Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

NIe polecam zakupów u...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 ssebal

ssebal
  • 990 postów

Napisano 20 stycznia 2010 - 16:56

Witajcie kupiłem MB Pro u Matlosz i szczerze muszę z przykrością odradzić zakupów u tej firmy... MB kupiłem ponad miesiąc temu a do tej pory nie widzę faktury którą uzgodniłem że dostanę gdyż jest potrzeba przy składaniu gwarancji bo przysłano mi mb który miał około 3 miesiące i faktura jest potrzebna do przedłużenia gwarancji... Matlosz z początku odpisywał na moje wiadomości pisząc że czeka na fakturę od apple i żeby poczekać i się odezwie miałem trochę spraw na głowie i dałem mu czas od dwóch tygodni piszę co kilka dni i nikt nawet nie raczy mi odpisać... Może tu Virgin71 raczy napisać...

#2 gucorek

gucorek
  • 596 postów
  • SkądStalowa Wola

Napisano 20 stycznia 2010 - 17:17

no ciekawe, bo zazwyczaj virgin miał tu dobrą opinie :D

#3 dvcam

dvcam
  • 1 845 postów
  • SkądLodz

Napisano 20 stycznia 2010 - 17:19

Serio? Kurczę w sumie jest to bardzo przykre. Już myślałem, że Matlosz to idealny sprzedawca. Może to spokojnie jeszcze wyjaśnicie?

#4 ssebal

ssebal
  • 990 postów

Napisano 20 stycznia 2010 - 17:24

No ja tej sprawy tak nie zostawię faktura jest mi potrzebna a jeśli jej nie dostanę to po prostu będzie to oszustwo mam wszystkie rozmowy itp.

A poza tym nie tylko ja się zawiodłem na matlosz:

Ja od miesiąca czekam na obiecany bonus - pokrowiec na MBP.

z tego wątku:
http://www.myapple.p...book-pro-9.html

#5 dvcam

dvcam
  • 1 845 postów
  • SkądLodz

Napisano 20 stycznia 2010 - 17:27

Rozumiem że komputer jest ok pod względem technicznym i legalnym? Jeśli tak, to spokojnie do końca gwarancji masz jeszcze trochę czasu. Zdążysz to załatwić. A to jeszcze nie powód żeby odstraszać klientów (tytuł). To jest moje subiektywne zdanie. Zresztą proponuję poczekać na odpowiedź Matlosz - Virgin71.

#6 ssebal

ssebal
  • 990 postów

Napisano 20 stycznia 2010 - 17:35

Postaw się w mojej sytuacji... Już przeszło miesiąc zostaje zwodzony a od około 2tygodni zero kontaktu no to co mam robić? Siedzieć "do końca gwarancji jeszcze trochę czasu" spokojnie i czekać aż mi minie gwarancja bo matlosz nie raczy odpisać? To jest sprzęt za ponad 4K... Zależało mi na sprawności itp. ludzie z forum go polecali i na początku bardzo dobry i miły kontakt... A co do legalności chciałem właśnie gdzieś poszperać i dowiedzieć się jak to sprawdzić. A mb działa jak najbardziej okej.

#7 BiM Service

BiM Service

    user_jgora

  • 972 postów
  • SkądJelenia Góra

Napisano 20 stycznia 2010 - 19:05

Witaj

Raczej powinienes strzelac we mnie, niz w Mariusza, poniewaz ja mu pomagalem z tym edu i wysylalem do Ciebie przesylke (nawiasem mowiac f-ra na bank byla w pudelku - pomiedzy szarym transportowym i bialym z macbookiem). F-rke w pdf-ie podeslalem do Mariusza, a jesli bedzie potrzebne, to podesle Ci tez wersje drukowana na adres z f-ry.
Pozdrawiam, Michal

---- Dodano 20-01-2010 o godzinie 21:14 ----

MB kupiłem ponad miesiąc temu a do tej pory nie widzę faktury którą uzgodniłem że dostanę gdyż jest potrzeba przy składaniu gwarancji bo przysłano mi mb który miał około 3 miesiące i faktura jest potrzebna do przedłużenia gwarancji...


Mysle ze w blad wprowadza Cie informacja ze strony Apple dotyczaca gwarancji (nalicza gwarancje z automatu na podstawie daty produkcji)? Komputer byl prosto od dystrybutora, wiec to nie jest mozliwe. Nawet powiedzialbym ze tak jest w 100%, poniewaz niektore modele sprzedawane sa rok po wyprodukowaniu (np bylo tak w pazdzierniku-grudniu z modelami MB470 i MB471, a teraz z iMac'ami MB417-MB419, ktore fizycznie byly wyprodukowane w marcu 2009). Gwarancje masz 12 m-cy od daty zakupu, wiec przejmowac sie oczywiscie nie musisz.

Pozdrawiam, Michal

#8 ssebal

ssebal
  • 990 postów

Napisano 20 stycznia 2010 - 19:34

Ludzie byście się tylko przyznali do winy a nie jeszcze mi tu piszesz że "f-ra na bank byla w pudelku - pomiedzy szarym transportowym i bialym z macbookiem" i na skype pisał mi ktoś że nie wysłał bo czeka na fakturę od apple a ty mi nagle piszesz że na pewno była... To chyba coś jest nie tak? A poza tym Ciebie nie znam i z tobą nie rozmawiałem w sprawie zakupu więc nie mam do Ciebie pretensji.

#9 BiM Service

BiM Service

    user_jgora

  • 972 postów
  • SkądJelenia Góra

Napisano 20 stycznia 2010 - 19:50

OK, rozumiem :) Nie wiem o czym byla mowa na skype, wiec tu sie nie wypowiadam. W kazdym razie jak cos, pisz na PW, ew dzwon do firmy, chetnie Ci pomoge jesli masz jakies watpliwosci.

#10 ssebal

ssebal
  • 990 postów

Napisano 20 stycznia 2010 - 20:07

Mi tylko chodzi o fakturę... Przecież gdybym dostał to bym nie pisał na forum... Do samego mac'a nie mam zastrzeżeń.

#11 dvcam

dvcam
  • 1 845 postów
  • SkądLodz

Napisano 20 stycznia 2010 - 22:29

A poza tym Ciebie nie znam i z tobą nie rozmawiałem w sprawie zakupu więc nie mam do Ciebie pretensji.


Jeśli ssebal załatwiał to z Matlosz - Virgin71 to nie rozumiem dlaczego głosu nie zabierze osoba będąca stroną - Virgin71. Czas zwłoki z odpowiedzią wpływa tylko niekorzystnie na wizerunek firmy. Kupującego nie powinni obchodzić pośrednicy, tylko osoba/podmiot figurujący na fakturze sprzedaży. Trzeba mieć nadzieję, że sprawa zostanie rozwiązana po myśli kupującego.

#12 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 20 stycznia 2010 - 23:42

Hej, jestem - dzisiejszy dzień spędziłem u lekarzy, ponieważ zachorowało mi się - byłem niedostępny, ale dostałem info o temacie. Właśnie wróciłem i już mówię co i jak.

Połowa wiadomości ze skype widnieje u mnie jako "oczekujące".
Plik nie został odebrany cztery razy. 22 grudnia (zaraz po informacji od Michała, że faktura była w pudełku, faktycznie dostałem ją od Ciebie w PDF), 28.12, 4.01 i 6.01. Za każdym razem, plik wisiał aż do restartu skype/komputera (oczekiwanie na przyjęcie).
Uznałem, że kolega wyjechał i się odezwie jak wróci z przerwy świąteczno-noworocznej.

Dzisiaj pojawiła się informacja: "Witaj ja w sprawie faktury na macbook pro czekam już miesiąc" (z 15 grudnia).

W tym czasie ani jednego maila. Dzisiaj odszukałem adres mailowy i wysłałem PDF.

Sebal powinieneś już mieć FV.

Przepraszam, że trwało to tak długo, ale zostałem poinformowany, że faktura była w pudle (czasami można też nie zauważyć), a skype jak widać, nas zawiódł.
Zapewne się nie spotkamy w ramach zakupów, ale nadal życzę miłego używania komputera i zero usterek.

P.S. Z sebalem kontakt również miły, ale również się urwał (między 22.12-15.01)

---- Dodano 20-01-2010 o godzinie 23:45 ----

Serio? Kurczę w sumie jest to bardzo przykre. Już myślałem, że Matlosz to idealny sprzedawca. Może to spokojnie jeszcze wyjaśnicie?

Nie istnieje taki;) Raz ktoś mnie prosił nawet, żebym na mi zszedł z ceny o 1200, bo na pewno nie kupuję go drożej niż 1000zł śmiechu miałem później sporo:)

---- Dodano 20-01-2010 o godzinie 23:49 ----

bo przysłano mi mb który miał około 3 miesiące i faktura jest potrzebna do przedłużenia gwarancji

oczywiście sprzęt jest nowy, co Michał wyjaśnił:)

#13 1084

1084
  • 495 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 stycznia 2010 - 00:07

Ktoś tu chyba ma zbyt mało problemów w życiu to sobie wymyśla. Taka sraka o taką pierdołę... ROTFL po prostu :D:D:D Już myślałem że Virgin zwiał z kasą klientów na Jamajkę ;)

#14 ssebal

ssebal
  • 990 postów

Napisano 21 stycznia 2010 - 00:08

Jeśli można to proszę o normalną fakturę taką jaka powinna przyjść od was razem z mb do mnie pocztą.

"Zapewne nie spotkamy się w ramach zakupów" Z mb jestem zadowolony był oryginalnie zapakowany itp. Jeśli dostanę fakturę jak powinienem będzie wszystko to nie widzę przeszkód w dalszych zakupach w waszej firmie.

---- Dodano 21-01-2010 o godzinie 02:11 ----

Ktoś tu chyba ma zbyt mało problemów w życiu to sobie wymyśla.
Taka sraka o taką pierdołę...
ROTFL po prostu :D:D:D

Już myślałem że Virgin zwiał z kasą klientów na Jamajkę ;)



Temat taki żeby Virgin się szybciej odezwał :) myślę że załatwimy to ugodowo...

