Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Usunięte pliki foldery z komputera oraz chmury iCloud.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 wiesiek3d

wiesiek3d
  • 401 postów

Napisano 14 stycznia 2022 - 15:09

Cześć,

Po zakupie nowego komputera przenosząc wszystkie dane asystentem migracji miałem problem systemowy z działaniem gładzika. Zadzwoniłem na wsparcie Apple w tej sprawie, tam polecono mi aby utworzyć nowe konto, zalogować się na swoje AppleID i przerzucić wszystkie dane do chmury. Tak też zrobiłem i wszystko działało świetnie, niestety dzisiaj będąc rano w firmie zauważyłem, ze moim nowym komputerze nie ma ani jednego folderu na pulpicie.
Sprawdziłem starego laptopa, tam niestety również poznikały wszystkie pliki, sprawdziłem kosz, zalogowałem się do iCloud Drive- pliki, które jeszcze wczoraj ważyły około 40 GB zostały usunięte.
Dzisiaj rano wsparcie Apple poradziło aby metoda odzyskiwania przywrócić pliki, udało się przywrócić około 15.000 plików o łącznej wadze 4-5 GB. Niestety najbardziej zależało mi na plikach zdjęciowych( 20-25tys plików) które są mi niezbędne do pracy. Ich brak również stwarza dla mojej firmy poważne konsekwencje :( Czy jeszcze coś mogę zrobić w tej sprawie? Dlaczego dane bez mojej wiedzy zostały usunięte z konta iCloud oraz dwóch komputerów. Dodam tylko, że nic ręcznie nie usuwałem z komputera ( kosz, uraz ostawienia iCloud Drive na obu komputerach były włączone dla Biurka i dokumentów. Jeśli mój post jest napisany chaotycznie przepraszam za to, nie ukrywam, ze pisze pod wpływem sporego stresu spowodowanego obecna sytuacja.


Użytkownik wiesiek3d edytował ten post 14 stycznia 2022 - 15:09

IP 14 Pro Max/ AW Ultra 

MB Pro 14/ IMAC 24/ IPAD PRO M1


#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 642 postów
  • Płeć:

Napisano 14 stycznia 2022 - 15:27

Jeśli to były ważne dane, to zwyczajnie odtwórz je z backupu. Jeśli nie masz backupu, to znaczy, że to nie były ważne dane i nie masz się czym przejmować.

Wiem, że to trochę wredne tak pisać, ale z błędami synchronizacji każdej usługi trzeba się niestety liczyć. Jeśli nie ma tych plików w cloudzie, obawiam się, że trudno będzie Ci je odtworzyć

Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 14 stycznia 2022 - 15:28

  • winmaciek lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych