Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

macOS nie odpowiada


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 magik222654

magik222654
  • 7 postów

Napisano 23 marca 2023 - 15:18

Witam,
W moim MacBooku pro 15inch 2018 przestał funkcjonując system macOS, przy próbie bootowania komputer się wyłącza i automatycznie sam włącza próbując bootowac macos i tak w kółko. Przy bootowaniu windowsa na bootcampie wszystko prawidłowo działa i mogę użytkowość z systemu Windows. Nie działają narzędzia odzyskiwania ani tryb awaryjny. W iSpot powiedziano mi, ze odesla macbooka do serwisu i magicznym urządzeniem przywrócą mi system (xd)
Jak się okazało w serwisie tez nie da się przywrócić systemu i wysłano mi tylko taki kwitek.
Ktoś wie z czym może być problem? Może dysk do wymiany?
Pozdrawiam

Załączone pliki


Użytkownik magik222654 edytował ten post 23 marca 2023 - 15:19


#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 775 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 23 marca 2023 - 18:18

"Stwierdzono nieautoryzowaną wymianę baterii". O czym rozmawiamy? Popsułeś, to masz.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 magik222654

magik222654
  • 7 postów

Napisano 24 marca 2023 - 12:40

Dzięki za bezsensowna odpowiedz
Wymieniałem baterie w autoryzowanym serwisie bo stara prawie wyskoczyła z obudowy
"Stwierdzono nieautoryzowaną wymianę baterii". O czym rozmawiamy? Popsułeś, to masz.



#4 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 615 postów
  • Płeć:

Napisano 24 marca 2023 - 12:49

Jeżeli faktycznie wymieniałeś w autoryzowanym serwisie i masz z tej wymiany jakiś kwit, to możesz tę diagnozę o nieautoryzowanej wymianie podważyć. Przy czym to może niewiele zmienić w Twojej sytuacji, bo:

  1. piszesz, że poprzednia bateria prawie sama nie wyskoczyła to oznacza, że mogła uszkodzić płytę główną.
  2. w opisie stanu urządzenia jest wzmianka, że TB miga na różne kolory, co uprawdopodobnia uszkodzenie płyty

Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 24 marca 2023 - 12:50


#5 DanielF

DanielF
  • 5 723 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 24 marca 2023 - 13:05

Poprawcie mnie jeśli się mylę ale czy w 2018 baterię autoryzowany serwis nie wymienia z całym top case? Bo nieautoryzowany odkleja więc mogli tak stwierdzić 


Fallout ...war, war never changes...

#6 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 615 postów
  • Płeć:

Napisano 24 marca 2023 - 13:28

Poprawcie mnie jeśli się mylę ale czy w 2018 baterię autoryzowany serwis nie wymienia z całym top case?

 

Tak właśnie jest.

 

Magik22654,

w którym serwisie wymieniałeś?



#7 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 24 marca 2023 - 13:30

Tak, w piętnastce wymienia się z całym top case. Touch bar miga kiedy jest mechanicznie uszkodzony, to wyświetlacz OLED i tak objawia się jego np. pęknięcie.

W tym przypadku podejrzewam, że uszkodzony jest "dysk SSD" czyli płyta główna do wymiany. 


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych