Cześć,
Po zakupie nowego komputera przenosząc wszystkie dane asystentem migracji miałem problem systemowy z działaniem gładzika. Zadzwoniłem na wsparcie Apple w tej sprawie, tam polecono mi aby utworzyć nowe konto, zalogować się na swoje AppleID i przerzucić wszystkie dane do chmury. Tak też zrobiłem i wszystko działało świetnie, niestety dzisiaj będąc rano w firmie zauważyłem, ze moim nowym komputerze nie ma ani jednego folderu na pulpicie.
Sprawdziłem starego laptopa, tam niestety również poznikały wszystkie pliki, sprawdziłem kosz, zalogowałem się do iCloud Drive- pliki, które jeszcze wczoraj ważyły około 40 GB zostały usunięte.
Dzisiaj rano wsparcie Apple poradziło aby metoda odzyskiwania przywrócić pliki, udało się przywrócić około 15.000 plików o łącznej wadze 4-5 GB. Niestety najbardziej zależało mi na plikach zdjęciowych( 20-25tys plików) które są mi niezbędne do pracy. Ich brak również stwarza dla mojej firmy poważne konsekwencje Czy jeszcze coś mogę zrobić w tej sprawie? Dlaczego dane bez mojej wiedzy zostały usunięte z konta iCloud oraz dwóch komputerów. Dodam tylko, że nic ręcznie nie usuwałem z komputera ( kosz, uraz ostawienia iCloud Drive na obu komputerach były włączone dla Biurka i dokumentów. Jeśli mój post jest napisany chaotycznie przepraszam za to, nie ukrywam, ze pisze pod wpływem sporego stresu spowodowanego obecna sytuacja.
Użytkownik wiesiek3d edytował ten post 14 stycznia 2022 - 15:09