Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Programowanie na iPhone [Cz. 1 - Wymagania]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#26 mpConroe

mpConroe
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 16 marca 2010 - 22:53

Jeżeli programować na urządzenia Apple, tj. Maci, iPody, iPady i iPhone'y, to najlepiej Objective-C(opracowany przez NeXT, drugą firmę Jobsa, którą Apple wykupiło, by znów sprowadzić Steve'a do siebie), ewentualnie C++(ten jest praktycznie na wszystkie platformy). Natomiast z innych platform, np. Micro$oft Windows to jeszczę są: Delphi, C# (takie "nie wiadomo co" tylko na Windowsy opracowane przez M$) i - jak już wspominałem - C++. Jak jesteś hardkorem, to może być jeszcze Assembler ;].

#27 dan76-90671bec4d

dan76-90671bec4d
  • 125 postów

Napisano 20 maja 2010 - 10:58

Mam pytanie. Czy jest możliwość pobrania iPhone SDK na windows? Czy po np. konwersacji będzie działać? Dzięki za odp ;)

#28 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 20 maja 2010 - 11:03

są niby jakieś SDK'i, ale nie są oficjalne i raczej nie są do najnowszego softu więc jeżeli chodzi ci o oficjalną wersję od apple - to nie, nie ma możliwości. a rozmowa (konwersacja) nic raczej nie pomoże (z kim chciałbyś pogadać o tym?) nie odpalisz OS X'owych programów na Windowsie

#29 dan76-90671bec4d

dan76-90671bec4d
  • 125 postów

Napisano 20 maja 2010 - 21:03

Masz jakiegoś linka?Ja już szukałem i nie znalazłem :/

#30 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 maja 2010 - 21:58

ZTCW nikt nie uruchomił SDK na Windows. Swego czasu było głośno o jednym porcie, ale okazało się, że był to fake (czy jak tłumaczyli autorzy akcja mająca na celu zwrócenie uwagi Apple na użytkowników Windows). Na dzień dzisiejszy pozostaje tylko OS X.

#31 dan76-90671bec4d

dan76-90671bec4d
  • 125 postów

Napisano 21 maja 2010 - 16:32

Szkoda :/ Najwyżej w szkole pokombinuje ;D

#32 grze

grze
  • 156 postów
  • SkądSoCal, US

Napisano 17 maja 2011 - 22:50

mam szybkie pytanie - podarzajac za tutorialem zarejestrowalem sie poprzez strone:
iOS Dev Center - Apple Developer
uzywajac mojego apple id ktorego uzywam od paru lat. Wypelnilem ankiete po czyms dostalem kod weryfikacyjny na maila i w tym momencie wyglada na to ze mam juz dostep do wszystkich zasobow z SDK lacznie (4.1GB obecnie).
Pytanie - kiedy sie za to placi? dopiero przy publikacji aplikacji?

#33 Bananera

Bananera
  • 216 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 18 maja 2011 - 08:01

Dokładnie. xCode i całą reszta jest darmowa, do czasu kiedy zapragniesz sprzedać coś w AppStore :)

#34 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 maja 2011 - 08:06

XCode 3 jest darmowe. 4 jest darmowa jak się zapłaci za program dev, albo kupi w (Mac) App Store.

#35 grze

grze
  • 156 postów
  • SkądSoCal, US

Napisano 18 maja 2011 - 08:12

dziex...no to czas sie wziac do roboty ;) oby tylko los zeslal mi odpowiednia ilosc czasu

#36 SeLeR13

SeLeR13
  • 40 postów
  • SkądOlkusz

Napisano 05 listopada 2011 - 14:29

Mam pytanko, mam nadzieję - że zbytnio nie odkopię. Nie ma możliwości programowania na Windows-ie, czy chociażby linuxie, tylko MAC?

#37 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 05 listopada 2011 - 14:36

Nie ma stary nie ma, w tym wątku pewnie też (albo w innym obok) byś się o tym dowiedział.

#38 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 listopada 2011 - 17:41

[mod]W tym dziale dyskutujemy o programowaniu przy użyciu oficjalnych narzędzi i oficjalnego SDK. Omijanie licencji Apple nie jest tematyką tego działu i proszę się tego trzymać.[/mod]

#39 bdt

bdt
  • 6 postów

Napisano 05 grudnia 2011 - 23:29

Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wygląda sytuacja gdy powiedzmy klient zamawia u mnie aplikację na iOS i nie mamy zamiaru jej nikomu udostępniać?

#40 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 grudnia 2011 - 10:40

jak nie macie zamiaru jej udostępniać to jej nie robicie;) np. możesz wysłać kod.

#41 bdt

bdt
  • 6 postów

Napisano 06 grudnia 2011 - 20:11

virgin71, chyba nie zrozumiałem żartu. Jest coś dziwnego w pisaniu aplikacji dla konkretnego odbiorcy? Jak mu to sprzedać?

#42 mog

mog
  • 278 postów

Napisano 07 grudnia 2011 - 21:12

Korzystasz wtedy z dystrybucji Ad Hoc i możesz zainstalować aplikację na stu urządzeniach iOS. Do tego musisz mieć wykupione uczestnictwo w programie Developer Enterprise za 299$ na rok (można zakładać je tylko na firmę).

#43 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 08 grudnia 2011 - 09:41

Nic dziwnego nie ma. Wtedy on Cię dodaje do swojego programu dev i z tego poziomu podpisujesz mu aplikację.

#44 bdt

bdt
  • 6 postów

Napisano 10 grudnia 2011 - 16:23

Dziękuję bardzo.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych