Regenersis -pozew zbiorowy do RPK - szukam poszkodowanych
#1
Napisano 15 lipca 2009 - 11:18
- pismo pójdzie do Rzecznika Praw Konsumenta
- pismo pójdzie do Apple Europe
- pismo pójdzie do centrali firmy CRC, która operuje polskim oddziałem serwisu iPhone
Oprócz tego posiadam pewne znajomości w mediach i chciałbym żeby pojawiło się o tym kilka artykułów.
Czego potrzebuję?
Potrzebuję od osób poszkodowanych pełnego opisu usterki, a także opisu problemu, którego Regenersis nie rozwiązał/nie chciał rozwiązać. Oprócz tego potrzebuję jakąkolwiek dokumentację Waszych działań, jeśli ją macie, np.:
- jeśli w Regeneresis stwierdzono zalanie, potrzebuję jakikolwiek papier od jakiegokolwiek serwisu gsm, który stwierdził, że jednak to nie jest zalanie (jest wiele takich przypadków na forum, chodzi mi o skan ekspertyzy).
Jeśli zbierze się odpowiednia liczba osób, będziemy razem formułować pismo. Moim celem nie jest atak na serwis ani jakieś grożenie komukolwiek, chodzi o pismo, które ukazywałyby nieprawidłowości, które niestety się zdarzają, a klienci na tym cierpią.
Jakby co proszę pisać do mnie tutaj: applepoland@me.com Proszę w e-mailu dokładnie opisać historię problemu i jeśli macie jakiekolwiek dokumenty, podesłać mi również skan.Nie liczą się dla mnie historie opisane na forum - wszystkie te sprawy muszę mieć na e-maila, więc jeśli macie trochę czasu proszę przyłóżcie się i podeślijcie co trzeba (opisy problemów z serwisem, skany dokumentów).
Update dla całej akcji będę dawał w tym wątku. Jeśli znacie jakieś osoby, które również mają tego typu problem, niech również dadzą znać na e-maila.
#2
Napisano 15 lipca 2009 - 11:22
#3
Napisano 15 lipca 2009 - 11:22
#4
Napisano 15 lipca 2009 - 12:21
#5
Napisano 15 lipca 2009 - 12:47
#6 Gość_bulhakov_*
Napisano 15 lipca 2009 - 13:18
#7
Napisano 15 lipca 2009 - 17:39
A wiesz, że Tony to administrator?Ktoś tu się chyba Grishama naczytał. Mimo wszystko życzę powodzenia.
Bardzo dobry pomysł, może w końcu im się dostanie, życzę powodzenia, będę obserwował sytuację.
Ja też miałem problemy z Regenersis, miałem iPhone'a 3G 8 GB i nie miałem dowodu zakupu z numerem IMEI (miałem paragon). Ale nawet telefonu nie tknęli
#8
Napisano 15 lipca 2009 - 18:19
a gdzie tak masz napisaneA wiesz, że Tony to administrator?
a co do tematu to bardzo dobra inicjatywa , przydało by się żeby dobrano się do regenersis a najlepiej jakby apple zmieniło serwis na bardziej ludzki
#9
Napisano 15 lipca 2009 - 20:18
#10
Napisano 15 lipca 2009 - 20:26
#11
Napisano 15 lipca 2009 - 20:36
Reklamowac w salonie. Jezeli beda chcieli wyslac do serwisu to pokazac ze dziala i koniecznie niech dopisza, ze telefon nie byl zalany. Ja wiem, moze glupie, ale mozesz uniknac utraty gwarancji jak od razu zaznaczysz co i jak.
Dzięki Zrobię tak jak napisałeś, a w razie jakiegoś przekrętu oczywiście dołączę do pozwu.
#12
Napisano 15 lipca 2009 - 20:49
#13
Napisano 15 lipca 2009 - 21:59
i co z tego? na dodatek nie jestA wiesz, że Tony to administrator?
Co z tymi, którzy są zadowoleni - bierzecie ich pod uwagę?
#14
Napisano 15 lipca 2009 - 22:30
To z tego, że nie jest to byle jaka osoba, która wkurzyła się, bo nie naprawili mu iPhone'a. Skoro Tony zainteresował się tematem, to sprawa musi być poważna. Zauważ, że co chwilę ktoś na forum pisze, że Renegersis stwierdziło zalanie.i co z tego? na dodatek nie jest
Co z tymi, którzy są zadowoleni - bierzecie ich pod uwagę?
#15
Napisano 15 lipca 2009 - 23:30
Co z tymi, którzy są zadowoleni - bierzecie ich pod uwagę?
Jak już napisałem inicjatywa nie ma na celu kogośc oskarżać czy znieważać - zbieramy dokumenty i chcemy pokazać, że nie nawet jeśli 90% klientów jest zadowolonych, to nie można tych 10% po prostu prowadzić w kozi róg. Mój iPhone był w serwisie 2 razy z tym samym problemem. Pierwszy raz odesłano mi i uznano że jest sprawny. Gdy odesłałem drugi raz (bo nie działał tak samo jak przedtem) napisano że jest zalany. Z całym szacunkiem, ale nawet jeśli większość jest zadowolona, to takich numerów robić nie można. Dlatego ta inicjatywa może chociaż pokazać, albo zmotywować serwis, że to że są jedynym serwisem Apple od iPhone nie czyni ich totalnie bezkarnymi.
Sam prowadzę serwis iPhone i komisyjnie przy całej ekipie serwisowców GSM rozkręcając telefon nie znaleźliśmy żadnych śladów zalania. Nie ma tygodnia, żby nie dzownił ktoś do mnie i nie mówił, że serwis uznał telefon za zalany, a po diagnozie okazuje się odwrotnie. Są pewne granice, ale my tu nie robimy puczu - chcemy przedstawić nasze argumenty i tyle.
#16
Napisano 16 lipca 2009 - 08:43
#17
Napisano 16 lipca 2009 - 12:40
#18
Napisano 22 lipca 2009 - 10:53
#19
Napisano 22 lipca 2009 - 10:55
Ten pasek (czujnik) wcale nie musiał się zaczerwienić. Po prostu robią Cię w h... Oddaj do innego serwisu - za małą opłatą zrobią Ci ekspertyzę. Ja tak zrobiłem - teraz mam na papierze, że czujniki nie są zalane.Bzdura totalna - nigdy mój telefon nie był zalany a ten durny pasek to pewnie może się zmienić od trzymania iPhone w kieszeni w lato i od wilgoci idącej ze spoconych pośladków... Więc to gó... nie wskaźnik.
@tonymontana:
Otrzymałeś ode mnie maila? Wysłałem go dość dawno, a odpowiedzi nie dostałem. Może wysłać jeszcze raz? Poszedł rzecz jasna na adres z pierwszego postu.
#20
Napisano 22 lipca 2009 - 11:28
#21
Napisano 22 lipca 2009 - 13:21
#22
Napisano 22 lipca 2009 - 13:30
#23
Napisano 22 lipca 2009 - 13:38
#24
Napisano 22 lipca 2009 - 14:34
---- Dodano 22-07-2009 o godzinie 16:55 ----
Zadzwoniłem na infolinię Apple do CORCK Rozmowa z terenu Polski jest bezpłatna, chociaż numer zaczyna się dwoma zerami. Tam pomimo iż nie zajmują się oni iPhone'ami sympatyczny Pan podesłał mi linka do czegoś takiego
iPhone i iPod: gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zalaniem wodą
Proponuję poczytać - może nasuną się nam jakieś wnioski. Może już ktoś z was takie coś wklejał na tym forum - zatem sorry
#25
Napisano 22 lipca 2009 - 20:43
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych