Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iVirusScan McAfee


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 pomian

pomian
  • 87 postów

Napisano 04 maja 2008 - 11:34

Ukazała się beta wersja programu antywirusowego McAfee
podaje dla zainteresowanych rep http://ipkg.mcafeemobile.com
program skanuje oraz pobiera aktualizacje. Razem w zakładce McAfee ktora pokaże się McAfee Stringer a tu link do poczytania (HACK.pl - Hacking - Bezpieczeństwo sieci - IT - Security - Antywirus - Windows - Linux iVirusScan oraz Stringer nie ma zadnych problemów tak jeden program jak i drugi uruchamia sie i skanuje naszego iP.
iP 1.1.4...(mam nadzieję ze teraz nie popełniłem błędu z linkami):)

---- Dodano 04-05-2008 o godzinie 10:37 ----
jestem początkującym użytkownikiem iP i nie do konca wiem jak zrobić zrzuty ekranu w zwiazku z tym odsyłam wszystkich pod ten adres iVirusScan 1.0a08

#2 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 04 maja 2008 - 11:44

polecam poczytać to :

iVirusScan has nothing to do with McAfee!

iVirusScan. Is there any meaning in antivirus for iPhone, brother?

#3 jureka

jureka
  • 155 postów

Napisano 04 maja 2008 - 12:03

A jednak.
Oficjalne oswiadczenie McAfee:
"The application you blogged about is indeed a genuine McAfee project. We are always working on new platforms including the popular ones. In this particular case we were running a test to validate some recently developed technology. We happen to be first to test AV technology for iPhone. We’re happy that iPhone users are already getting excited about it, as evidenced by your blog and the thousands of people who are trying out the application. Still, we are not ready to announce a new product, our development work is in the early stages."
iVirussScan is real
O programie:
iVirusScan

---- Dodano 04-05-2008 o godzinie 11:13 ----