Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Programy z PC pod Mac


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Olaf

Olaf
  • 12 postów

Napisano 05 czerwca 2008 - 23:17

Witam, Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o sprawy związane z Mac'iem. Moje pytanie odnosi się do programów pisanych pod PC . Czy istnieje możliwość uruchomienia ich pod Mac'iem ? Dotyczy to głównie tych produków które nie posiadają procesorów Intel . Czy istnieją emulatory dla np. iBook G3 , G4 lub podobnych gdzie procesorem pracującym jest Power PC .....(poprawcię jeśli się mylę ) Mam sporo programów jak , tłumacze, słowniki etc które pracują na PC'ie. Rozglądam się ze jakim starszym Mac;zkiem i chciałbym dalej z nich korzystać . Pozdrawiam

#2 Iro

Iro
  • 6 954 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 05 czerwca 2008 - 23:33

Na PPC istniał Virtual PC i tam mogłeś sobie instalować windows. Ale chodzi to b. wolno.

#3 Therioon

Therioon
  • 4 281 postów
  • SkądZ brzucha:)

Napisano 05 czerwca 2008 - 23:35

na twoim miejscu zakupiłbym używanego maca na intelu i wtedy instalka parallels lub vmware albo virtual box - darmowy i wszystkie programy z windy masz na macu

#4 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 czerwca 2008 - 00:18

WINE ?? (taki emulator, ale nie emulator;) )

#5 kubatyszko

kubatyszko
  • 333 postów
  • SkądTokyo

Napisano 06 czerwca 2008 - 03:51

a raczej DarWINE.

#6 Gringo997

Gringo997
  • 779 postów
  • Skądnieznana

Napisano 06 czerwca 2008 - 07:00

rozumiem że programów z PC pod maćka z intelem nie da się zainstalować bez zainstalowania windy mam rację? (w linuxie można sobie zainstalować programy z pod windy bez instalacji tego systemu)

#7 kubatyszko

kubatyszko
  • 333 postów
  • SkądTokyo

Napisano 06 czerwca 2008 - 07:54

(w linuxie można sobie zainstalować programy z pod windy bez instalacji tego systemu)