Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Uwaga na aplikacje TimeCapsule


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 magorka

magorka
  • 518 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 lipca 2008 - 09:56

Witam wszystkich, chcialbym wszystkich uczulic na ww aplikacje. Powoduje ona problemy z synchronizacja iP z iTunes. Problem wystepuje zarowno w wersji testowej, jak i pelnej. Sama aplikacja dziala co prawda znakomicie, jednakze telefon nie jest w stanie przeprowadzic pelnej synchronizacji z komputerem i dokonuje samoistnego restartu bez jakichkolwiek zmian. Jedynym rozwiazaniem jest deinstalacja aplikacji i reset folderu Timecapsule (winscp, PCsuite, Cyberduck) bezposrednio z poziomu iP - samo odinstalowanie aplikacji nie pomaga. Napisalem w tej sprawie maila do tworcy oprogramowania i czekam na reakcje. Jesli chcenie uniknac nerwow, nie instalujcie TimeCapsule! Pozdrawiam :grin:

#2 SpokoYo

SpokoYo
  • 54 postów

Napisano 06 lipca 2008 - 10:00

O ile mi wiadomo to ten cały Timecapsule niedziała w Polsce tak cos czytałem kiedys

#3 AkD

AkD
  • 250 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 lipca 2008 - 10:13

Witam wszystkich, chcialbym wszystkich uczulic na ww aplikacje. Powoduje ona problemy z synchronizacja iP z iTunes. Problem wystepuje zarowno w wersji testowej, jak i pelnej. Sama aplikacja dziala co prawda znakomicie, jednakze telefon nie jest w stanie przeprowadzic pelnej synchronizacji z komputerem i dokonuje samoistnego restartu bez jakichkolwiek zmian. Jedynym rozwiazaniem jest deinstalacja aplikacji i reset folderu Timecapsule (winscp, PCsuite, Cyberduck) bezposrednio z poziomu iP - samo odinstalowanie aplikacji nie pomaga.
Napisalem w tej sprawie maila do tworcy oprogramowania i czekam na reakcje.
Jesli chcenie uniknac nerwow, nie instalujcie TimeCapsule!
Pozdrawiam :grin:



Korzystam i żadnych problemów nie miałem i nie mam

#4 dliwski

dliwski


  • 15 305 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 lipca 2008 - 10:53

Ja kiedyś korzystałem (tak dla testów) i też niczego podobnego nie zauważyłem.

#5 magorka

magorka
  • 518 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 lipca 2008 - 11:08

no to pewnie jednostkowe przypadki. Sama aplikacja swietna, ale problem wystapil rownolegle na dwoch telefonach, tak wiec trudno powiedziec. Dla bezpieczenstwa odinstalowalem. Po wywaleniu wszystko wrocilo do normy.

#6 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 06 lipca 2008 - 17:46

ja używam od dawna i wszystko pięknie działa :)

#7 quzo

quzo
  • 1 239 postów
  • Skądwawa

Napisano 06 lipca 2008 - 21:13

ja też używam tego od dawna i narzędzie jest super i nigdy ale to nigdy nie miałem z nim jakichkolwiek problemów czy to z wersją demo czy full tak więc to raczej ty masz problem z IP lub systemem operacyjnym na kompie bo time capsule niema nic do synchronizacja ip z kompem :P

#8 magorka

magorka
  • 518 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 lipca 2008 - 23:29

No coz, pozdrawiam zatem wszystkich uzytkownikow i zaluje, bo aplikacja jest na prawde swietna i bardzo mi sie podoba, ale chyba nie bede juz ryzykowal. Wydaje mi sie, ze moge wykluczyc inne przyczyny. Przynajmniej w telefonie moim i brata problemy wystapily bezposrednio po jej instalacji a po usunieciu ustapily. Milej nocy zycze i temat wlasciwie do zamkniecia.

#9 cimonj

cimonj
  • 593 postów
  • SkądHorsham, UK

Napisano 07 lipca 2008 - 19:29

..u mnie wszystko OK..




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych