Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

aplikacja nieoczekiwanie zakończyła prace


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 juliahaberka

juliahaberka
  • 4 postów

Napisano 26 listopada 2021 - 15:14

Hej, wierze, że będzie Ktoś kto pomoże,

 

otóż mam problem z dwoma aplikacjami Teams i Spotify. Używałam aplikacji i nagle się wyłączyła i było napisane, że aplikacja nieoczekiwanie zakończyła prace. Przeniosłam je do kosza i chciałam zainstalować jeszcze raz, ale wyświetla się ten sam komunikat. 

Bede wdzięczna za każdą podpowiedź, co się mogło stać.  



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 26 listopada 2021 - 15:31

A jak instalujesz te aplikacje?

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 juliahaberka

juliahaberka
  • 4 postów

Napisano 26 listopada 2021 - 15:37

teams I spotify przez przeglądarke z ich oficjalnych stron 



#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 26 listopada 2021 - 15:53

Na przyszłość twórz tytuły, które są bardziej pomocne. Na przykłąd w tym wątku przydałoby się już w tytule wiedzieć, że to Teams i Spotify.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#5 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 279 postów

Napisano 26 listopada 2021 - 17:41

Podobno problem ze Spotify występuje u niektórych użytkowników po aktualizacji do IOS 15. Czytalem niedawno o tym:
https://applemobile....tify-na-ios-15/

Może pomoże.

#6 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 26 listopada 2021 - 18:51

https://answers.micr...74122914?auth=1

 

https://www.howtoiso...icrosoft-teams/

 

Wyczyść cache:

https://www.uvm.edu/...ng-teams-cache/


Fallout ...war, war never changes...

#7 juliahaberka

juliahaberka
  • 4 postów

Napisano 26 listopada 2021 - 19:47

A jak instalujesz te aplikacje?

przez ich oficjalne strony 


https://answers.microsoft.com/en-us/msteams/forum/all/microsoft-teams-crashes-on-macos-big-sur/58cd6446-8c59-484d-af05-951d74122914?auth=1

 

https://www.howtoisolve.com/microsoft-teams-wont-open-on-mac-loading-microsoft-teams/

 

Wyczyść cache:

https://www.uvm.edu/it/kb/article/clearing-teams-cache/

zrobiłam wszystko tak jak mówili w tym artykule, ale dalej to samo :/



#8 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 279 postów

Napisano 28 listopada 2021 - 19:16

Nie wiem jak Teams, ale Spotify miało właśnie aktualizację mającą m.in. wyeliminować problemy ze stabilnością.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych