Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

SEID a weryfikacja aktualizacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 m66@op.pl

m66@op.pl
  • 1 postów

Napisano 08 sierpnia 2022 - 23:49

Po próbie aktualizacji AW SE wciąż dostaję informację że nie można zweryfikować aktualizacji z powodu braku połączenia z internetem, choć zarówno wifi jak i bluetooth działają poprawnie - zegarek się uaktywnia tylko częściowo (bez tarcz zegara, połączenia z telefonem itp...) i ciągle twierdzi że jest niesparowany z i-phonem. Na niektóre polecenia z aplikacji watch jest reakcja (np. na włącz kod), na inne jest info, że jest niesparowany chociaż i na watchu i na iphone pokazuje się że są połączone. A najdziwniejsze że całkowicie zniknął numer SEID. Zegarek przy próbie dojścia w menu wiesza się a w aplikacji watch iphone w Ustawienia->Ogólne>Informacje>SEID kółeczko się pokręci i pokazuje puste pole. Może ktoś wie jak toto uruchomić normalnie ?



#2 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 18 sierpnia 2022 - 13:30

Usuń zegarek z telefonu i spróbuj sparować go na nowo. Jeśli to nie pomoże, to bez serwisu prawdopodobnie się nie obędzie (o ile masz gwarancję).


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych