Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Sprzedaję Mac z Mojave, ale nie miałem możliwości wylogowania z iCloud i iTunes- czy będą jakieś problemy?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomekkos

tomekkos
  • 815 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 listopada 2021 - 16:11

Cześć,

 

sprzedałem Maca Mini Late 2014 z Mojave ( sformatowałem, przeinstalowałem i zostawiłem bez konfiguracji) ale nie mogłem się wylogować z iCloud, iTunes i innych i mam pytanie czy to jakiś duży problem?

Co zrobić jeśli tak? Komputer jest jeszcze u mnie.

 

Pozdrawiam

Tomek


Użytkownik tomekkos edytował ten post 22 listopada 2021 - 17:15

Komputer:  Mac Pro, macOS Monterey, Intel Xeon Quad Core 3,7 GHz, 64 GB DDR 3, Dual AMD Fire Pro D700, 1 TB SSD PCIe, 8 TB LaCie Thunderbolt 2 RAID 0

Telefon:  iPhone SE 32 GB, iOS 13, Watch 3, odtwarzacz: Fiio X5 III + Sennheiser HD 598


#2 StanisławT.

StanisławT.
  • 53 postów
  • SkądŁaziska Górne

Napisano 22 listopada 2021 - 18:39

Preferencje systemowe>Apple ID Klikasz po lewej stronie na urządzenie, i albo będzie usuń z konta, albo dajesz opcję "wyświetl w internecie", przekieruje cię do iCloud i tam dajesz lokalizację i wszystkie urządzenia, i potem klikasz na dane urządzenie, i będzie opcja wymaz Mac


 Macbook Pro M1| iPhone XS 64GB


#3 tomekkos

tomekkos
  • 815 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 listopada 2021 - 20:27

Preferencje systemowe>Apple ID Klikasz po lewej stronie na urządzenie, i albo będzie usuń z konta, albo dajesz opcję "wyświetl w internecie", przekieruje cię do iCloud i tam dajesz lokalizację i wszystkie urządzenia, i potem klikasz na dane urządzenie, i będzie opcja wymaz Mac

Jeśli to załatwi sprawę bez ponownego konfigurowani, wylogowywania z usług i ponownej instalacji z formatem to wielkie dzięki!!!


Komputer:  Mac Pro, macOS Monterey, Intel Xeon Quad Core 3,7 GHz, 64 GB DDR 3, Dual AMD Fire Pro D700, 1 TB SSD PCIe, 8 TB LaCie Thunderbolt 2 RAID 0

Telefon:  iPhone SE 32 GB, iOS 13, Watch 3, odtwarzacz: Fiio X5 III + Sennheiser HD 598


#4 StanisławT.

StanisławT.
  • 53 postów
  • SkądŁaziska Górne

Napisano 23 listopada 2021 - 17:10

Jeśli to załatwi sprawę bez ponownego konfigurowani, wylogowywania z usług i ponownej instalacji z formatem to wielkie dzięki!!!

daj znać


 Macbook Pro M1| iPhone XS 64GB





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych