Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 13 Pro VS Android ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 gruby19

gruby19
  • 7 postów

Napisano 07 września 2021 - 11:16

Cześć

 

Do premiery nowego iPhone zostało kilka dni. Z racji urodzin chciałem zrobić sobie prezent. z iPhonem pracuję od 7 lat - najpierw iP 6, potem iP 7, potem iP Xs, więc z interfejsem i funkcjonalnościami jestem obyty. Korzystam również z MacBooka i Apple Watch, jednak głównym powodem ich wyboru była wydajność i wygląd, a nie rozbudowa ekosystemu, więc ten nie będzie tutaj atutem.

 

Nie łudzę się, że iPhone 13 wprowadzi jakąkolwiek rewolucję, raczej będzie to odświeżony iP 12, ale na pewno zagwarantuje mi najlepszą wydajność, stabilność przez kolejne lata

 

Powód dla którego patrzę w kierunku Androida, to fakt, że po zakupie XSa frajdę miałem chyba tylko przez godzinę - Ok, wygląd inny, ale soft, aplikacje, możliwości nie różniły się wcale w stosunku do iP7. Nawet konfigurować nie musiałem bo wszystko przez NFC. To już nie ta sama frajda co 15 lat temu, gdzie przez kolejne tygodnie sprawdzało się nowe dzwonki, tapety, aplikacje, bezużyteczne funkcje.

 

Android na pewno daje większe możliwości personalizacji, ale nie używałem Androida od 10 lat, więc nie wiem jak to wygląda w tej chwili - czy jest sens się w to w ogóle bawić. Na pewno będzie wymagał nauki i zmiany przyzwyczajeń.

 

To czego brakuje mi w iOS to chyba wyłącznie możliwości personalizacji ekranu - Widgety z Notatkami, Wiadomościami, itp - owszem są, ale raczej w symbolicznej formie.

 

Moje oczekiwania to przede wszystkim:

- Wydajność - ma być szybko, płynnie i stabilnie i to nie przez pierwszy miesiąc a przez pierwsze 3 lata
- Rozmiar ~6″ - nie potrzebuję większego ekranu, więc nie będę wypychał sobie kieszeni cegłami