Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zniżka edukacyjna w USA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 dzaku

dzaku
  • 665 postów

Napisano 20 czerwca 2006 - 18:22

Przerabial ktos z Was moze kupowanie sprzetu Apple w USA ze znizka edukacjyjna i wie moze, czy polski student moze to zrobic? Bo w educational store MB nie dosc, ze $100 tanszy to jeszcze nano dorzucaja..

#2 Przemion

Przemion
  • 2 465 postów
  • SkądAmsterdam

Napisano 20 czerwca 2006 - 18:36

Zniżki edukacyjne, zawsze działają, jak ma sie karte studencką danego kraju gdzie chce sie kupić komputer, innymi słowy, nie masz legitymacji uczelni z USA, nie będzie zniżki.

#3 devilia

devilia
  • 1 872 postów
  • SkądDziałdowo, PL

Napisano 20 czerwca 2006 - 18:41

w europie tez sa znizki - wystarczy miec ta miedzynarodowa karte studenta do wyrobienia w kazdym dziekanacie za pare zlotych...

#4 korniszon

korniszon
  • 1 152 postów
  • Skądkanalizacja

Napisano 20 czerwca 2006 - 18:54

Devilia, nie do końca - w Irlandii trzeba być studentem lub wykładowcą na uczelni irlandzkiej (info z działu zniżek studenckich na store.apple.com). Wliczają się w to studenci np. Erazmusa. Gdy sam kupowałem to wymagane było podanie, na jakiej uczelni się studiuje, ale wydaje mi się, że tego w ogóle nie sprawdzili i uwierzyli mi na słowo (mimo że studentem byłem). Co więcej, zamawiając maka za granicą warto jest to robić przez telefon niż przez internet, albowiem można dostać większa zniżkę - w moim przypadku ok 80 ojro.

#5 Przemion

Przemion
  • 2 465 postów
  • SkądAmsterdam

Napisano 20 czerwca 2006 - 19:01

@devilia - taka karta nie działa, we Francjii, Belgii, Holandii i chyba niemczechz tego co pamiętam o innych krajach nie wiem.... ale generalnie jest tak jak pisałem, ISIC nic nie daje... (w USA też trzeba mieć karte z uczelni w US - sprawdzone empirycznie).

#6 dzaku

dzaku
  • 665 postów

Napisano 20 czerwca 2006 - 19:08

A komputer kupuje sie jakos na osobe (karta gwarancyjna itp.)? Czy moze mi go jakis student z USA kupic?

#7 BzyQ23

BzyQ23
  • 2 postów
  • SkądPoznań

Napisano 20 czerwca 2006 - 20:37

Witam, Zniżka edukacyjna w USA działa jak najbardziej. W zeszłym roku tak kupiłem swojego iBooka, do tego dostałem ipoda mini za free (po miesiącu przyszedł mi mail in rabate) i offica ze zniżką. Był to pierwszy i jak narazie ostatni raz kiedy to przydała się moja karta ISIC. Z tym, że kupiłem go w sklepie firmowym w Waszyngtonie, a nie przez net. Na nano chyba też jest mail in rabate, dlatego poproszą Cię o adres w stanach i tam wyślą czek. Dodam, że byłem na zwykłym w&t. Pozdro

#8 dzaku

dzaku
  • 665 postów

Napisano 21 czerwca 2006 - 00:07

Witam,
Zniżka edukacyjna w USA działa jak najbardziej. W zeszłym roku tak kupiłem swojego iBooka, do tego dostałem ipoda mini za free (po miesiącu przyszedł mi mail in rabate) i offica ze zniżką. Był to pierwszy i jak narazie ostatni raz kiedy to przydała się moja karta ISIC. Z tym, że kupiłem go w sklepie firmowym w Waszyngtonie, a nie przez net. Na nano chyba też jest mail in rabate, dlatego poproszą Cię o adres w stanach i tam wyślą czek. Dodam, że byłem na zwykłym w&t.
Pozdro


Wlasnie bede pod Waszyngtonem na W&T. Moze wiesz czy Euro26 tez tak dziala? I czy masz gwarancje albo cos takiego na nazwisko swoje? Bo jade z ludzmi, ktorzy maja ISICa, a sam mam euro26. Chociaz dla MB warto byloby wyrobic 2 karte :)

#9 jbwm

jbwm
  • 1 878 postów
  • SkądB-stok/Polska

Napisano 21 czerwca 2006 - 00:11

Bo jade z ludzmi, ktorzy maja ISICa, a sam mam euro26. Chociaz dla MB warto byloby wyrobic 2 karte :)


od tego roku (chyba od maja) Euro 26 nie obejmuje juz USA (ubezpieczenie) takze wyrob sobie ISIC (z tym ze bedzie wazny tylko do konca tego roku kalendarzowego)


edit:


Od 1 maja do ubezpieczenia w Euro<26 dołączamy OC - Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej. Dostępne będzie w polisach WORLD i SPORT a jego wysokość to aż 50.000 Euro. Oprócz tego zmienia się zakres ubezpieczenia. KL i NNW nie będą już działały w USA i Kanadzie. Nic straconego - posiadacze Euro<26 wyjeżdżający do tych krajów będą mileli możliwość wykupienia dodatkowej polisy ze specjalną zniżką.



#10 dzaku

dzaku
  • 665 postów

Napisano 21 czerwca 2006 - 07:47

od tego roku (chyba od maja) Euro 26 nie obejmuje juz USA (ubezpieczenie) takze wyrob sobie ISIC (z tym ze bedzie wazny tylko do konca tego roku kalendarzowego)
edit:


I tu mnie zaskoczyles. Dzieki wielkie. Ide dzisiaj wyrobic ISICa i bede probowal w Stanach wywalczyc sobie ta znizke studencka - zawsze za te $100 bedzie mozna giga ramu dokupic..

#11 jbwm

jbwm
  • 1 878 postów
  • SkądB-stok/Polska

Napisano 21 czerwca 2006 - 07:57

ale w sumie chyba nie wazne jaka bedziesz mial karte. i tak i tak bedziesz musial kombinowac zeby miec znizke. tak mi sie zdaje. no ale przynajmniej bedziesz mial wazne ubezpieczenie :)

#12 Jojox

Jojox
  • 527 postów
  • SkądPoznań

Napisano 10 lipca 2015 - 11:11

Przepraszam za takie odkopanie tematu, ale temat dla mnie jest bardzo istotny. Wybieram się niedługo do USA, chciałbym zakupić macbooka w Apple Store w Nowym Yorku ze zniżką edukacyjną. Czy ktoś ostatnio korzystał w USA ze zniżki edukacyjnej będąc polskim studentem?


iPhone 8 64GB & iPhone 6S 64GB & iPhone 4 32GB / iPad 2 16GB / iPod Photo 4G U2 20GB & iPod 5G U2 30GB / Apple Watch Nike+ / MacBook 12"


#13 Pokalian

Pokalian
  • 99 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 lipca 2016 - 01:19

Przepraszam za takie odkopanie tematu, ale temat dla mnie jest bardzo istotny. Wybieram się niedługo do USA, chciałbym zakupić macbooka w Apple Store w Nowym Yorku ze zniżką edukacyjną. Czy ktoś ostatnio korzystał w USA ze zniżki edukacyjnej będąc polskim studentem?

Bump, udało się? Również przepraszam, za odświeżenie, ale po co wałkować temat w różnych wątkach jeśli jest mało popularny



#14 Jojox

Jojox
  • 527 postów
  • SkądPoznań

Napisano 28 lipca 2016 - 02:43

Niestety nie, choć miałem tylko normalną legitymację studencką. Nie wyrabiałem ISIC.


iPhone 8 64GB & iPhone 6S 64GB & iPhone 4 32GB / iPad 2 16GB / iPod Photo 4G U2 20GB & iPod 5G U2 30GB / Apple Watch Nike+ / MacBook 12"





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych