Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Poczta nie synchronizuje się pomiędzy Macbookiem a iPhone. Skasowane maile nadal są.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Paladin79

Paladin79
  • 50 postów

Napisano 31 października 2024 - 09:30

Witajcie. 

 

Od paru miesięcy pojawił mi się dziwny problem w postaci braku pełnej synchronizacji poczty pomiędzy różnymi urządzeniami Apple. 

 

Mam kilka skrzynek pocztowych, w tym 2 x Google i 2 x Exchange. Wszystkie mam ustawione po IMAPie zarówno w MAIL na Macu jak i iPhonie. 

 

Problem jaki widzę to taki: 

1. Przychodzi poczta, którą zazwyczaj odbieram na Macu. 

2. Czytam danego maila, przenoszę go do odpowiedniego katalogu lub kasuję. 

3. Otwieram pocztę na iPhone i ten sam mail jest tam wciąż nie przeczytany i nawet jeśli kasowałem na Macu - nadal jest. 

 

Co może być tego przyczyną? Bo nie widzę jakichś nowych funkcji w panelu Exchange ani na webmailu Outlooka. Czy coś przypadkiem nie trzeba przestawić w ogólnej synchronizacji przez iCloud może? 

 

Z góry dzięki za odpowiedzi bo idzie już oszaleć z tą sytuacją. 

 


#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 793 postów
  • Płeć:

Napisano 31 października 2024 - 10:08

Jedno i drugie powinno się synchronizować z bomby. A już na pewno skrzynka odbiorcza. Czy zmiany jakie robisz na Macu są przenoszone na webmaila (odzwierciedlane po stronie serwera)? Analogicznie, czy zmiany z iPhone'a również spływają na serwer i je tam widać?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Paladin79

Paladin79
  • 50 postów

Napisano 08 listopada 2024 - 15:38

Jedno i drugie powinno się synchronizować z bomby. A już na pewno skrzynka odbiorcza. Czy zmiany jakie robisz na Macu są przenoszone na webmaila (odzwierciedlane po stronie serwera)? Analogicznie, czy zmiany z iPhone'a również spływają na serwer i je tam widać?

W mailach via Google - TAK. Jak zrobiłem test na tych mailach via Exchange - to nie widzę zmian. 



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 793 postów
  • Płeć:

Napisano 08 listopada 2024 - 21:07

A jak odepniesz exchange na problematycznych urządzeniach i podepniesz jeszcze raz?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych