Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Pay - "Karta nieobsługiwane" Apple Watch 7 błąd.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 siubuks

siubuks
  • 4 postów

Napisano 22 sierpnia 2022 - 11:32

Witam. 

Mam problem z płatnością zegarkiem. W telefonie (IPhone ) mam dodane kartę płatniczą i płacenie działa. Po konfiguracji i sklonowaniu karty(etapy potwierdzające wszystkie przeszedłem ) przyszedł czas płacenie. Naciskam dwa razy przycisk boczny pojawia się karta i przykładam zegarek do terminala. Za każdym razem wyskakuje komunikat : Karta nieobsługiwana. Przywróciłem ustawienia fabryczne, dodałem inna kartę z innego banku i jest to samo. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Dziękuje za pomoc 

 


#2 siubuks

siubuks
  • 4 postów

Napisano 23 sierpnia 2022 - 12:29

witam 

temat do zamknięcia. 

przywrócenie ustawień fabrycznych oraz usuniecie planu esim pomogło. 



#3 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 23 sierpnia 2022 - 14:53

Ok.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych