Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jaki palmtop, zeby wspolpracowal z Makiem?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ruczaj

Ruczaj
  • 3 528 postów
  • SkądPoznan

Napisano 01 września 2006 - 16:35

Jestem zielony w temacie PDA, wiec prosze o zrozumienie... Potrzebuje palmtopa, ot w 99% do pisania w Wordzie i Excelu (badz czymkolwiek innym,ale zgodnym z tymi programami). Pytania: 1. czy palmtop bedzie wspolpracowal z Makiem, na zasadzie zeby wymieniac te pliki miedzy kompaem a PDA 2. czy sa jakies szczegolne modele makolubne 3. czy ktos ma do czynienia z takim gadgetem i moze polecic konkretny model? Z gory dziekuje, pozdr p.s uzywalem opcji szukaj, ale nic szczegolnego nie znalazlem.

#2 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 01 września 2006 - 16:38

PDA Palm TX

#3 iSylwek

iSylwek
  • 872 postów

Napisano 01 września 2006 - 16:42

albo LifeDrive- taki TX tylko z dyskiem 4gb-

poczytaj na PDA Club - tylko uważaj bo tam się roi od pocketowców

poczytaj posty "kwieto" ;) ma TXa i Maca więc będziesz wiedział jak sprawa wygląda

#4 Lack

Lack
  • 2 171 postów
  • SkądGdynia

Napisano 01 września 2006 - 16:58

Dell Axim 51v, albo jakiś Palm, jeśli starczy Ci funkcjonalność przerośniętej komórki.

#5 PavelM

PavelM
  • 1 535 postów
  • SkądKraków

Napisano 01 września 2006 - 17:33

Zerknij tutaj:
http://euro.palm.com...ucts/index.html

#6 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 01 września 2006 - 21:54

Ja po kilku rozmowach na pdaclub kupiłem właśnie LifeDrive :)

#7 Lack

Lack
  • 2 171 postów
  • SkądGdynia

Napisano 01 września 2006 - 22:13

Ja po kilku rozmowach na pdaclub kupiłem właśnie LifeDrive :)


Nawet jak się ma "uczulenie na Microsoft" to chyba już lepszym wyjściem jest T|X (dyktafon i tak większość osób ma w komórce czy ipodzie).

#8 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów