Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak możliwości zalogowania się do AppStore i AppleTv


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 mac8989

mac8989
  • 6 postów

Napisano 07 grudnia 2021 - 12:51

Witam,

moja partnerka kupiła Air`a z m1, 2020 , utworzyła Apple ID, zaktualizowała do Monterey, wszystko ładnie działa jest zalogowana na swoim koncie ,  ale gdy wchodzi do AppStore/AppleTv i próbuję się zalogować ( na dole okienko sing in ) wyskakuję ( this apple id has not yet been used with the app store ) klikamy Review, lecz nic to nie daję. Strona Apple, sugerowała sprawdzić, godzinę, wylogować się z konta, ponownie zalogować, lecz nic to nie daje , kartę kredytową i pozostałe dane ma aktualne. Na moim pro z Monterey wszystko działa jak powinno, myślę, że coś nie zaznaczyliśmy w tym jej Apple ID i stąd problem, że nie możemy wejść do Appstore. Jakieś sugestie ?

Pozdrawiam

( przepraszam moderatora , moje niedopatrzenie ,hardware zamiast software) :)



#2 DanielF

DanielF
  • 5 723 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 07 grudnia 2021 - 13:12

Zaloguj się: https://appleid.apple.com/

podaj adresy do wysyłki, Upewnij się, że karta ma środki na koncie i można płacić za jej pomocą w internecie.


Czy potwierdziłeś maila weryfikacyjnego od Apple?


Fallout ...war, war never changes...

#3 mac8989

mac8989
  • 6 postów

Napisano 07 grudnia 2021 - 13:31

Dzięki za odpowiedź !

Parę dni temu logowaliśmy się na tą stronę, dodaliśmy adresy do wysyłki , nic to nie dało. 
Właśnie napisałem do Kobity czy tą kartę którą podała, czy ma tam jakieś środki - NIE... , wróci z pracy to dodamy kartę ze środkami i zobaczymy .

Powiem Ci, założyła ID z końcówką, icloud.com, wchodziłem na pocztę i również myślałem , że trzeba coś aktywować ale żadnego maila z aktywacją nie było .

Dam później znać czy dodanie nowej karty coś dało :)



#4 mac8989

mac8989
  • 6 postów

Napisano 08 grudnia 2021 - 10:05

Witam,

Niestety dodanie aktywnej karty kredytowej ze środkami nic nie dało . Robiliśmy wszystko co podałeś . Co do meila weryfikującego jeszcze raz sprawdziłem , takiego w skrzynce nie ma .



#5 DanielF

DanielF
  • 5 723 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 08 grudnia 2021 - 11:07

A próbowałeś uruchomić itunes lub AppleTV i w nich logować się z nową kartą?

 

Dzwoniłeś na infolinię?


Fallout ...war, war never changes...

#6 mac8989

mac8989
  • 6 postów

Napisano 08 grudnia 2021 - 11:18

Zalogowaliśmy się jej Apple ID na mojego Pro i to samo było nie mogliśmy wejść na Appstore, ja natomiast zalogowałem się na jej AIR`a swoim Apple ID i bez problemu wszystko działało . Dzisiaj zaplanujemy rozmowę z infolinią bo ewidentnie coś jest nie tak z jej Apple ID .



#7 StanisławT.

StanisławT.
  • 53 postów
  • SkądŁaziska Górne

Napisano 05 stycznia 2022 - 04:26

Zalogowaliśmy się jej Apple ID na mojego Pro i to samo było nie mogliśmy wejść na Appstore, ja natomiast zalogowałem się na jej AIR`a swoim Apple ID i bez problemu wszystko działało . Dzisiaj zaplanujemy rozmowę z infolinią bo ewidentnie coś jest nie tak z jej Apple ID .

Wiem, że trochę późno, ale ten sam problem miałem na moim MBP, wystarczy na innym urządzeniu (może być apple music na androidzie) się zalogować na to konto, i wtedy na macbooku powinno już działać.


 Macbook Pro M1| iPhone XS 64GB





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych