Przepraszam, że dopiero teraz to piszę, ale wcześniej tego nie zauważyłem a dzisiaj przeglądałem ten wątek i natknąłem się na kilka kłamstewek użytkownika Citoz (notabene przedstawiającego się jako przedstawiciel firmy USE)
5. USE dzwoni do klienta dwukrotnie, informujac, ze sprzet jest zalany i umawia sie na odbior;
6. Klient odbiera sprzet nie interesujac sie dokumentami do wgladu - wydawalo sie, ze to dlatego, ze po prostu wie jaka jest sytuacja - to byl nasz blad; Klient odebral sprzet tylko po to zeby przejsc do punktu 7.
Otóż pierwsze kłamstwo widoczne jest już w punkcie 5. Przykro jest mi to mówić, ale firma USE nie dzwoniła do mnie ani razu w tej sprawie. Za każdym razem to ja dzwoniłem - pomimo zapewnienia, że jak mój sprzęt będzie do odebrania to zostanę telefonicznie poinformowany. Nikt w firmie USE nie poczuł się odpowiedzialny by mnie poinformować. Prawdopodobnie gdybym sam do nich nie zadzwonił, to mój iPod leżałby u nich w nieskończoność.
Jest to niby mały szczegół, ale jednak chciałbym na niego zwrócić uwagę, bo pokazuje on brak szacunku dla klientów o którym wspomina moja przedmówczyni.
Dodam od siebie jeszcze, że NIGDY z NIKIM nie umawiałem się na odbiór nienaprawionego sprzętu.
Drugie kłamstwo jest w punkcie 6. Otóż interesowałem się dokumentami do wglądu. Prosiłem o ich wydanie, i to niejednokrotnie, jednak moja prośba została, krótko mówiąc, zbagatelizowana. Nigdy nie pokazane mi były żadne dokumenty. Pracownik USE powiedział, że mogę podać mu mój adres e mail na który wysłałby on rzeczone dokumenty. Oczywiście do dzisiaj żadnego takiego maila nie dostałem.
Dopiero jak pisemnie o nie poprosiłem to panowie w USE łaskawie mi je przesłali. ( jeszcze raz przypomnę, że dokument ten nie jest jednak żadnym dowodem, ponieważ nie posiada ŻADNYCH pieczątek i podpisów. Ani mojego, ani serwisanta - po prostu jest to nic nie znaczący świstek papieru, który mógł być równie dobrze spreparowany na potrzebę chwili)
Tyle chciałem dodać do tego. Jeszcze raz przepraszam, że dopiero teraz to zauważyłem, po prostu wcześniej musiałem to przeoczyć
Na razie tyle z mojej strony:)