Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Shiira - freeware


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 sierpnia 2005 - 08:11

Oryginalny program plus polskie zasoby:
http://hmdt-web.net/shiira/en
Zlokalizowany program:
http://homepage.mac....leSharing6.html

Przeglądarka WWW

Lokalizacja: Piotr Chyliński

#2 bejzkik

bejzkik
  • 337 postów
  • Skądsc

Napisano 13 sierpnia 2005 - 11:36

nie ukrywam lubie shiire tym bardziej cieszy mnie polska wersja (ech brak tylko szczesliwego trafu googli) przyzwyczajam sie nawet powoli do tych przekladek nie sa przetlumaczone niektore polecenia w menu kontekstowych

#3 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 sierpnia 2005 - 09:24

A mogę poprosić o bardziej szczegółowy opis?

#4 Marcin_G

Marcin_G
  • 892 postów
  • Płeć:
  • SkądRumia

Napisano 16 sierpnia 2005 - 09:44

To może ja napiszę, bo mam tak samo. Klikając np. na Twój avatar pojawia się menu kontekstowe, a w nim jedna z opcji to "localized string not found". Tak samo dzieje się jak chce się pobrać plik przez wybór opcji z menu kontekstowego. Też jedna, a może nawet dwie mają napisane "localized....."

#5 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 sierpnia 2005 - 11:14

Hm, u siebie nie widzę takiego objawu :? Poproszę w takim razie (może najlepiej na priv) informację, która to opcja (np. trzecia od góry), która wersja Shiiry, która wersja systemu i czy Shiira pochodzi z mojej strony (gotowy, zlokalizowany program) czy też była lokalizowana za pomocą zasobów dostępnych na stronie domowej programu (teczka .lproj).

#6 bejzkik

bejzkik
  • 337 postów
  • Skądsc

Napisano 20 sierpnia 2005 - 15:00

w menu obrazkow, polecania otworz w nowym oknie, kopiuj i pobierz to samo w menu odnosnikow po zaznaczeniu tekstu polecenie copy (i odnosniki do spotlighta i wyszukiwarek internetowych ale to chyba wina systemu?) wersja z Twojej strony i osx 10.4.2

#7 djsebo

djsebo
  • 65 postów
  • SkądPolska

Napisano 24 sierpnia 2005 - 00:58

Witam wszystkich milosnikow Shiira :-) Zasoby umieszczone na stronie oficjalnej programu sa mojego autorstwa. Nie mialem wiele czasu na ich opracowanie wiec jesli pojawiaja sie jakies niedoskonalosci z checia poprawie. Prosze tylko o wskazanie co jest nie tak :-) Wszystko moze byloby lepiej ale kontakt z Japonczykami jest dosc dziwny i czesto nie odpisuja na czas.... :-) W przyszlosci bedzie tez polska strona oficjalna. Pozdrawiam Sebastian F.

#8 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 sierpnia 2005 - 01:13

Zasoby umieszczone na stronie oficjalnej programu sa mojego autorstwa.

Witaj, miło mi Cię wreszcie poznać. Pobierz te zasoby z oficjalnej strony i porównaj je ze swoimi plikami - przykro mi, ale to są zupełnie inne pliki. Znalazłem w Twoim tłumaczeniu dosyć poważne niedociągnięcia i po kontakcie z autorem Shiiry ustaliliśmy, że należy je wymienić na pliki przygotowane przeze mnie. Strasznie mi głupio, że tak to wyszło, ale Mokoto nie poinformował ani mnie, ani Ciebie, że pracujemy nad polską wersją równocześnie. Jeżeli byś się zgodził, to bardzo chętnie współpracowałbym z Tobą przy lokalizacji dalszych wersji (obecnie pracuję nad nightly buildami w miarę ich udostępniania).

#9 djsebo

djsebo
  • 65 postów
  • SkądPolska

Napisano 24 sierpnia 2005 - 15:41

Faktycznie to nic nie pisal :) Nie wiem jakie teraz sa zmiany ale moja lokalizacja byla pisana pod poprzednia wersje Shiiry i pod 10.3.9 jesli pojawily sie pozniej jakies zmiany to nie mialem juz na nie wplywu. Czesc programu mogla byc calkiem nie przetlumaczona. Co do wspolpracy to chetnie pomoge ale dobrze byloby gdyby kontakt miedzy nami byl lepszy niz z Japonczykami :-) GG: 2851606 email: djsebo@o2 Tak dla wyrazistosci :-) Nie wiem dlaczego ale moja wersja wogole nie byla dostepna na stronie. Wszystkie lokalizacje byly w porzadku jednak polska nie miala polaczenia z plikiem na serwerze. Ktos podal odnosnik jednak nie umiescil pliku... Nie wiem tez tymczasowo jaka jest teraz roznica w tlumaczeniu jednak wersja na ktorej pracuje teraz jest wedlug mnie idealna. Jesli byly jakies watpliwosci nie staralem sie wymyslac niestworzonych okreslen a uzywac juz zastosowanych w innych oficjalnych przegladarkach www. Pozdrawiam i oczekuje na informacje przez p2p lub list elektroniczny :) Sebastian F.

#10 orzels

orzels
  • 759 postów

Napisano 24 sierpnia 2005 - 20:17

Troche temat z boku, ale czy ktos spotkal sie z dodatkiem do Shiiry(a moze Camino?), ktory pozwoli na przelaczanie sie miedzy otwartymi tabami (zakladkami - dla purystow) za pomoca rolki myszy, tak jak to dzieje sie z SafariStand w Safari? Jedyna juz chyba funkcja, ktora mnie trzyma w Safari, a jej brak odrzuca od Shiiry (oraz Camino).

#11 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 grudnia 2005 - 00:33

Nowa wersja Shiira 1.2 PL, wraz z widgetem Shiira mini 1.1.1 PL dostępna jest na stronie:

http://polonizacje.apple.eu.org

#12 _sys

_sys
  • 2 046 postów
  • SkądB-stok i okolice

Napisano 26 lutego 2006 - 21:31

Shiira 1.2.1
Shiira>Prywatne Przeglądanie:
Dołączona grafika

A ogólnie bardzo miłe tłumaczenie, przeglądarka bardzo przyjemna.

#13 Ruczaj

Ruczaj
  • 3 528 postów
  • SkądPoznan

Napisano 26 lutego 2006 - 22:19

Chyba bede tutaj wyjatkiem ,ale Shiire pare miesiecy temu wykasowalem DEFINITYWNIE. Ciagle mialem z nia problemy, np nie otwierala wielu stron albo sie wieszala. Uzywam MadFoxa i jest to jedyna przegladarka, an ktora poki co nie narzekam.

#14 JSG

JSG
  • 5 459 postów

Napisano 27 lutego 2006 - 09:13

U mnie zgłupiało- rzeby nie powiedzieć umarło, safari, nie pomaga usunięcie wszystkich plików safari podobnych, nowa instalacja.. po prostu jest nie miło.

Wybór padł na shire bo jest prawie tak samo szybka- w odróżnieniu od camino czy FF nie musze iść zrobić sobie herbaty jak otwiera się strona, ponadto ma kilka fajnych dodatków jak np panel boczny :)
jedną podstawową wadą shira jest to że nie współpracuje z cocoaSppel. Heidi jak byś miał kontakt z autorami to zaznacz im to proszę wyraznie :mrgreen:

#15 Hex

Hex
  • 2 660 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 27 lutego 2006 - 09:19

...
jedną podstawową wadą shira jest to że nie współpracuje z cocoaSppel. Heidi jak byś miał kontakt z autorami to zaznacz im to proszę wyraznie :mrgreen: ...


Co nie robi ? :shock:

Dołączona grafika

#16 JSG

JSG
  • 5 459 postów

Napisano 27 lutego 2006 - 09:31

Dobra już wiem :) Hex się wygadał na irc że to control klik albo prawoklikiem dla profanów
Tzw menu kontekstowe :) dla niezorientowanych pozwole sobie uzupełnić ilustracje Hexa
Dołączona grafika

#17 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 marca 2006 - 01:06

Nowa wersja - Shiira 1.2.2

Pojawiła się nowa wersja. Lokalizacja na http://polonizacje.apple.eu.org

#18 JSG

JSG
  • 5 459 postów

Napisano 16 marca 2006 - 08:19

Chciałbym tylko zgłosić że ostatnie dwie lokalizacje instalują mi się po angielsku.
Dopiero modyfikacja w informacjach, powoduje zmianę na polski :?
Dołączona grafika
To tylko gdyby komuś wydarzyło się coś podobnego- jeszcze nie sprawdzałem czy polski mam na pierwszym miejscu w językach i może to wynikać stąd że nie mam :mrgreen:

#19 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 marca 2006 - 08:30

To dokładnie z tego wynika, bo Shiira uruchamia się w domyślnym języku systemu. Tak działają mechanizmy lokalizacyjne w całym systemie, że języki programu uruchamianie są w kolejności zgodnej z ustawieniami w System Preferences > International

#20 PavelM

PavelM
  • 1 535 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 marca 2006 - 21:30

Pobrałem, zainstalowałem i uruchomiłem ... i jestem mile zaskoczony! Good Job(s)! :wink: P.S. Patrząc na ikonkę mojej przeglądarki nie wierzycie chyba, że używam IE?! :wink:

#21 JSG

JSG
  • 5 459 postów

Napisano 16 marca 2006 - 22:22

P.S. Patrząc na ikonkę mojej przeglądarki nie wierzycie chyba, że używam IE?!

hehe spójrz na moją albo Heidiego i uwierz że to nie ta sama :)

#22 PavelM

PavelM
  • 1 535 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 marca 2006 - 22:42

Jeszcze niewiem jak dodać RSS do zakładek (jak w FF), względnie by były dostępne w bocznym panelu.

#23 Kwiatki

Kwiatki
  • 1 081 postów
  • SkądPoznan

Napisano 23 sierpnia 2006 - 08:20

Jeszcze niewiem jak dodać RSS do zakładek (jak w FF), względnie by były dostępne w bocznym panelu.



pytanie za 100pkt
w shira otwierajac nowy panel automatycznie jest sie przenoszonym do tego panelu. przyzwyczajenie z FF jest odwrotne - ze otwieram nowy panel ale "zostaje" na starym

da sie cos z tym zrobic?

#24 mind

mind
  • 673 postów
  • SkądWysokie Maz.

Napisano 23 sierpnia 2006 - 08:31

najglupsze pytanie jak w tej shirra beta dodoawac strony do zakladek?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych