Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iUpały


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 i200

i200
  • 20 postów

Napisano 30 lipca 2005 - 17:16

Upały w pełni człowiek się do klawiatury przykleja.
Jak zachowują się wasze maszynki w takich warunkach. Czy zdarzają się problemy z przegrzewaniem podzespołów znane z piecyków (nie tylko latem ) ?

Dołączona grafika

#2 janek

janek
  • 236 postów
  • SkądŁódź

Napisano 30 lipca 2005 - 17:21

PM - 0 problemów. PB temperature monitor odnotował wzrost o kilka stopni (2 do 4), wszystko działa, ale wolę nie ryzykować i raz na jakiś czas wyłączam kompa (gdy nie ma upałów chodzi cały dzień - nawet jak mnie nie ma, po prostu zamykam matrycę i śpi)

#3 ainaval

ainaval
  • 272 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 lipca 2005 - 17:28

Właściwie gdyby nie BOINC, to nie zwóciłbym... mój mak nie zwrociłby na upały uwagi. Tylko ta aplikacja na tyle rozgrzewa mi procesor, że w upalne dni (i noce) iBook uruchamia wentylator. A tego nie lubię, więc liczenie odkładam na chłodniejsze dni :) iBook G4 800MHz + 640MB RAM

#4 Digiface

Digiface
  • 595 postów
  • SkądDeutschland

Napisano 30 lipca 2005 - 17:31

Moj zaczyna wyc, czyli wlaczaja mu sie wiatraki na podwyzszonych obrotach. Nieprzyjemny halas. Dzieje sie tak gdy temperatura w pomiesazczeniu wynosi okolo 26 C. Poniewaz temperaturki dochodzily do 39 C. zainstalowalem klimatyzacje. Staram sie ja stosowac tylko wtedy gdy to konieczne i ze zdrowym rosadkiem. Majac glownie na uwadze swoje zdrowie potem Mac-a. Przebojem jest nadal moj kolega trzymajacy G4 2x1.25GHz w lodowce. Mowi: jest cicho i bardzo wydajnie. Przyznam sie ze jak znajde na ulicy sprawna lodowke chyba tez tak zrobie. Chodz mi tez o ochrone zewnetrznych FW HD. Czasem mozna na nich herbatke podgrzewac. :mrgreen:

#5 ainaval

ainaval
  • 272 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 lipca 2005 - 17:33

Lodówka? Cicho? IMHO co jak co, ale lodówki nie są najcichszym sprzętem ;)

#6 MacDada

MacDada

    MyApple Team

  • 7 237 postów
  • Skąd3city

Napisano 30 lipca 2005 - 18:25

W czasie upały może przydać się FlyFun! 8)

#7 krismiszcz

krismiszcz
  • 2 414 postów
  • SkądLUBLIN

Napisano 30 lipca 2005 - 18:51

też dobre :D co do lodówek one też wydają swoje dzwięki np: sprężarka - to tak całkowicie nie jest cicho :)

#8 Mac_Abra

Mac_Abra
  • 674 postów
  • Skądsskątowni

Napisano 30 lipca 2005 - 23:18

ej ludzie, to jest Deutschland, tam nie tylko lodównki mają lepsze :P A co do temperatury - termometr od B&W dochodzi do ok 35, natomiast ThermoInDock w moim Pismo posłusznie melduje ostatnio bardzo wyrównany i niezmienny -1 st C :mrgreen: Ktoś ma zimniejszy? (hehe przed updatem do 10.3.9 pokazywał coś w okolicach 40, teraz jak instaluję nawet inne - to piszą że nie ma czujnika - bomba!). A tak BTW - czy wentylator w Pismo jest tak po to żeby zapchać tę dziurkę, czy on się jednak czasem WŁĄCZA? pozdrawiam i życzę zimnych procesorów :]

#9 Gość_brodek_*

Gość_brodek_*

Napisano 31 lipca 2005 - 07:19

MOj QuickSilver wyje koszmarnie... ale moze to zasluga 4 wentylatora w obudwie a na Radeonie 9100 wentylator jest watpliwej jakosci.....

#10 krismiszcz

krismiszcz
  • 2 414 postów
  • SkądLUBLIN

Napisano 31 lipca 2005 - 08:03

ehh Mac_Abra mój procesor w B&W na 400Mhz nie osiąga więcej niż 29 st C !! chyba zasługa mojego chłodzenia, prawda ? :mrgreen:

#11 janek

janek
  • 236 postów
  • SkądŁódź

Napisano 31 lipca 2005 - 08:15

A tak BTW - czy wentylator w Pismo jest tak po to żeby zapchać tę dziurkę, czy on się jednak czasem WŁĄCZA?


Ej Mac_Abra chciałem zadać identyko pytanie! WOGÓLE NIE WŁĄCZA MI SIĘ WIATRAK, nie wiem może on tylko dla bajeru. Tak jak pisałem skok 2-4 stopnie, zamiast 40 jest 42 lub 44 a wiatrak nic. Może włącza się dopiero przy 50 :mrgreen:
Swoją drogą wczoraj wieczorem z gorąca zaczął wariować mi komp (chyba z gorąca) myszka zaczęła skakać, nie wiem, może to wina zbyt gorących palców na trakpadzie. Po wyłączeniu i odczekaniu 30 min wszystko wróciło do normy.
Dziś chyba nie będzie problemu, na razie chmurki.

#12 Przemion

Przemion
  • 2 465 postów
  • SkądAmsterdam

Napisano 31 lipca 2005 - 09:08

U mnie raczej spokój, jednak iMac'i (G3) grzeją się niemiłosiernie... Widac to gąrące powietrze nad obudową...

#13 _sys

_sys
  • 2 046 postów
  • SkądB-stok i okolice

Napisano 31 lipca 2005 - 09:15

Jakie upały 8) ? U mnie elegancka pogoda od dwóch dni. Na podwórku owszem pali, ale w pokoju przyjemny chłodek.

#14 Grosik

Grosik
  • 484 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 lipca 2005 - 11:09

Moje G5 od dwoch dni wspomaga ciezka prace wieksza predkoscia wiatraczkow :) Trosze bardziej halasuje... tzn slychac go :) No ale w pomieszczeniu mam 26-28 stopni wiec trudno sie dziwic :)

#15 Mac_Abra

Mac_Abra
  • 674 postów
  • Skądsskątowni

Napisano 31 lipca 2005 - 12:53

A czy komu się Mak spocił? :mrgreen:

(Kris no nie chwal się już tak... A tak BTW - bardzo ładne to chlodzonko patrząc po zdjęciach - a ja tego cholenrego radiatora nie zdobyłem do "drugiego podejścia" :( )

#16 Kwiatki

Kwiatki
  • 1 076 postów
  • SkądPoznan

Napisano 31 lipca 2005 - 13:01

Re: iUpały moj QS ma w srodku okolo 29-35stopnie procek oscyluje w granicach 30-50stopni dysk ma okolo 40stopni pierwsze dane z wlaczonymi wentylami - drugie z wentylami na minimalnych obrotach

#17 krismiszcz

krismiszcz
  • 2 414 postów
  • SkądLUBLIN

Napisano 31 lipca 2005 - 15:29

ale wiesz to dzięki Tobie, podsunołeś mi niezły pomysł. Chłodzenie zawdzięczam temu wydajnemu 120x120 mm, normalnie jak turbina F16 i cichutki!! Ale radiator od Athlona 2000+ robi swoje a i kupiłem izolacje termokurczliwą pod kolor B&W !! (p.s chłopaki na AEM gasili światło żeby robić fotki nocą)

#18 Marcin_G

Marcin_G
  • 892 postów
  • Płeć:
  • SkądRumia

Napisano 31 lipca 2005 - 16:20

Re: iUpały A u mnie przy normalnym używaniu, czyli zwykłe domowe zastosowania, jest cisza. Dopiero jak odpalę Wolfensteina to włącza się wentylator.

#19 Mac_Abra

Mac_Abra
  • 674 postów
  • Skądsskątowni

Napisano 31 lipca 2005 - 21:19

krismiszcz, a jak wyłączysz ten mały wentylator na radiatorze?

(kurde ale on grzeje, a jak jeszcze włączę PM8500 co stoi obok... sauna mi się tu zaczyna robić chyba...)

O rany! 37.5 st! :shock:

#20 MacDada

MacDada

    MyApple Team

  • 7 237 postów
  • Skąd3city

Napisano 01 sierpnia 2005 - 08:49

A czy komu się Mak spocił? :mrgreen:

Do pocenia trzeba wody... Ma tu ktoś PM G5 chłodzonego cieczą?? :mrgreen:

#21 Digiface

Digiface
  • 595 postów
  • SkądDeutschland

Napisano 01 sierpnia 2005 - 12:46

A czy komu się Mak spocił? :mrgreen:

Do pocenia trzeba wody... Ma tu ktoś PM G5 chłodzonego cieczą?? :mrgreen:


No ja mam. Poci sie strasznie. Musze go wykampac bo juz troche smierdzi.
Wie ktos moze jakie dobre Deo dla G5 mozna uzyc ?? :mrgreen:

#22 Mac_Abra

Mac_Abra
  • 674 postów
  • Skądsskątowni

Napisano 01 sierpnia 2005 - 17:14

Wie ktos moze jakie dobre Deo dla G5 mozna uzyc ?? :mrgreen:

Tak - np z firmy AC (Apple Cosmetics) - seria iFlavours:
iRose, iDaisy iDaffodil oraz: iPOPPY! ;)

#23 Digiface

Digiface
  • 595 postów
  • SkądDeutschland

Napisano 02 sierpnia 2005 - 20:09

iZapomnialem dzieki Mac_Abra :mrgreen:

#24 krismiszcz

krismiszcz
  • 2 414 postów
  • SkądLUBLIN

Napisano 02 sierpnia 2005 - 20:11

a ja klawiature od czasu do czasu polewam iCocaColą :mrgreen:




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych