Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zmiana wielkości partycji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sajmon_szy

Sajmon_szy
  • 110 postów

Napisano 31 października 2009 - 14:06

Witam. Od niedawna mam iMaca, i jest tam zainstalowany Mac OS i windows XP professional. Chodzi o to, że na dysku z maca mam 290GB pojemności a na dysku z widowsem tylko 30. Czy da się to jakoś pozmieniać- chociaż zeby bylo po polowe, albo wiecej na widnowsie niz na macu? Jak to zrobić? Jestem kompetnie zielony jesli chodzi o mac system. Tak jak pisałem, pracuje na tym systemie od 3 dni, wiec prawie nic o nim nie wiem. Pilnie proszę o pomoc.

#2 yahol

yahol
  • 1 321 postów
  • Skąd*.#

Napisano 31 października 2009 - 17:02

Z tego co wiem, to nie mozna "na zywca" zmienic wielkosci partycji windowsowej na macu.
Nalezy przeprowadzic (IMHO-moge sie mylic) nowa instalke windowsa.
Odpalamy asystenta BootCampa-ustawiamy wielkosc partycji windowsowej(chwytamy myszka kropke i przesuwamy w lewo)-bootcamp formatuje nam do FAT32-wkladamy plyte windowsa-klikamy "rozpocznij instalacje --przechodzimy ekrany do wyboru partycji - wybieramy partycje C: o nazwie BOOTCAMP(reszte partycji zostawiay w spokoju) - formatujemy ja do NTFS instalujemy. Dalej to latwe :)

#3 Sajmon_szy

Sajmon_szy
  • 110 postów

Napisano 31 października 2009 - 22:33