MyApple Forum iPhone - co zrobić aby było jeszcze lepsze?
#51
Posted 19 June 2009 - 12:37
#52
Posted 19 June 2009 - 18:57
Ograniczenie jakiej kolwiek grupy userów nie ma najmniejszego sensu. Czemu? Zaczną się buntować, argumentując, że łamie sie wolność słowa. Już kiedyś było te przerabiane. (zresztą wydaję się to logiczne)Wydaje mi się że ograniczanie nowych użytkowników nie ma sensu.
#53
Posted 19 June 2009 - 19:03
#54
Posted 19 June 2009 - 19:08
to forum od dawna takie jest, od 2 lat chyba
dokładnie rzecz biorąć to od czasów premiery 3g w Polsce - niecały rok...
#55
Posted 19 June 2009 - 19:22
#56
Posted 19 June 2009 - 19:57
#57
Posted 19 June 2009 - 21:12
To to koniecznie!(...) RSS też mogłoby być rozdzielone.
#58
Posted 21 June 2009 - 21:02
A wystarczyłoby wprowadzić opcję moderowania tematów przed ich umieszczeniem, tak jak jest w dziale recenzji...
Dokladnie i problem z glowy.
#59
Posted 21 June 2009 - 21:12
#60
Posted 21 June 2009 - 21:24
#61
Posted 21 June 2009 - 22:22
dokładnie rzecz biorąć to od czasów premiery 3g w Polsce - niecały rok...
Jeszcze dokładniej od października 2007 roku, kiedy wielu kupowało iPhone'a pierwszej generacji na Allegro.
#62
Posted 22 June 2009 - 13:38
Jeszcze dokładniej od października 2007 roku, kiedy wielu kupowało iPhone'a pierwszej generacji na Allegro.
Tak, tylko żę wówczas byli to głównie makowcy, którzy się nieco znali na rzeczy.
Padały pytania konkretne, nie było zalewu tematów z byle 'pierdołą', na którą rozwiązanie można odszukać w pierwszym lepszym FAQ.
#63
Posted 22 June 2009 - 15:50
#64
Posted 23 June 2009 - 10:49
#65
Posted 24 June 2009 - 23:47
#66
Posted 29 December 2009 - 12:55
(...) Do tego wymagana minimalna długość tytułu oraz wyraźna (nawet i wielkimi czerwonymi literami) prośba dla użytkownika, nad formularzem, aby najpierw przeszukał FAQ i sprawdził w wyszukiwarce. Wiadomo, że nie sposób uniknąć*postów pisanych przez leniwych i wygodnych użytkowników. Ale można spróbować rzeczywiście coś*zdziałać, aby ilość*takich wiadomości zmniejszyć.
A może takie coś że nowi użytkownicy przez pierwszy tydzień\miesiąc (raczej tydzień... Czemu? Czytaj dalej ) nie mogą pisać nowych tematów? Oczywiście mogliby pisać na PW do użytkowników albo używać Shoutboxa (albo raczej IRC). Przy kliknięciu "Załóż nowy temat" wyskakiwałaby wyszukiwarka i linki do IRC i instrukcji skonfigurowania w różnych programach (przydałoby się też objaśnienie, żeby nie zniechęcić użytkownika, żeby zrozumiał o co kaman ). Czas ten mógłby zostać skrócony\przedłużony przez specjalnego moderatora. Wiem że nie wszyscy nowi użytkownicy spamują, ale to zdecydowanie większość . Zepsuje im się np. iPod i zakładają konto tylko po to, aby założyć kolejny temat z problemem...
Później (i właśnie dlatego lepiej tamto wcześniej na tydzień) przy zakładaniu tematu najpierw wyskakiwałaby wyszukiwarka, gdy nie znajdzie podobnych tematów - można zakładać (wyszukiwanie po nazwach tematów, można by było też otagować tematy). Jeśli byłby jakiś problem - zgłaszałoby to się moderatorowi. Gdy mod uzna, że użytkownik umie zakładać tematy i nie spamuje - usuwałby tą wyszukiwarkę (oczywiście tą przed założeniem tematu) .
I przydałoby się trochę więcej moderatorów. Bo z tego co widzę, to tylko Davvvido i MacDada pracują (inni modowie też, ale tych co wymieniłem robotę najbardziej widać) .
#67
Posted 29 December 2009 - 16:36
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users