Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Cieniowanie w Pages a eksport do .pdf


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 iMuck

iMuck
  • 510 postów
  • Skądstolyca

Napisano 01 sierpnia 2005 - 15:49

Zrobiłem kilka projektów w Pages (część pakietu iWork 05) i jestem zachwycony prostotą i intuicyjną obsługą tego programu. Napotkałem jednak na dość istotne ograniczenie: Pages nie eksportuje cieniowania do formatu .pdf tzn. projekt zapisany w .pdf wygląda tak jak projekt pages ale bez cieniowania. Czy to bład programu czy format .pdf ma takie ograniczenie? Jestem kompletnym laikiem w kwestii DTP, layoutu etc. (dlatego użyłem Pages :lol: a nie InDesigna :lol: ) ale chciałbym wydrukować moją "wypocinę", a przynajmniej móc ją pokazac na komputerze bez zainstalowanego Pages'a i potrzebuję do tego jakiegoś popularnego formatu. Może być nawet tiff albo jpg, bo jak już wspomniałem projekt zapisuje się do pdf bez cieniowania, które w moim projekcie jest ważne. Czy jest jakać możliwość wyeksportowania pliku typu .pages do przyjażniejszego formatu albo przekonwertowania tego typu pliku?

Z góry dziękuję za odpowiedz

[ Dodano: 2005-08-01, 20:45 ]

Odpowiedź brzmi: Google! Google! Google! Zawsze użyj google zanim zadasz pytanie (w tym momencie biję się ciężkim, tępym przedmiotem na znak pokory)

Oto jaką odpowiedź znalazłem na stronie
http://www.macworld....espdf/index.php

"Thankfully there?s a workaround.