#15 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 stycznia 2010 - 00:20

A poza tym nie tylko ja się zawiodłem na matlosz:
Cytat:
Autorem cytatu jest BlackBox
Ja od miesiąca czekam na obiecany bonus - pokrowiec na MBP.

ja dodam tylko, że sprawa z BlackBox jest jasna - poczta nie dostarczyła paczki (dodatkowo:

W międzyczasie byłem znowu na poczcie, bo jak się okazało listonosz nie ma siły, aby wypisać lub włożyć do skrzynki awiza. Razem z kasjerką przez około pół godziny znaleźliśmy cztery paczki, które "czekały na mnie" w ich magazynie nawet od tygodnia

) - teraz informowałem o chorobie i ograniczonej mobilności.

Niestety nie jestem w stanie odpowiadać za pocztę polską, ani też za warunki pogodowe. Ponieważ nie ma potwierdzenia odbioru, to oczywiście wysyłam nowy pokrowiec i czekam na wyjaśnienie ze strony PP (mam nadzieję na tym nie stracić).

Zapraszam więc na dalsze zakupy - duplikat faktury przyjdzie pocztą (pomimo, że umówiliśmy, że PDF wystarczy).

#16 dvcam

dvcam
  • 1 845 postów
  • SkądLodz

Napisano 21 stycznia 2010 - 00:37

No i po całej sprawie. Szkoda tylko, że autor napisał taki srogi tytuł bo cała sprawa okazała się "burzą w szklance wody".

#17 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 21 stycznia 2010 - 00:40

Proponuje zmiane nazwy tematu na mniej krzykliwy, zanim zabierze sie za nia robot google.

#18 dvcam

dvcam
  • 1 845 postów
  • SkądLodz

Napisano 21 stycznia 2010 - 00:45

Popieram.

#19 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 21 stycznia 2010 - 09:22

Ktoś tu chyba ma zbyt mało problemów w życiu to sobie wymyśla.
Taka sraka o taką pierdołę...
ROTFL po prostu :D:D:D

Już myślałem że Virgin zwiał z kasą klientów na Jamajkę ;)


Od samego początku sądziłem, że to wielka afera o nic... Bez obrazy dla autora - ale znając jego wcześniejsze tematy tak mi to wyglądało właśnie.

Dobrze, że wszystko się*wyjaśniło.

#20 szpilman86

szpilman86
  • 40 postów
  • SkądPiaseczno, Poland

Napisano 21 stycznia 2010 - 09:44

witam , dołączę się do rozmowy gdyż w piątek zamówiłem MBwhite a od wtorku jestem posiadaczem Maćka. Oczywiście potrzebowałem F-V , i szukałem w środku w pudełku a tu niema. Skypuje, a tu się okazało że przyklejona na pudełku od zewnątrz. Zabezpieczona super i była bez problemu. Polecam Matlosza. Pomaga w przesiadce na Maca i można się dogadać :)

#21 AKURAT

AKURAT
  • 827 postów
  • Skądz tąd

Napisano 21 stycznia 2010 - 09:46

ja sie ssebalowi nie dziwie. kupil maka z faktura - nie ma faktury wiec jest niezadowolony proste!

#22 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 stycznia 2010 - 09:52

ja też się nie dziwię, bo paragon/faktura to rzecz święta w naszym kraju:) Tylko nazwa tematu niewymierna;)

---- Dodano 21-01-2010 o godzinie 09:53 ----

Już myślałem że Virgin zwiał z kasą klientów na Jamajkę:)

może jak ktoś wpłaci z góry za 30 MP, to się zastanowię;)

#23 feuerfest

feuerfest
  • 3 417 postów
  • SkądMonachium, DE

Napisano 21 stycznia 2010 - 10:01

ja też się nie dziwię, bo paragon/faktura to rzecz święta w naszym kraju:) Tylko nazwa tematu niewymierna;)

---- Dodano 21-01-2010 o godzinie 09:53 ----

może jak ktoś wpłaci z góry za 30 MP, to się zastanowię;)


e tam. jak kraść, to miliony, inaczej sie nie oplaca

#24 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 stycznia 2010 - 10:32

ale to nie w tej branży... chyba, że będę miał jakieś wtyki w komisji edukacyjnej i zupełnie przypadkowo (jak to u nas bywa), moja firma będzie miała zlecenie na wyposażenie wszystkich szkól w PL w Maki;) Wtedy znikam :P Tylko w sumie po co wtedy znikać? Będę miał przecież parę groszy z tego:)

#25 Agher

Agher
  • 1 304 postów

Napisano 21 stycznia 2010 - 10:50

ale to nie w tej branży... chyba, że będę miał jakieś wtyki w komisji edukacyjnej i zupełnie przypadkowo (jak to u nas bywa), moja firma będzie miała zlecenie na wyposażenie wszystkich szkól w PL w Maki;)
Wtedy znikam :P
Tylko w sumie po co wtedy znikać? Będę miał przecież parę groszy z tego:)


po co znikać? bo Jamajka fajna ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych