Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Otwarty kartonik, przecięta plomba zabezpieczająca iP13 mini


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 nesiasps

nesiasps
  • 159 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 04 października 2021 - 16:38

Witam, kurier dostarczył kartonik - zewnętrzny karton nienaruszony, a w środku na kartoniku iP13 mini jedna z plomb przecięta wzdłuż kodu kreskowego w ten sposób, że można w prosty sposób otworzyć karton i wyjąc telefon - druga nienaruszona, telefon nie był aktywowany - wygląda tak jakby otwarto z ciekawości lub innego powodu aby zajrzeć do środka - czy to obecnie spotykana praktyka sklepów? (Towar zamówiony przez internet w sieci którą reklamuje Cleo, dostawca DHL) - co powinienem z tym zrobić.  Nie otwierałem kartonu dużego przy kurierze tylko sprawdziłem czy jest niezniszczony i zaplombowany...


Użytkownik nesiasps edytował ten post 04 października 2021 - 16:40


#2 Remi73

Remi73
  • 140 postów

Napisano 04 października 2021 - 17:01

Witam, kurier dostarczył kartonik - zewnętrzny karton nienaruszony, a w środku na kartoniku iP13 mini jedna z plomb przecięta wzdłuż kodu kreskowego w ten sposób, że można w prosty sposób otworzyć karton i wyjąc telefon - druga nienaruszona, telefon nie był aktywowany - wygląda tak jakby otwarto z ciekawości lub innego powodu aby zajrzeć do środka - czy to obecnie spotykana praktyka sklepów? (Towar zamówiony przez internet w sieci którą reklamuje Cleo, dostawca DHL) - co powinienem z tym zrobić. Nie otwierałem kartonu dużego przy kurierze tylko sprawdziłem czy jest niezniszczony i zaplombowany...

Miałem podobny problem z zakupem z Orange i kurierem DPD (z tą różnicą, że zewnętrzny karton też był uszkodzony). Sprawdziłem przy kurierze i było wszystko ok. Ewentualna reklamacja skutkowałaby wysyłką nowego telefonu (iPhone 13 pro max) za cholera wie jaki czas a tak mogę już używać kolejny amazing telefon ;-)

Użytkownik Remi73 edytował ten post 04 października 2021 - 17:01


#3 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 04 października 2021 - 18:53


- co powinienem z tym zrobić. 
...

Moim zdaniem, powinieneś zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę. Tak asekuracyjnie.

#4 nesiasps

nesiasps
  • 159 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 06 października 2021 - 10:57

Zawiadomiłem, wypełniłem zgłoszenie - szybka reakcja i propozycja zwrotu lub rabat 100 - skorzystałem z rabatu i mam skórzane etui w dobrej cenie - tak że warto było gdyby ktoś się zastanawiał w podobnym temacie:)
  • ali_cja lubi to

#5 KINGmurzyn997

KINGmurzyn997
  • 2 postów

Napisano 24 października 2021 - 17:27

Do mnie tez przyszedł telefon z tego samego sklepu,dwie plomby przeciete.Telefon wyglądał na nie ruszany,rownież otrzymałem propozycje zadośćuczynienia w postaci bonu na 100zl.Ale do tej pory nie wiem dlaczego pudełko miało plomby rozcięte.



#6 gruby33

gruby33
  • 26 postów

Napisano 29 października 2021 - 09:21

Ja bym sprawdził czy informacja o gwarancji w menu telefonu jest liczona od dnia kiedy ty go odpaliłeś pierwszy raz. Jeśli nie to świadczy o tym, że był przez kogoś wcześniej zalogowany i wyczyszczony przed przekazaniem tobie.



#7 KINGmurzyn997

KINGmurzyn997
  • 2 postów

Napisano 29 października 2021 - 20:41

Ja bym sprawdził czy informacja o gwarancji w menu telefonu jest liczona od dnia kiedy ty go odpaliłeś pierwszy raz. Jeśli nie to świadczy o tym, że był przez kogoś wcześniej zalogowany i wyczyszczony przed przekazaniem tobie.

telefon dostałem i uruchomiłem 27 wrzesnia,gwarancja w menu pokazuje do 26 wrzesnia 2022.



#8 gruby33

gruby33
  • 26 postów

Napisano 29 października 2021 - 22:22

No to wychodzi na to, że ty pierwszy go odpaliłeś i zalogowałeś. A po co otwierają te pudełka nie mam pojęcia.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych