Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[Widget] Tworzenie własnego widgeta


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sokol

Sokol
  • 7 postów

Napisano 25 listopada 2009 - 17:23

Witam Szukałem sporo na temat robienia własnego Widgeta i niestety nie znalazłem nic co by mi pomogło. Wynalazłem trochę o programie Dashcode, mającym ułatwić tworzenie ich. Ale podobno jest na wersje 10.4, kłóci się z polonizatorami a na stronie apple go nie ma. Pobrałem xcode, jednak nie znam się na tyle na programowaniu, żeby z niego korzystać. Podejrzewam też że jest to metoda porównywalna ze strzelaniem z armaty do kaczek. Czytałem też trochę na temat mniej wypasionego, prostszego programu Applescript. Jednak go nie mam i nie znam jego możliwości. Dlatego moje pytania wyglądają tak. Co się dzieje z Dashcodem? Czy jest wersja na 10.6? Wiem że nie ma zbyt dużo na temat programowania na macu po polsku. Jednak jeśli macie jakiś taki informator, z chęcią poproszę. Ogólnie, to dopiero początek mojej przygody z programowaniem, chcę się uczyć sam, ale nie wiem od czego zacząć. Myślałem że pierwszy widget to byłoby to. Czy jest jakiś poradnik 'krok po kroku' jak zrobić własnego widgeta? Czy ktoś kto już je robił, mógłby mi udzielić kilku wskazówek?

#2 bushman.editing

bushman.editing
  • 4 115 postów
  • Płeć:

Napisano 26 listopada 2009 - 20:23

Jasne, cały pakiet iPhone SDK jest na 10.6, ale Ty (do widgetów) będziesz korzystał z Dashboard'a oczywiście. W razie pytań większych zapraszam bardziej prywatnie.

#3 Sokol

Sokol
  • 7 postów

Napisano 26 listopada 2009 - 21:29