Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę zakupić subskrypcji iCloud+


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Greg6227

Greg6227
  • 3 postów

Napisano 05 listopada 2021 - 18:28

Witam Was serdecznie.

W pierwszej kolejności pragnę się przywitać, gdyż jestem nowym użytkownikiem iOS oraz tego forum!

 

Od kilku dni próbuję zakupić subskrypcję iCloud+ (50GB) z pozycji iPhona (ustawienia -> Apple iD itd.). Gdy już wybieram interesujący mnie pakiet otrzymuję informację zwrotną "W tej chwili nie można zwiększyć miejsca w iCloud. Spróbuj ponownie później". Walczę już z tym od 5 dni.

Nadmienię, że posiadam poprawnie dodaną kartę debetową a więc metoda płatności jest w porządku. Czy ktoś z Was spotkał się już z podobnym problemem? 

 

Z góry dziękuję za pomoc,

Pozdrawiam!

 

 



#2 MEFISTO47

MEFISTO47
  • 16 postów

Napisano 07 listopada 2021 - 03:06

Mam ten sam problem proszę również o pomoc, miałem podpięta Apple Pay i wymagało ode mnie jeszcze karty kredytowej, wpisałem wszystkie informacje z karty i teraz nie mogę zakupić 200 Gb

#3 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 279 postów

Napisano 07 listopada 2021 - 06:14

Witam Was serdecznie.
W pierwszej kolejności pragnę się przywitać, gdyż jestem nowym użytkownikiem iOS oraz tego forum!

Od kilku dni próbuję zakupić subskrypcję iCloud+ (50GB) z pozycji iPhona (ustawienia -> Apple iD itd.). Gdy już wybieram interesujący mnie pakiet otrzymuję informację zwrotną "W tej chwili nie można zwiększyć miejsca w iCloud. Spróbuj ponownie później". Walczę już z tym od 5 dni.
Nadmienię, że posiadam poprawnie dodaną kartę debetową a więc metoda płatności jest w porządku. Czy ktoś z Was spotkał się już z podobnym problemem?

Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam!


Witamy na forum :)

Nie pamiętam już dobrze, jakie info otrzymałem przy zmianie pakietu w iCloud, bo było to już stosunkowo dawno - ale coś w ten deseń informacyjny, jak u Ciebie. A mimo wszystko miejsce się zwiększyło właśnie po jakimś czasie, zapamiętując poniekąd moje polecenie. Dlatego wejdź może za kilka dni w subskrypcję iCloud i sprawdź, czy już działa.

Może któryś z kolegów ma inne doświadczenia, ale u mnie zmiana tego miejsca w pakiecie przebiegła podobnie do Ciebie. Ponadto wziąłem później Aplple One.

#4 stingger

stingger
  • 1 postów

Napisano 10 listopada 2021 - 09:05

Ja również mam problem z wykupieniem subskrypcji iCloud+. Już od 2 tygodniu po wybraniu pakietu wyświetla się komunikat: "Nie udało się zwiększyć miejsca. W tym momencie nie udało się zwiększyć miejsca w iCloud. Spróbuj ponownie później, przechodząc do ustawień." :(



#5 MEFISTO47

MEFISTO47
  • 16 postów

Napisano 11 listopada 2021 - 09:04

Ma ktoś jakieś pomysły?

#6 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 613 postów
  • Płeć:

Napisano 11 listopada 2021 - 10:20

Telefon do Apple?

#7 dliwski

dliwski


  • 15 305 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 listopada 2021 - 14:24

Coś jest nie tak po stronie Apple - ja od wczoraj nie mam dostępu do pęku kluczy na iPhonie, a na pozostałych urządzeniach dostęp jest, ale nie działa synchronizacja pomiędzy nimi.


MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#8 winmaciek

winmaciek
  • 6 479 postów
  • Płeć:

Napisano 12 listopada 2021 - 15:03

Według strony ze statusem (https://www.apple.co...t/systemstatus/) były ostatnio jakieś problemy z pękiem kluczy i paroma innymi rzeczami, ale to chyba jednak nie to. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#9 Greg6227

Greg6227
  • 3 postów

Napisano 14 listopada 2021 - 15:46

Witam wszystkich.
Zrobiłem mały wywiad w tym temacie i jest to raczej problem wersji iOS 15.1. Wszyscy którzy nie zainstalowali tej wersji systemu nie mają tego problemu. Niestety z tego co widzę 15.1 ma od groma błędów np. borykam się z brakiem dźwięków powiadomień w niektórych aplikacjach np. iRobot Home czy Facebook.

#10 Greg6227

Greg6227
  • 3 postów

Napisano 14 grudnia 2021 - 21:59

Sprawa wyjaśniona. Należy zaktualizować system do iOS 15.2, usunąć kartę z Portfela i dopiero wtedy zakupić subskrypcję. U mnie dokładnie ten sposób zadziałał. Pozdrawiam!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych