Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[Wroclaw] [iSpot Bielany - salon firmowy]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: [Wroclaw] [iSpot Bielany - salon firmowy] (0 użytkowników oddało głos)

  1. 1 (4 głosów [6.25%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 6.25%

  2. 2 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  3. 3 (2 głosów [3.12%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 3.12%

  4. 4 (4 głosów [6.25%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 6.25%

  5. 5 (2 głosów [3.12%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 3.12%

  6. 6 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  7. 7 (3 głosów [4.69%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 4.69%

  8. 8 (11 głosów [17.19%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 17.19%

  9. 9 (11 głosów [17.19%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 17.19%

  10. 10 (27 głosów [42.19%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 42.19%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 rafciok

rafciok
  • 56 postów
  • Płeć:
  • SkądWroclaw

Napisano 14 kwietnia 2006 - 18:07

ADRES - Centrum Auchan - Bielany Wrocławskie (wejscie Jawor)

WWW www.apple.com.pl/reselerzy/wroclaw/

LOGO


Pierwszy kontakt 2/5
Skacza jak sepy "moze to ,moze tamto" cos polecic? czegos specjalnego Pan szuka itp... troche nachalni .... Uwazajcie na kierowniczke .. koszmarna kobieta.. podczas rozmowy wyczulem kpiny i takie wywyzszajace sie podejscie... kim to ona nie jest i wogole (coz mam mala firme ale to nie znaczy ze mozna z pogarda na takich patrzec) Reszta osob OK .


Kultura i uprzejmość obsługi 3/5 - nie wliczajac kierowniczki reszta personelu OK.

Fachowość 3/5 - cos tam o makach wiedza ;-) ..



Estetyka sklepu 2/5 - kiepsko ... podlaczyli kilka macow - na EMacu migal obraz jakby cos z kineskopem bylo nie tak (mialem go kupic ale sobie odpuscilem). Imac G5 soft w wersji francuskiej + jakis mac mini tez tam byl ......


Dostępność sprzętu 2/5 - na zamowienie niektore modele (pudelka) oblepione naklejkami firm transportowych (ciekawe dlaczego??? czyzby serwis tam i z powrotem)

Ceny 1/5 - drogo jak wszedzie ...

INNE uwagi - mialem przeboje ze sprzetem odmowili mi wymiany (po 10 dniach)- byla uszkodzona matryca i sprzet bujal sie przez ok 2 mce po serwisie i moja firma ... po interwencji emailach telefonach do wawy wymienili mi na nowego oczywiscie za doplata ... az nie chce mi sie tego wspominac ... wazne jest to ze komputer mi teraz smiga bez problemow.... ale juz u nich nic wiecej bezposrednio nie kupie ...

#2 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 14 kwietnia 2006 - 18:17

Tak się składa, że w tym punkcie zakupiłem swojego PowerBooka 15".

Uwazajcie na kierowniczke .. koszmarna kobieta

Pani Jola była dla mnie bardzo miła, jednak ja na wejściu dałem im jasno do zrozumienia że co nieco o Macach wiem - MyApple.pl spodobało im się ;)

reszta personelu OK

Zdecydowanie miła obsługa

cos tam o makach wiedza

Muszą ;)

Dostępność sprzętu 2/5

Ja pojechałem po wcześniejszym zamówieniem sprzętu, miałem dwa egzemplarze do wyboru (jeden PowerBook miał bad pixele)

mialem przeboje ze sprzetem odmowili mi wymiany (po 10 dniach)- byla uszkodzona matryca

Mi trafiła się uszkodzona bateria, wysłali mi nową baterię kurierem na "słowo" zanim ja odesłałem im uszkodzoną.

#3 Mepps

Mepps
  • 43 postów
  • SkądJarocin

Napisano 14 kwietnia 2006 - 19:51

Ja tam chciałem kupić Maka mini ... namówili mnie na iMaka G5 ... duży plus :D

#4 Jacklon

Jacklon
  • 148 postów
  • SkądŁódź / Sieradz

Napisano 24 lipca 2006 - 19:11

[Wrocław] iSpot Auchan Bielany... Do zakupu Maczusia się przymierzałem a przymierzałem. Cel był jeden, jedyny i bardzo prosty: komputer do zastosowań pro, który posłuży na dobre parę lat. Jako, że we Wrocławiu uprawiam zawód studenta - do tamtejszego salonu było mi najbliżej. Salon jest ogólnie mniejszy niż większy (ach ta precyzja inżyniera z politechniki :) ), jednak ludzie pracujący w nim nadrabiają sporym sercem i przede wszystkim fachową radą. Wymagań nie miałem małych ;) Ponieważ komputer musiał być wręcz uszyty na miarę chciałem wykonać testy. Po dokonaniu zamówienia na sprzęt testowy, otrzymałem stosowną informację, że mogę podjechać. Na mnie czekały - Quad 4 GB RAM - 2.3 DC 4 GB RAM - ACD 30'' - ACD 23'' (20'' też była, ale nie potrzebowałem) - preinstalowany software, który zaczyłem sobie (PS i Aperture) Siedziałem chyba ze dwa razy po dobre 4h obraiając zdjęcia, robiąc testy wydajności ze stoperem w ręku i notebookiem PeCetowym obok. Co tylko mi do głowy przyszło. Każde pytanie od razu odnajdywało swą odpowiedź z ust Kuby, Wojtka czy Marcina. Tych Panów zdecydowanie polecam, gdyż widać, że im "się chce" - jak odpowiedzi na stanie nie mieli to poszukali, poszukali i dali komplet informacji. Dzięki wszystkim w/w warunkom okazało się, że 2.0 DC mi w pełni starczy (na drugi raz testowałem 2.0 DC vs. 2.3 DC) i pracowałem jednocześnie na 30'' i 23''. W międzyczasie zaobserwowałem co w ogóle się w iSpocie dzieje: - iPodów do wyboru do koloru, a co niektórzy zainteresowani mnie podbudowali, bo mieli więcej pytań odnośnie iPod Shuffle niż ja do PM G5 :) - iMaci były chyba 3 albo 4 - przenośnych też kilka a dalej już nie pamiętam Ogólnie ludzie boją się wchodzić i pytać - czemu, nie wiem! Po ustaleniu zestawu, całość odbyła się całkowicie zdalnie, tak, że tylko przyjechałem o ustalonej porze, złożyłem sygnatury i zabrałem pudła. Panowie od razu informują co należy nabyć by nie narzekać, dostosowanie cen pod "upierdliwość" ;) klienta też jest - ogólnie rozmawiać, rozmawiać i rozmawiać. A po zakupie komputera (już czwarty miesiąc się kończy) nie jeden raz ucinałem sobie pogawędkę telefoniczną czy mailową z pracownikami Apple'a. A żeby nie było dyskryminacji: jedna Pani też pracuje, ale nie miałem okazji z nią porozmawiać. A szkoda... Sądzę, że najlepszym podsumowaniem może być, iż ten salon to nie tyle komputery ile ludzie w nim pracujący. Polecam i wystawiam 5/5 gwiazdek.

#5 Ka

Ka


  • 6 050 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 lipca 2006 - 19:37

Niezwykle cieszy Twoj opis tego salonu. Oby bylo takich wiecej. :) Pzdr

#6 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 24 lipca 2006 - 20:52

Również miałem styczność z tym salonem.

Każde pytanie od razu odnajdywało swą odpowiedź z ust Kuby, Wojtka czy Marcina. Tych Panów zdecydowanie polecam, gdyż widać, że im "się chce" - jak odpowiedzi na stanie nie mieli to poszukali, poszukali i dali komplet informacji.

Ja załatwiłem wszystkie sprawy z Kubą :)

A żeby nie było dyskryminacji: jedna Pani też pracuje, ale nie miałem okazji z nią porozmawiać. A szkoda...

Pani Jola również jest bardzo OK - szybko znalazła PowerBook'a na zapleczu bez bad-pixeli.

Sądzę, że najlepszym podsumowaniem może być, iż ten salon to nie tyle komputery ile ludzie w nim pracujący. Polecam i wystawiam 5/5 gwiazdek.

Podpisuję się obiema rękoma pod tą oceną.

#7 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 24 lipca 2006 - 20:56

akurat ta pani jest dosyć roztrzepana i nie polecam jej przy załatwianiu kredytów, potrafi spalić nawet 100% pewne raty :/ (wpłata 50% na miejscu, reszta w ratach) o czym się niestety przekonałem na własnej skórze. Reszta jest na prawdę super ^^" BTW kolesie, którzy tam pracują to maniaki oprogramowania na Mac, każdy z nich programuje w OS X i służą poradą.

#8 MacDada

MacDada

    MyApple Team

  • 7 237 postów
  • Skąd3city

Napisano 24 lipca 2006 - 21:02

To pokażcie im Forum! :D A może już się udzielają?

#9 Grosik

Grosik
  • 484 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 lipca 2006 - 21:22

Mysle ze doskonale je znaja :P

#10 jck

jck
  • 56 postów
  • SkądKarpacz

Napisano 24 lipca 2006 - 22:48

Kurcze a jeszcze trochę czasu temu (jakoś w lutym) pisałem do głównej siedziby SAD`u o brudzie jaki zaobserwowałem na komputerach iBook :-/ Moja wycieczka do iSpot była czymś w rodzaju odwiedzenia Jasnej Góry (nie obrażając wierzących) wszystko super, tylko wtedy personel jakiś taki "zasiedziały" na chat`ie (gość wogóle się mną nie zainteresował jak wparowałem do sklepu i byłem w nim jedynym klientem), a potem zauważyłem jak brudne były iBook`i (najbardziej ten 12"). Warstwa kurzu chyba z przed pół roku. Podsumowując wizytę z lutego 2006, opinia była bardzo negatywna. "Szefostwo" Apple PL od razu na następny dzień odpisało (konkretnie Pani Jolanta Hercog- pozdrawiam:-) iż zwróciła uwagę na opisane przeze mnie problemy (wielki plus dla SAD za bardzo szybką reakcję). Może teraz jest tam tak fajnie bo zmienili się pracownicy ;-) Pozdrawiam JCK

#11 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 24 lipca 2006 - 22:53

Fajnie było w październiku 2005. A pani Jola jest kierownikiem owego sklepu.

#12 Jacklon

Jacklon
  • 148 postów
  • SkądŁódź / Sieradz

Napisano 24 lipca 2006 - 23:15

Och co do brudu: wiesz ja tam się poajwiałem chyba od stycznia... Nie mogę się doczepić, ale strony z mobilną częścią nie odwiedziłem. Może każdy ma raz gorszy a raz lepszy dzień? Pozdrawiam Marcin

#13 jck

jck
  • 56 postów
  • SkądKarpacz

Napisano 24 lipca 2006 - 23:36

Może faktycznie mieli akurat gorszy dzień ;-P Poza tym to i tak jedyny najbliższy sklep`ik gdzie można kupić "nadgryzione" jabłka w mojej okolicy :-) (Choć porównując ceny w PL i USA można się lekko zdenerwować że taki sam sprzęt może być tańszy) Sam sprowadzałem poprzez kolegę który jechał do Polski mojego iBook`a G4 (oszczędność wyniosła ~1700pln a to przecież sporo kasy...) a do tego na macmall.com dali wtedy "+512 MB Ram extra for free"... Pozdrawiam JCK

#14 orzels

orzels
  • 759 postów

Napisano 26 lipca 2006 - 13:57

Sklepik Apple w Auchan Bielany to banda ludziow ktorzy nadgryzaja codziennie to Jabluszko, wiec wiedza jak smakuje. Zawsze przyjaznie, frontem do klienta, cierpliwie. Gdyby caly Sad byl taki, ach.. ;) Dobra, dobra, koniec laurek bo sie rozpuszcza... ...a w sumie niech sie rozpuszczaja ;)

#15 zasina

zasina
  • 159 postów
  • SkądKrobia / Gostyń

Napisano 26 sierpnia 2006 - 13:02

Również byłem gościem tego salonu. I mam same pozytywne odczucia. Chciałem pokazać rodzinie, co to takiego są te Maki, o których tyle gadam, no i pojachaliśmy do Wrocławia. Gdy tylko weszliśmy od razu podszedł do nas pan w niebieskiej koszulce z logo Apple i okularach (niestety nie pamiętam imienia, ale bardzo pozdrawiam :) ). Wypytał nas do jakich celów potrzebny jest nam komputer i zaczął prezentować nam wybrane modele, przez Mini, iMaca i mojego upragnionego MacBooka (szkoda, że był tylko czarny). Zobaczyliśmy oprogramowanie, dostaliśmy informacje o tym, że widnowsowy pulpit to biórko, anuluj to poniechaj itd. Byliśmy tam raptem 15-20 minut, ale dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy. Początkowo planowałem, że to ja pokażę rodzinie Maki, ale wspomniany wcześniej pan zrobił to tak profesjonalnie, że mogłem tylko przytakiwać głową :) Dostaliśmy ulotki i folderu. Bardzo mi się podobało i wiem już gdzie kupię swojego MacBooka :D Była to moja pierwsza styczność z SADem i mówiąc szczerze, nie wiem na co niektórzy tak narzekają :) ...

#16 orzels

orzels
  • 759 postów

Napisano 26 sierpnia 2006 - 13:29

No wiec widzisz ze na wroclawski nie narzekaja... Moze to jest pomysl, przeniesc centralke do Wro? Hmm.. Mnie sie podoba :) Kolejna petycja? :P

#17 Ruczaj

Ruczaj
  • 3 528 postów
  • SkądPoznan

Napisano 26 sierpnia 2006 - 19:43

no i pojachaliśmy do Wrocławia.


Była to moja pierwsza styczność z SADem i mówiąc szczerze, nie wiem na co niektórzy tak narzekają :) ...


The problem is, that my tu mowimy generalnie o centrali, o warszawskim SADzie.

#18 wicius

wicius
  • 852 postów
  • SkądPoznań

Napisano 26 sierpnia 2006 - 20:23

Witam Też właśnie tam dokonałem zakupu swojej kochanej maszynki. Wchodząc tam byłem już raczej zdecydowany, więc nie potrzebowałem rad, mimo to też od razu zostałem dostrzeżony i obsłużony. Wrażenia pozytywne. Dziś właśnie byłem tam drugi raz, po to by załatwić sobie blueconnect do MBP. Niestety, mimo że Pan Bartosz bardzo się starał, to podpisanie umowy z ramienia Ery zajęło mu ponad godzinę... moja mama pod koniec była baardzo sfrustrowana. Ale widać było, że to jedna z pierwszych umów podpisanych przez pana Bartka, więc jestem wyrozumiały- brak wprawy, no i ta papierkowa robota... Ogólnie, 4/5 Bo tak :D

#19 Mepps

Mepps
  • 43 postów
  • SkądJarocin

Napisano 26 sierpnia 2006 - 21:49

Pan Bartosz bardzo się starał... :D


... właśnie bardzo miły gościu. Ja także dzisiaj tam byłem ... własnie stałem się szczęśliwym posiadaczem ipod hifi :)
... dobra załoga tam jest ... tylko jak sami mówią ...moło ich i mało miejsca...

#20 BoomEr

BoomEr
  • 8 postów
  • SkądNiemcza ok. Wrocławia

Napisano 26 sierpnia 2006 - 22:06

A ja tam jutro jade i zobaczymy jak tam sie miewa teraz sklepik :D

#21 slavi

slavi
  • 91 postów

Napisano 26 sierpnia 2006 - 23:28

Ja o nich mogę napisać tylko jak najlepiej. Pełen profesjonalizm. A Pan chyba Łukasz czy Mateusz (nie pamiętam imienia) poświęcił mi we wrocławskim sklepie... aż półtorej godziny - miałem problem z ipodem nano, to mi go skonfigurował prawidłowo, powiedział co i jak. A później wdaliśmy się w dyskusję na temat mojego ibooka, a także na temat trwającej wówczas (dwa tygodnie temu) wyprzedaźy w SAD-zie. W tzw. międzyczasie miał telefon, więc mnie przeprosił i zaproponował posurfowanie po necie. Tak trzymać!

#22 BoomEr

BoomEr
  • 8 postów
  • SkądNiemcza ok. Wrocławia

Napisano 27 sierpnia 2006 - 21:56

Właśnie wróciłem z Wrocławia. Bardzo mi się podobało! Wystrój ładny, obsługa baaaaaardzo ale to baaaaaaaardzo kompetentna i wesoło nastawiona. Pogadałem chwilę i poprosiłem o cennik (dostałem od razu). Wdałem się też w małą dyskusję o iBook'ach i moja ocena w skali od 0 do 10 to 9. Daję 9, bo zazdroszczę im "nadgryzionych" jabłuszek na koszulkach. :)

#23 wicius

wicius
  • 852 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 sierpnia 2006 - 22:12

Zmień język, bo aż w oczy kole.

#24 zasina

zasina
  • 159 postów
  • SkądKrobia / Gostyń

Napisano 28 sierpnia 2006 - 00:13

9, bo byłem tam tylko 15 minut :)

#25 Pe8er

Pe8er
  • 192 postów

Napisano 29 sierpnia 2006 - 14:39

Kolejna bardzo pozytywna opinia na temat salonu w Auchan... Kupiłem tam dwa Maki (iMaca i Macbooka) i trochę akcesoriów, za każdym razem było idealnie. iMaca sprzedawał mi Kuba, Macbooka Grzegorz (okulary + niebieska koszulka :P). Obaj bardzo mili, kompetentni, nie robili żadnych problemów. Z p. Grzegorzem prowadzę nieregularną korespondencję mailową - szybko i konkretnie pomaga mi rozwiązywać problemy, jeszcze się nie zdarzyło, żeby nie odpisał. Po kupnie tam dwóch komputerów jestem rozpoznawany na wejściu i witany niemal z otwartymi ramionami :) Ocena: 6/5 - taka wysoka, bo wynika z mniej przyjemnych doświadczeń z przeszłości, kiedy to salon Apple był jeszcze na Ruskiej. Chodziłem tam głównie po to, żeby się poślinić nad iMakiem G4 i obsługa nie była wtedy nawet w 10% tak otwarta na klienta, jak teraz. A może po prostu wkurzał ich dzieciak ślęczący nad komputerami bez słowa i wywalający na nie gały :P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych