Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zakup Apple Care


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
312 odpowiedzi w tym temacie

#76 slash

slash
  • 400 postów

Napisano 21 października 2010 - 14:28

Adres - potwierdzenia miejsca pobytu (dla różnych krajów mogą być różne warunki APP). Ponadto korzystając z opcji dostarczenia sprzętu, mają już adres.

#77 velchinaski

velchinaski
  • 329 postów
  • SkądNowa Alexnadrya

Napisano 21 października 2010 - 17:55

wracając do aktywacji AC powiem wyraźnie i jasno by nikt nie miał wątpliwości Apple Polska żąda tylko skanów tych kodów które zawierają tylko same CYFRY a jeśli macie kod w postaci LITER I CYFR aktywacja odbywa się od reki !!!!!

#78 slash

slash
  • 400 postów

Napisano 23 listopada 2010 - 22:42

wracając do aktywacji AC powiem wyraźnie i jasno by nikt nie miał wątpliwości
Apple Polska żąda tylko skanów tych kodów które zawierają tylko same CYFRY a jeśli macie kod w postaci LITER I CYFR aktywacja odbywa się od reki !!!!!


Skąd ta tajemna wiedza? Jeśli można wiedzieć.

#79 dirk.diggler

dirk.diggler
  • 2 464 postów

Napisano 23 listopada 2010 - 22:48

Potwierdzam słowa @velchinaski co do skanów. Ja rejestrowałem w tamtym tygodniu APP dla iMaka. Wszystko przez Apple Polska (bo poprzez stronę Apple po wybraniu "Poland", wyskakuje komunikat że AC nie jest obsługiwany dla tej lokalizacji... czy coś podobnego, dokładnie nie pamiętam. Odsyła po prostu do danych Apple Polska z numerem telefonu). Musiałem wysłać na maila apple trzy rzeczy: skan lub zdjęcie numeru seryjnego APP (grzbiet pudełka), skan lub zdjęcie numeru APP (kartka znajdująca się w pudełku), skan/zdjęcie/pdf dowodu zakupu (rachunek, faktura...). Powiedziano mi że takie mają obecnie procedury. I teraz uwaga: wszystko to poszło do europejskiego oddziału Apple. Rejestracja trwała 48h, potem zadzwoniono do mnie z Apple Polska z informacją że APP zostało zarejestrowane i że po kolejnych 48h dostanę potwierdzenie na maila. Potwierdzenie dostałem po jakiś 72h. Droga przez mękę ale gwarancja już jest. I tak, pytano mnie już na starcie czy numer zawiera same cyfry.

#80 Heniutek

Heniutek
  • 423 postów
  • Płeć:

Napisano 25 listopada 2010 - 20:34

Przy rejestracji z numerem alfanumerycznym nic więcej nie trzeba dosyłać.
Warto więc zatroszczyć się o nową wersję. Chyba oznaczenie produktu MC246LL to zapewnia.

Przy okazji:
Apple 3-Year AppleCare for MacBook, MacBook Air, MC246LL/B B&H

Jak ktoś ma "pośrednika" w USA to chyba warto.
Pewny sprzedawca.
174$ - nieźle przy 1100 w Polsce :-(

Pozdrawiam,
Tomek

#81 maxi33

maxi33
  • 911 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 grudnia 2010 - 22:26

Przy rejestracji z numerem alfanumerycznym nic więcej nie trzeba dosyłać.
Warto więc zatroszczyć się o nową wersję. Chyba oznaczenie produktu MC246LL to zapewnia.

Przy okazji:
Apple 3-Year AppleCare for MacBook, MacBook Air, MC246LL/B B&H

Jak ktoś ma "pośrednika" w USA to chyba warto.
Pewny sprzedawca.
174$ - nieźle przy 1100 w Polsce :-(

Pozdrawiam,
Tomek


Mam pytanie ,czy jak kupie takie apple care i założmy ,że wysle to do wujka w USA to czy ja potrzebuje tylko numeru seryjnego czy czegoś jeszcz z tego pudełka?
pozdr

PS: Oraz czym się rózni apple care i takie coś

http://www.ispot.com...ook_p17391.html

#82 tmkszlc

tmkszlc

  • 1 846 postów
  • SkądSzczecin, PL

Napisano 15 grudnia 2010 - 01:02

tez jestem ciekaw

#83 bimusiek

bimusiek
  • 106 postów
  • SkądSosnowiec, Poland, Poland

Napisano 15 grudnia 2010 - 15:55

Odpłatna rozszerzona ochrona świadczona jest przez iSpot, czyli nie naprawią Ci sprzęt appla w Cortlandzie. Jedynie w iSpocie. AppleCare wystarczy ze będziesz miał chyba numer seryjny.

#84 maxi33

maxi33
  • 911 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 grudnia 2010 - 15:59

Czyli na jedno wychodzi raczej...

#85 bimusiek

bimusiek
  • 106 postów
  • SkądSosnowiec, Poland, Poland

Napisano 15 grudnia 2010 - 16:22

Na jedno jeśli masz zamiar zostać w PL. Ale załozmy sytuacje, kiedy jesteś za granicą na jakimś dłuższym wyjeździe, psuje ci się MPB. Gwarancja na MBP się już skończyła jakiś czas temu, a masz iSpotCare (tak to nazwijmy ;) ). I nic nie zrobisz. Musisz jechać do Polski, tam oddać do iSpotu MBP i po jakimś czasie odebrać. No albo kurier, ale po co się męczyć z paczkami? Z AppleCare mozesz swój sprzęt oddać gdziekolwiek, a z tego co można się naczytać wynika że zagraniczne serwisy są lepsze od Polskich. Pozdrawiam Michał Hernas.

#86 tmkszlc

tmkszlc

  • 1 846 postów
  • SkądSzczecin, PL

Napisano 15 grudnia 2010 - 17:56

Odpłatna rozszerzona ochrona świadczona jest przez iSpot, czyli nie naprawią Ci sprzęt appla w Cortlandzie. Jedynie w iSpocie.

AppleCare wystarczy ze będziesz miał chyba numer seryjny.


ale tu pisze ze producentem jest isource, czyli chyba naprawa zajmuje sie isource. tak mi sie wydaje. nie zaglebialem sie w temat. ja nie zamierzam wyjezdzac za granice wiec zamowilem +24 miesiace do nowego mbp i7, ktorego mam otrzymac we wtorek.

#87 luk4sek

luk4sek
  • 283 postów

Napisano 15 grudnia 2010 - 18:32

różnica jest taka, że z tą gwarancją ispotów czy cortlandów to różnie bywa z tego co ludzie na forum piszą i robią wszystko żeby jej nie uznać tylko.

#88 slash

slash
  • 400 postów

Napisano 15 grudnia 2010 - 20:00

Przy rejestracji z numerem alfanumerycznym nic więcej nie trzeba dosyłać.
Warto więc zatroszczyć się o nową wersję. Chyba oznaczenie produktu MC246LL to zapewnia.


Nie bardzo, miałem w sprzedaży nowe APP iMac i były tylko cyfry. Po drugie, jak masz pudełko nie masz się czego obawiać, Apple uznaje skany nazwijmy to innych dokumentów zakupu (skan nr seryjnego i APP).

---------- Wpis dodano o 20:00 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:58 ----------

ale tu pisze ze producentem jest isource, czyli chyba naprawa zajmuje sie isource. tak mi sie wydaje. nie zaglebialem sie w temat. ja nie zamierzam wyjezdzac za granice wiec zamowilem +24 miesiace do nowego mbp i7, ktorego mam otrzymac we wtorek.


Kiedyś już pisałem i nic nowego nie wniosę, wolę gwarancję producenta niż importera. Po prostu producent bardziej dba o prestiż i APP ma również wsparcie dotyczące systemu, iWork, iLife, monitor, TimeCapsule, myszka, klawiatura ..... jednym słowem jak nie będziesz wiedział co zrobić w systemie, iSource Ci nie pomoże.

#89 Heniutek

Heniutek
  • 423 postów
  • Płeć:

Napisano 16 grudnia 2010 - 12:45

Mam pytanie ,czy jak kupie takie apple care i założmy ,że wysle to do wujka w USA to czy ja potrzebuje tylko numeru seryjnego czy czegoś jeszcz z tego pudełka?


Do rejestracji wystarczy sama znajomość kodu (jeśli jest alfanumeryczny).
Jeśli same cyfry to jeszcze skan numeru z pudła i/lub rachunek.
Numer z "wujkiem" IMHO jest pewny.

W ten system z iSpot bym się nie pchał (zwłaszcza przy cenach z USA).
Dodatkowo w AppleCare masz telefoniczną pomoc techniczna Apple do końca gwarancji.
No i idziesz gdziekolwiek na świecie do serwisu Apple, koleś sprawdza numer sprzętu w bazie... i naprawia :-)

Pozdrawiam,
Tomek

#90 selekta

selekta
  • 169 postów

Napisano 15 stycznia 2011 - 19:11

Mam pytanie, może ktoś będzie wiedział: Jeśli mam AppleCare kupione do starszego modelu iPhone, nigdy nie aktywowane—czy mogę je aktywować dla nowego modelu iPhone?

#91 flamner

flamner
  • 253 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 stycznia 2011 - 06:31

A ja mam pytanie do osób które przeszły już przez rejestracje applecare z numerem seryjnym składającym się s samych cyfr.
Z tego co się dowiedziałem jedynym sposobem jest kontakt z konsultantem na infolinii. Tak też zrobiłem. Wytłumaczył mi co mam zrobić i czym jest to spowodowane. Wysłałem zdjęcia naklejki z nr seryjnym, naklejki z pudełka, dowodu zakupu w ispocie. Po 3 dniach(czyli dzisiaj) otrzymałem oto takiego maila(po włosku?!):

Dodatkowe informacje są potrzebne do zarejestrowania umowy AppleCare

Klient Apple Szanowni Państwo,

Numer seryjny produktu (-ów); ***
numer umowy AppleCare (APP): ***
Liczba praktyki: ***

Dziękujemy za faksem dokumentów do rejestracji umowy wsparcia AppleCare.

Po sprawdzeniu i (l) dokument (-y) pod warunkiem, (o) i sprawdzeniu, że umowa wsparcia AppleCare zakupiony w okresie gwarancji, produkt Apple, a "może przystąpić do rejestracji umowy. W tym przypadku, będzie musiał podać swój adres pocztowy (nie e-mail), aby wysłać dowód objęcia. Prosimy o przesłanie eu_faxes@euro.apple.com adres e-mail, w tym adresu pocztowego w następującej formie:


Adres (ulica, plac, etc.)
Miasto:
Prowincja;
C.A.P. Kod pocztowy:
Kraj:

Po otrzymaniu wiadomości e-mail, będzie "zakończysz proces rejestracji i będzie" wysłała dokument dowodu ubezpieczenia.

Z poważaniem,

Zamówienia AppleCare Administracji

Niniejszy komunikat może zawierać poufne i poufnych informacji, skierowane wyłącznie do (e) osoby (osóB) powyżej (e). Zabrania się rozpowszechniania, rozprowadzania, kopiowania lub ujawnienia treści niniejszego komunikatu. Jeśli otrzymałeś ten komunikat przez pomyłkę, proszę usunąć tę wiadomość z systemu



AppleCare DLA iMac (***)

AppleCare DLA iMac (***)


Czy dobrze zrozumiałem, że mam nim wysłać swój adres pocztowy?

#92 slash

slash
  • 400 postów

Napisano 25 stycznia 2011 - 08:33

Dobrze zrozumiałeś. Adres zamiszkania / zameldowania pod który zostanie wysłany dowód zawarcia umowy APP.

#93 skil73

skil73
  • 231 postów
  • SkądAntrim(Irlandia Polnocna)

Napisano 25 stycznia 2011 - 21:11

Ta sama procedura w UK. Dostaniesz sliczny certyfikat potwierdzajacy umowe Applecare.

#94 slash

slash
  • 400 postów

Napisano 26 stycznia 2011 - 07:51

Potwierdzenie adresu i prawa do aktywacji APP w kraju :)

#95 tmkszlc

tmkszlc

  • 1 846 postów
  • SkądSzczecin, PL

Napisano 03 lutego 2011 - 12:23

czy mozna zakupic apple care pod koniec okresu rozszerzonej gwarancji? mam gwarancje od grudnia 2010 na 3 lata. chcialbym pod koniec tego okresu kupic sobie apple care na kolejne 3 lata. jest taka mozliwosc?

#96 flamner

flamner
  • 253 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 lutego 2011 - 12:26

Jak najbardziej.

#97 jhartman

jhartman
  • 668 postów

Napisano 03 lutego 2011 - 13:04

Czyli masz już wykupione i aktywowane appleCare i przed jego zakończeniem chciałbyś wykupić i aktywować następne 3 lata?

#98 flamner

flamner
  • 253 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 lutego 2011 - 13:44

Gwarancje możesz przedłużyć tylko o 2 lata.

#99 shexbeer

shexbeer
  • 151 postów
  • Płeć:
  • SkądGdańsk

Napisano 03 lutego 2011 - 17:02

czy mozna zakupic apple care pod koniec okresu rozszerzonej gwarancji? mam gwarancje od grudnia 2010 na 3 lata. chcialbym pod koniec tego okresu kupic sobie apple care na kolejne 3 lata. jest taka mozliwosc?


Nie można przedłużać w nieskończoność ACPP, jak masz gwarancje do grudnia 2013 to oznacza że masz już wykupione Apple Care i nie przedłużysz jej więcej. Innymi słowy Twoja gwarancja kończy się w grudniu 2013.

btw. Ktoś ma w dobrej cenie ACPP do iMaca? :)

#100 tmkszlc

tmkszlc

  • 1 846 postów
  • SkądSzczecin, PL

Napisano 03 lutego 2011 - 18:00

aktualnie mam normalną rozszerzoną gwarancję o 24 miesiące, a ona jest chyba czymś innym niz AppleCare. w armago.pl, gdzie kupowałem komputer jest opcja rozszerzona gwarancja +24 oraz apple care +24. w takim razie żeby nie było wątpliwości, gdy skończy mi się ta pierwsza (rozszerzona) w grudniu 2013 mogę zakupić drugą i ją aktywować na ten właśnie komputer?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych