Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Prosty program graficzny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 mcbarlo

mcbarlo
  • 235 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 07 grudnia 2006 - 09:42

Poradzcie mi jakis prosty jak nie prostacki program graficzny. Ja w GIMP-ie kolka nie potrafie namalowac, a bardzo by mi sie taka opcja przydala. Dziekuje :)

#2 m.bolechowski

m.bolechowski

  • 970 postów

Napisano 07 grudnia 2006 - 10:36

nie pomogę Ci, bo nie znam niczego prostszego niż GIMP. Natomiast przyznam, że dość ciekawie wygląda Twój post, biorąc pod uwagę nazwę firmy w podpisie : ) Powodzenia.

#3 mcbarlo

mcbarlo
  • 235 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 07 grudnia 2006 - 11:02

Hehe, ja jestem programista i nie mam kompletnie pojecia o tworzeniu grafiki. Od grafiki sa graficy, ale nie chcialbym im zawracac dupy tylko dlatego, ze nie potrafie zrobic kolka. ;) Ja bym wolal cos takiego jak Amigowy TVPaint (nie wiem czy ktos to kojarzy). No, ale generalnie sobie poradzilem na razie, coprawda baaardzo okrezna droga, ale liczy sie efekt. :) BTW To jak mozna w GIMP-ie namalowac kolko? Jest Gfig, ale jakos mi sie strasznie nie wygodny wydaje. Chyba nie czuje filozofii tego programu...

#4 Gregory

Gregory


  • 2 727 postów
  • Skądᴧ̊

Napisano 07 grudnia 2006 - 11:03

Poradzcie mi jakis prosty jak nie prostacki program graficzny


Może Seashore? http://seashore.sour...t/universal.php

#5 k.rosinski

k.rosinski
  • 174 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 grudnia 2006 - 11:31

BTW To jak mozna w GIMP-ie namalowac kolko? Jest Gfig, ale jakos mi sie strasznie nie wygodny wydaje. Chyba nie czuje filozofii tego programu...

Klik na zaznaczenie elipsą. Wciśnij CTRL (lub SHIFT, zależy chyba od wersji GIMPa) + zaznacz ładny okrąg, wypełnij go na czarno. Prawoklik na to nowo namalowane koło, SELECT->SHRINK, podaj wartość kilku pikseli (np. 1), ponownie prawoklik, EDIT->CUT.