Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

JAK WGRAĆ FILM NA iPHONA ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 dragan

dragan
  • 45 postów

Napisano 06 stycznia 2010 - 18:02

Cześć. Tak jak w tytule chodzi mi o to jak mam wgrać film na iPhona?

#2 Smoczy

Smoczy
  • 4 066 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 06 stycznia 2010 - 18:05

przez itunes,mp4 max 640x480,poszukaj,to nie boli:P

#3 dragan

dragan
  • 45 postów

Napisano 06 stycznia 2010 - 18:05

A możesz jaśniej? :) Bo nie znam się zbytnio na tym.

#4 tomas1234

tomas1234
  • 107 postów

Napisano 06 stycznia 2010 - 18:10

przez iTunes, musisz zmienić format filmu na ten co obsługuje iPhone, wtedy przerzucasz go lub dodajesz do biblioteki. Total Video Converter ściągnij, i tam już sobie poradzisz, jest nawet specjalny format przeznaczony dla iPod Touch/iPhone do wyboru

#5 Smoczy

Smoczy
  • 4 066 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 06 stycznia 2010 - 18:11

przeciągasz plik mp4 do itunes do zakładki filmy,po podłączeniu ipka w itunes klikasz na ikonkę i wchodzisz do wideo,tam zaznaczasz filmy i dajesz na synchronizuj

#6 Azrael

Azrael
  • 2 postów

Napisano 13 marca 2015 - 19:01

przez iTunes, musisz zmienić format filmu na ten co obsługuje iPhone, wtedy przerzucasz go lub dodajesz do biblioteki. Total Video Converter ściągnij, i tam już sobie poradzisz, jest nawet specjalny format przeznaczony dla iPod Touch/iPhone do wyboru

Według mnie lepszy jest Any Video Converter. Tam jest tyle opcji, że dostosujesz film do każdego urządzenia. 


  • iFan2000 lubi to

#7 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 13 marca 2015 - 19:18

Według mnie lepszy jest Any Video Converter. Tam jest tyle opcji, że dostosujesz film do każdego urządzenia. 

Piękny debiut na forum, pierwszy post i od razu odkopanie pięcioletniego postu. Na pewno autor wątku będzie wdzięczny za odpowiedź ;)



#8 Azrael

Azrael
  • 2 postów