Wysłałem MBP do serwisu i...
#26
Napisano 17 sierpnia 2006 - 18:49
#27
Napisano 17 sierpnia 2006 - 18:49
No ja nie mogę powiedzieć, aby usługi kurierskie w Polsce stały na wysokim poziomie i aby to był odosobniony przypadek. Na samego kuriera czekalem od czwartku do wtorku (za każdym razem mi wmawiano, że mnie w domu nie było), a teraz jeszcze to W sumie sie nie martwię to nie jest mój problem. Jakby powiedział Andrew Lepper: "Ja się sądów nie boję"kuuurde, znow ktos robi z igly widly. jeden przypaden na setki innych dobrze dotarczonych paczek i odrazu komentuja "ooo jakie to zle mamy w polsce uslugi kurierskie" :/ ja chlopski rozum i na pierwszy rzut oka widac ze to nie moglo zostac uszlodzone w jakim kolwiek opakowaniu(no chyba ze tym opakowaniem byl papier ) podejzewam ze ktos go upuscil... a kto to juz trzeba sie domyslac ...
#28
Napisano 17 sierpnia 2006 - 18:52
Alaaaaa!!!!!! Czlowieku moje kondolencje, ale ja na twoim miejscu to bym osobiscie pojechal do SAD-u zeby Ci napisali oswiadczenie podpisane przez managera serwisu, ze sprzet przyszedl do nich uszkodzony i z tym do prawnika, a potem upier....lic tym z DHL-u jaja normalnie.... Wiem kazdemu sie zdarza, ale takie zachowanie sie kuriera jest karygodne!!!!!!
Narazie to ja poczekam na stanowisko SADu - chłopaki się starają wyjaśnić całą sprawę, konsultują się z osobami będącymi na wakacjach (m.in. szef serwisu) itp. Poznam stanowisko SADu, zapoznam się z rozwiązaniem problemu i wtedy, albo będzie dobrze - albo rozpęta się piekło - normalnie siwy dym.
#29
Napisano 17 sierpnia 2006 - 19:14
#30
Napisano 17 sierpnia 2006 - 19:40
Opakowanie FedEx'u, a kurier to DHL.
Załączam jescze jedną fotkę którą otrzymałem od SADu.
Mój błąd... pomylił mi się UPS z DHL-em :-(
Składam kondolencje, chociaż mam nadzieję że jakoś to załatwisz...
#31
Napisano 17 sierpnia 2006 - 20:42
#32
Napisano 17 sierpnia 2006 - 21:17
Nie masz racji. Wychodziłoby na to, że jeśli coś nie wyślę w orginalnym opakowaniu to kurier może przejechać po tym smaochodem i powiedzieć, że przecież to moja wina.
Takie uszkodzenie w transporcie, mogło nastąpić tylko jeżeli komputer był źle zapakowany. A kto go pakował?
Jeżeli maczek był dobrze zapakowany, to kurier naprawdę musiał się nieźle wysilić, aby doprowadzić komputer z paczką do takiego stanu. Opakowanie powinno być zmasakrowane. Chyba, że był to kartonik z tektury, ale i wówczas powinien być podarty.
#33
Napisano 18 sierpnia 2006 - 08:14
Takie uszkodzenie w transporcie, mogło nastąpić tylko jeżeli komputer był źle zapakowany. A kto go pakował?
A kogo to obchodzi? Kurier przyjął sprzęt (mógł odmówić ze względu na niedostateczne zabezpieczenie) i od tego momentu za niego odpowiada.
#34
Napisano 18 sierpnia 2006 - 08:31
#35
Napisano 18 sierpnia 2006 - 10:21
#36
Napisano 18 sierpnia 2006 - 11:16
#37
Napisano 18 sierpnia 2006 - 16:56
#38
Napisano 22 sierpnia 2006 - 13:01
#39
Napisano 22 sierpnia 2006 - 13:40
#40
Napisano 22 sierpnia 2006 - 14:14
#41
Napisano 22 sierpnia 2006 - 14:17
ps. moj kolega pracuje w DHL kiedys mi pokazywal jak sie przeladowuje paczki, te ktore wiadomo ze sa w nich np. czesci do samochodow itp to rzucaja, te ktore sa ze sklepow komputerowych sa traktowane ostroznie, takze te ktore wiadomo ze zawieraja delikatna przesylke (czyli napis Ostroznie!).
Aha, czyli jak nie napiszę ostrożnie tzn. że paczką można rzucać. I rozumiem, że kurierzy mają ograniczone rozumowanie: samochód-ciężkie, metalowe, czyli można rzucać. A co z częściami samochodowymi typu leflektor, szyby itp? Też są rzucane? Z resztą, co mnie to interesuje - ja nawet nie wiem czy paczkę uszkodził DHL czy SAD który poinformował mnie o tym po tygodniu od doręczenia im przesyłki. Ale to ich sprawa jak to załatwią.
#42
Napisano 22 sierpnia 2006 - 14:44
#43
Napisano 22 sierpnia 2006 - 17:27
#44
Napisano 23 sierpnia 2006 - 13:24
Ja bym pojechał sobie z SADem ostro tym bardziej ze po tygodniu ciebie powiadomili,pamiętaj nie jest to twoja wina tylko sadu bo wzywajac teraz dhl wiele nie zdzialaja bynajmniej ja tak myślę a jeśli już to sprawa naprawde sie przeciągnie i to sporo czasu i na końcu może sie okazać to na twoją nie korzyść bo jak wiadomo paczki sprawdza sie po dostareczeniu do adresata w jakim jest stanie.Ja tak jak napisałem wcześniej DHLa sobie chwale i wiem ze dbają o każdą przesyłkę nawet tą co nie jest napisane Ostrożnie!
No i dziś SAD się wypioł i po dwóch tygodniach oświadczyli, że oni za to nie odpowiadają. Poprosiłem ich więc o protokół uszkodzenia przesyłki od DHL. To już nie moja sprawa jak go zdobędą. Wychodzi więc na to, że czeka mnie sprawa sądowa z SADem, bo w sumie nie mogę być pewien czy do uszkodzenia doszło podczas transportu, a nie w SADzie gdzie laptop był tydzień czasu. Jaka jest teraz procedura? Co należy robić?
#45
Napisano 23 sierpnia 2006 - 13:37
#46
Napisano 23 sierpnia 2006 - 13:47
#47
Napisano 23 sierpnia 2006 - 13:52
#48
Napisano 23 sierpnia 2006 - 13:59
#49
Napisano 23 sierpnia 2006 - 14:21
Więc jeśli nie otrzymam od SADu protokołu co mam zrobić? Możnaby pomyśleć, że SAD mógłby dogadać się w DHLem, aby ten uszkadzał przesyłki, oni nie będą brać protokołu i wtedy właściciel musi pokryć szkody - bo jak udowodnisz im, że takiego sprzętu nie wysłałeś?
#50
Napisano 23 sierpnia 2006 - 15:05
Nie wiem co mają w SADzie. Protokołu nie mają napewno, bo sam mi serwisant mówił, że dopiero się będą o niego ubiegać. Jak ja mogę udowodnić, że wysłałem sprzęt sprawny? Jak już powiedziałem na opakowaniu raczej śladów nie będzie ponieważ to było opakowanie FedExa wielkości dokładnie laptopa z wewnętrznym wypełnieniem. Co może być śmieszne to to, że dokładnie w takim samym opakowaniu laptop dotarł z USA do mnie drogą lotniczą gdy zapomniałem go zabrać A na dystansie 250km nie mogli go w nienaruszonym stanie dostarczyć. Heh.
Więc jeśli nie otrzymam od SADu protokołu co mam zrobić? Możnaby pomyśleć, że SAD mógłby dogadać się w DHLem, aby ten uszkadzał przesyłki, oni nie będą brać protokołu i wtedy właściciel musi pokryć szkody - bo jak udowodnisz im, że takiego sprzętu nie wysłałeś?
nie musisz tego udowadniac, wystarczy ze twierdzisz ze wyslales caly. zapytaj ich czemu dopiero po tygodniu od odebrania paczki zauwazyli ze jest uszkodzony?
ps. z jakuego powodu wyslales go do serwisu?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych