Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

myszka bluetooth w WIN.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 czajka

czajka
  • 88 postów
  • Skądżoliborz, warszawa

Napisano 23 listopada 2006 - 00:43

Mam problem z Windowsem postawionym przez bootcamp.
Mianowicie nie wykrywa mi mojej myszki bluetooth która powinna działać bez żadynch sterowników (na obydwu systemach).
uprzedzając pytania, to nie jest to applowski MM, ani Logitech, tylko coś o podejrzanej nazwie MacMice. Nie za piękna, ale na OSX działa bez zarzutów.

pytanie:

- co można by z tym zrobić?, nie wyrzucając myszki do kosza:grin: może są jakieś uniwersalne sterowniki pod win.? (nie znam się na ty w ogóle, bo nie miałem windowsa)

#2 devilia

devilia
  • 1 872 postów
  • SkądDziałdowo, PL

Napisano 23 listopada 2006 - 10:31

W Windowsie ogolnie obsluga BlueTooth to jedna wielka pomylka wiec sie nie dziw.

#3 vinci

vinci
  • 2 693 postów
  • SkądPoznań

Napisano 23 listopada 2006 - 18:15

Może na Windzie zainstaluj Bluesoleil?

#4 czajka

czajka
  • 88 postów
  • Skądżoliborz, warszawa

Napisano 23 listopada 2006 - 22:17

W Windowsie ogolnie obsluga BlueTooth to jedna wielka pomylka wiec sie nie dziw.


ja się wcale nie dziwię, podejrzewałem że kiedyś pojawią się kłopoty.

#5 czajka

czajka
  • 88 postów
  • Skądżoliborz, warszawa

Napisano 23 listopada 2006 - 23:50

zainstalowałem Bluesoleil i nic, bo wyczytałem że to program do wynajdywania urządzeń bluetooth podłączanych przez usb albo cf. A myszka ma wbudowany nadajnik.

#6 egodste

egodste
  • 266 postów
  • SkądWarszawa/ Wien

Napisano 27 listopada 2006 - 01:40

Win XP SP2 ma systemowo obsługę BT, więc teoretycznie nie powinno być żadnych problemów. Masz ikonkę BT w zasobniku (?) systemowym? stery z BC wgrane? mi mysz XP wykrywał podczas instalacji, po zainstalowaniu już nie ;)

#7 duuzy

duuzy
  • 51 postów
  • SkądKraków