Mam AirPort Expressa, którego używałem do bezprzewodowego słuchania muzyki z iTunes. Dopóki nie miałem w domu łącza internetowego i wifi, wszystko grało - stworzyłem sieć lokalną dla mojego macbooka i AirPort Expressa podpiętego do wieży stereo i wszystko hulało.
Gdy dostarczyli mi internet, stworzyłem sieć wifi opartą na routerze dlinka (w sieci poza macbookiem jest jeszcze pecet i ps3) i do niej podłączyłem również AirPort Expressa. Pozornie wszystko gra - tylko w iTunesowym okienku pozwalającym na przełączanie pomiędzy głośnikami nie ma możliwości przełączenia się na AirPort Expressa (owszem jest widoczny, ale jakby "nieaktywny" - jego nazwa wyświetla się na szaro).
Dłubałem kilka godzin w airport admin utility i nic - objawy są wciąż te same. Airport Express jest pięknie podpięty do sieci bezprzewodowej, światełko zielone jak alpejska łąka, wszystkie sprzęty widoczne i tylko w iTunesie nie da się nijak przełączyć z głośników komputera na AirPorta.
O co może chodzić?
Problem z AirPort Express Base Station - iTunes
Rozpoczęty przez
MMMarciNNN
, 05 paź 2009 13:25
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych