SAD
#151
Napisano 22 listopada 2005 - 10:25
#152
Napisano 22 listopada 2005 - 12:41
#153
Napisano 22 listopada 2005 - 13:58
Nadal uważam, że firma jest dla klienta a nie odwrotnie i dziwi mnie jak ktoś mówi w jednym zdaniu, że nie broni firmy SAD a wdrugim zupełnie coś przeciwnego, że jest internet ewentualnie centrala w Warszawie i tam można się zapisać na wizytę i pojechać 400 km.
Stwierdzanie faktow, czy tez opisywanie rzeczywistej sytuacji nie jest "braniem w obrone" chociaz czesto bywa tak postrzegane. Udajac sie do salonu sprzedajacego PC, rowniez nie jest fizycznie mozliwe uzyskanie wyczerpujacej informacji na temat kazdego przeznaczonego na ta platforme programu. Nie organizuje sie tam rowniez zlotow konsumenckich majacych na celu nauczenie uzyszkodnika obslugi komputera. jesli user chce sie nauczyc, zapisuje sie na jeden z kursow i w ten sposob zdobywa potrzebna mu wiedze. Supportu bezposredniego mozna sie spodziewac u dystrybutorow, ktorzy zajmuja sie jednym produktem. Apple produktow ma bardzo wiele.
Natomiast od SADu kazdy macuser wymaga wiecej niz od dowolnego innego dystrybutora.
Od Pani z Zieleniaka, chocby nie wiem jak dobre ziemniaki sprzedawala, nie wymaga sie supportu plackow ziemniaczanych. A od SADu bezplatnego szkolenia, polonizacji, pisania programow i zlotych jablek na wierzbie.
Rzeczywstosc jest jaka jest.
#154
Napisano 22 listopada 2005 - 23:47
Twój idealizm jest uroczy, ale niestety w życiu rządzą brutalne prawa ekonomii. Bo ani firma jest dla klienta, ani klient jest dla firmy - obu stronom transakcji interes musi się opłacać. Firma nie podejmie działań, które nie przyniosą zysku, tak jak klient nie kupi sprzętu, jeżeli może go dostać taniej. To wręcz truizm i dlatego dziwi mnie, że uparcie odbierasz go jako próbę obrony SADu.Trochę lat przeżyłem i miałem do czynienia z różnymi sytuacjami i nie zgodzę się jak mój przedmówca powiedział, że dla 1% klientów nie trzeba się wysilać bo to żaden klient liczy się tylko hurt. (...) Uważam, że firma jest dla wszystkich klientów gdyż nie zauważyłem, żeby była gdzieś zawarta informacja, że nie obsługują klientów indywidualnych czy hobbystów. (...) Nadal uważam, że firma jest dla klienta a nie odwrotnie i dziwi mnie jak ktoś mówi w jednym zdaniu, że nie broni firmy SAD a wdrugim zupełnie coś przeciwnego (...)
#156
Napisano 01 grudnia 2005 - 21:39
Bo ani firma jest dla klienta, ani klient jest dla firmy - obu stronom transakcji interes musi się opłacać.
wniosek z tego taki - maszyna działa
#157
Napisano 01 grudnia 2005 - 21:50
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych