Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wadliwy macbook air m1 8gb 2020


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 yourstrulysarah

yourstrulysarah
  • 2 postów

Napisano 12 stycznia 2022 - 16:21

Witam! Od jakiegoś czasu coraz częściej doświadczam jakiś wad fabrycznych na moim macbook'u. Dostałam go w prezencie jakieś 3-4 miesiące temu, był zakupywany stacjonarnie. Problem brzmi następująco; pierwszą rzeczą na jaką zwróciłam uwagę była sytuację, która wydarzyła się miesiąc po zakupie - mianowicie, laptop zawiesił się na chwilę, po czym na matrycy/ekranie wyświetlił się obraz w kolorze bardzo jaskrawego różu, po czym zgasł, włączył się i wyskoczył raport o awarii. Następne problemy pojawiły się po aktualizacji mac Os monterey 12.1. Bardzo dbam o tego laptopa, stąd bardzo dbam o wszelkie aktualizacje, jednak mam wrażenie, że to właśnie po niej wszelkie niedogodności stały się bardzo odczuwalne, zbyt częste. Bardzo często korzystając z niego, od tak mi się wyłącza, bądź zawiesza i przychodzi mi raport o awarii. Laptopa używam głównie do przeglądania internetu, nie gram na nim ani nic więc nie sądzę by był obciążony. W tej całej sytuacji myślę o oddaniu go do serwisu Apple, ponieważ naprawdę coraz rzadziej chce mi się z niego korzystać przez te wady. Teraz moje pytanie brzmi; czy jeśli oddam go do serwisu jest możliwość wymiany tego modelu na ten sam model? Jednak sprzęt kosztował dużo, a ja chciałabym żeby był sprawny przez wiele lat, więc czy jest możliwość wymiany w tym przypadku? Wolę mieć produkt, który mnie usatysfakcjonuje niż jeździć z nim po serwisach a od początku dało się odczuć jakąś wadę fabryczną. 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 505 postów
  • Płeć:

Napisano 12 stycznia 2022 - 17:56

Wymiana całego komputera jest moim zdaniem mało prawdopodobna. Szczególnie za pierwszym podejściem. Jeśli chcesz, to napisz o tym w dziale o systemach operacyjnych i pomożemy ustalić, co się dzieje. Bo z mojego punktu widzenia to wygląda raczej na problemy z oprogramowaniem aniżeli uszkodzenie fizyczne. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych