Witam Wszystkich
Mam problem z officem na High Sierra 10.13 a mianowicie nie mogę się zalogować do konta w pakiecie office. Przez przeglądarkę mogę to zrobić bez problemu ale już w samej aplikacji nie da się .
Jest szansa na jakiś ratunek ?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 23 sierpnia 2021 - 10:51
Witam Wszystkich
Mam problem z officem na High Sierra 10.13 a mianowicie nie mogę się zalogować do konta w pakiecie office. Przez przeglądarkę mogę to zrobić bez problemu ale już w samej aplikacji nie da się .
Jest szansa na jakiś ratunek ?
Napisano 23 sierpnia 2021 - 13:05
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 24 sierpnia 2021 - 10:28
Może wygenerowanie hasła aplikacji w ustawieniach konta Microsoft i wklejenie go zamiast tego zwykłego by pomogło?
Nie pomogła nawet zmiana hasła
Napisano 24 sierpnia 2021 - 11:42
Nikt nie prosił o zmianę, tylko o wygenerowanie app password. Oczywiście jeśli masz dwuetapowe logowanie - bo masz, prawda?
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Napisano 24 sierpnia 2021 - 11:48
W Microsofcie to chyba bywają nawet przypadki, kiedy takie hasło aplikacji jest przydatne nawet bez dwuetapowego logowania. Coś takiego chyba jest konieczne w przypadku Xboksa 360, bo nie wspiera on czegośtam. Ale w sumie nieważne, poczekajmy aż OP spróbuje użyć hasła aplikacji.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych