnim kwartale Apple sprzedać miało aż 3,5 miliona sztuk swoich smart zegarków.

Jak wynika z najnowszego raportu opracowanego przez analityków firmy IDC, Apple jest obecnie liderem na rynku urządzeń ubieralnych. Według szacunków, w trzecim kwartale 2019 roku sprzedaż zegarków Apple Watch oraz słuchawek AirPods i Beats wzrosła niemal trzykrotnie.

Apple ze swoim smart zegarkiem niewątpliwie zdominowało rynek urządzeń wearables. Nawet jeżeli do jednej puli zaliczymy również różnego rodzaju opaski, to amerykański producent wypada rewelacyjnie na tle konkurencji. Analitycy firmy IDC opublikowali raport dotyczący sprzedaży tych urządzeń w czwartym kwartale 2018 roku.

Pisaliśmy ostatnio o tym, że w dziesięć lat od premiery pierwszego modelu sprzedało się w sumie 1,2 miliarda iPhone'ów. W przypadku zegarka Apple Watch liczba ta jest znacznie mniejsza, choć i tak robi wrażenie, jeśli pod uwagę weźmie się to, że jest to jednak dodatek, akcesorium dla iPhone'a, które na rynku jest dopiero od nieco ponad dwóch lat.

Apple utrzymuje pozycję lidera na światowym rynku urządzeń typu wearables. W drugim kwartale bieżącego roku firma z Cupertino sprzedała niemal 6 milionów sztuk tych urządzeń więcej niż w tym samym okresie rok temu, co przełożyło się na ponad 25% wzrost sprzedaży.

W wyborze urządzeń elektronicznych, które nosimy na sobie według najnowszego raportu zachodni konsumenci coraz częściej kierują się funkcjonalnością, choć to rynki wschodzące zapewniają duży wzrost. Czy inteligentne zegarki wyprą z rynku smartopaski?

Analitycy firmy opublikowali Canalys opublikowali najnowsze dane dotyczące globalnej sprzedaży urządzeń typu wearables w drugim kwartale tego roku. Dostępne są dwie analizy.

Smart urządzenia wearables ułatwiają nam życie ale również dostarczają informacji dotyczących naszego zdrowia. W trakcie pandemii przeprowadzono liczne badania dotyczące możliwości wykrycia wczesnych objawów zakażenia koronawirusem przy użyciu smart zegarków oraz opasek.

Analitycy IDC opublikowali raport dotyczący globalnego rynku urządzeń wearables w pierwszym kwartale tego roku.

Jak donosi Agencja Reutera, Pentagon ogłosił dziś nawiązanie partnerstwa ze 162 organizacjami. Wśród nich znajdują się takie firmy jak Apple oraz Boeing oraz uczelnie wyższe, między innymi Uniwersytet Harvarda. W dużym uproszczeniu, celem tej współpracy jest projektowanie elektronicznego osprzętu dla żołnierzy (tzw. wearables), który ułatwiałby ich działania i mógłyby być wykorzystywany na polu bitwy.

Analitycy firmy IDC opublikowali raport dotyczący rynku urządzeń wearables w trzecim kwartale tego roku.

Analitycy firmy IDC zaprezentowali swoją prognozę dotyczącą rynku wearables w 2023 roku. Ich zdaniem za cztery lata Apple będzie dalej dominowało na rynku urządzeń naręcznych, jednak nieznacznie straci w nim udział.

Analitycy z firmy IDC opublikowali raport, z którego wynika, że rynek smart zegarków i opasek będzie się ciągle rozrastał. Ich zdaniem przekreślanie tych produktów przez wiele osób jest błędem.

Popularność smart zegarków wbrew opiniom, jakoby te produkty były niewypałem, wciąż rośnie. Doskonale wie o tym Apple. Pisaliśmy ostatnio, że Apple Watch jest większym producentem urządzeń typu wearables niż Fitbit.