Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

PowerBook G3 Series - co sie dzieje?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 stroju

stroju
  • 9 postów

Napisano 07 listopada 2006 - 12:13

Witam, Mam wyzej wymieniony model. W srodku siedzi procesor 266MHz, 64mb ramu, 4gb dysk, 4mb karta graficzna, cd, modem. Problem jest taki, ze np podczas sciagania filmu z ftpa(transfer okolo 600-700kb/s) potrafi sie zawiesic. Takze przy innych pracach jak przegladanie stron itp czasami sie wiesza. Dzis zawiesil sie 3x w ciagu 1.5h. Czego to jest wina? Systemu czy sprzetu? Laptopa kupilem pare dni temu, jestem zielony w sprawach Apple. Moze jakis reinstall systemu? I mam jeszcze jedno pytanie, 95% sciagnietych plikow w formacie *.sit(komunikatory, odtwarzacze) Apple mowi, ze jest uszkodzone archiwum. Udalo mi sie zainstalowac tylko jedna przegladarke i na tym koniec ;/ Z czym to jest zwiazane? Jak temu zaradzic?

#2 tskisiu

tskisiu
  • 1 255 postów
  • SkądEnschede (NL)

Napisano 07 listopada 2006 - 12:57

Zapewne masz na nim OS9 albo OS8.6 - witaj w świecie Classica :-). Zwis komputera może być spowodowany softwarem (przeinstalowanie Classica co jakiś czas to niegłupi pomysł, tym bardziej że zajmuje moment), możesz też zrobic update firmware komputera (ale to raczej system, OS9 potrafił się bardzo brzydko wywalać na byle czym, co jest związane z architekturą systemu i jego korzeniami z roku 1984, dlatego wszedł OSX). Po drugie z tego samego powodu (tzn. archaiczności OS9), programy musisz ściągać w formaci HQX (który na twoim kompie magiczne zamieni się na sit i otworzy - takie problemy z forkami :-) )

#3 stroju

stroju
  • 9 postów

Napisano 07 listopada 2006 - 13:43