Zgloszenie aplikacji do AppStore
#1
Napisano 26 września 2009 - 18:31
#2
Napisano 26 września 2009 - 18:47
#3
Napisano 26 września 2009 - 19:07
#4
Napisano 26 września 2009 - 20:33
#5
Napisano 26 września 2009 - 20:48
#6
Napisano 03 października 2009 - 20:53
Może ktoś opisać cały proces, bylibyśmy wdzięczni.
Witam, opiszę pokrótce jak to u mnie było. Swoją pierwszą aplikację wysłałem dwa tygodnie temu, po 9 dniach dostałem maila z informacją o przyjęciu. Jednak dopiero następnego dnia aplikacja była odpowiednio skatalogowana i pojawiała się w wynikach wyszukiwania po słowach kluczowych (wcześniej działał tylko link bezpośredni przesłany mailem).
Popełniłem błąd podając zbyt wczesną datę dostępności aplikacji (podaje się przy wysyłaniu). Następnym razem podam datę "teraz + 14dni", dzięki czemu aplikacja pojawi się być może trochę później niż sam akcept, ale przynajmniej nie zostanie na starcie przysypana. Nie wiedziałem, że sortując daną kategorię po dacie "release" brana jest pod uwagę ta właśnie podana wcześniej data, nawet jeżeli akceptacja przyszła parę dni później...
Druga sprawa, słowa kluczowe. Podaje się je wysyłając aplikację i później nie można tego zmienić, chyba że przy okazji wypuszczania aktualizacji.
Pisałem już o sporym czasie propagacji - wędrówka aplikacji po wszystkich serwerach trwa kilka-kilkanaście godzin. Mam jednak jeden problem i liczę tu na Wasze doświadczenie. Wysyłając aplikację wybrałem cały świat, a mimo to po prawie tygodniu aplikacji nie ma m.in. w polskim App Store. Obecna jest tylko w dedykowanych sklepach (USA, Niemcy itp.). W tzw. "Rest of world" jej nie ma. Pytanie, dlaczego? Aplikacja zawiera zdjęcia (mojego autorstwa) i autorską muzykę (mam zgodę autora). EULA jest standardowa.
Wysłałem zapytanie do supportu, ale odpowiedzi na razie nie ma. Spotkał się ktoś z takim opóźnieniem?
Pozdrawiam
#7
Napisano 11 października 2009 - 16:42
[...] Pisałem już o sporym czasie propagacji - wędrówka aplikacji po wszystkich serwerach trwa kilka-kilkanaście godzin. Mam jednak jeden problem i liczę tu na Wasze doświadczenie. Wysyłając aplikację wybrałem cały świat, a mimo to po prawie tygodniu aplikacji nie ma m.in. w polskim App Store. Obecna jest tylko w dedykowanych sklepach (USA, Niemcy itp.). W tzw. "Rest of world" jej nie ma [...]
Odświeżam wątek, bo może kogoś interesuje rozwiązanie tego problemu.
Otóż dostałem odpowiedź od supportu z poleceniem kliknięcia "zapisz" w panelu ustawień dostępności aplikacji, bez dokonywania jakichkolwiek zmian. Pewnie coś zresetowali u siebie.
Następnego dnia aplikacja pojawiła się już we wszystkich sklepach.
Czyli po pierwsze trzeba wszystko samemu sprawdzać, a po drugie uzbroić się w cierpliwość, bo czas reakcji supportu jest około 1-tygodniowy...
Pozdrawiam
#8
Napisano 11 października 2009 - 19:11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych