Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Karty iCloud nie działają - iOS14.7.1, High Sierra, Safari 11.1.2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szaden

Szaden
  • 252 postów

Napisano 20 sierpnia 2021 - 16:45

Jak w temacie, 

Mam Macbooka Pro Retina 15 mid 2012 oraz iPhone 7 i pomiędzy tymi urządzeniami w Safari nie działają karty iCloud

Na Macu High Sierra z Safari 11.1.2 (celowo nie aktualizowane), a na iPhone iOS 14.7.1 (obecnie najnowszy)

 

Czy to przez niezgodność systemów?

Potrzebuję starszego systemu i przeglądarki na Macu, więc najlepiej jakbym nie musiał nic aktualizować...

 

Pozostałe funkcje (Handoff, SMSy z Maca etc.) działają normalnie, tylko karty iCloud nie chcą się synchronizować

 

Dodam, że mam słabe WiFi, czy to może być przyczyna? 

Chociaż na hotspocie osobistym też nie działa...

 

Bardzo proszę o pomoc i z góry dzięki za odpowiedzi



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 20 sierpnia 2021 - 17:48

To może (ale nie musi) mieć znaczenie. Tzn. wg oficjalnego dokumentu wsparcia (na samym dole, HT202530), jeśli mamy iOS 13 lub nowszy, to wymaganym systemem jest przynajmniej Mojave 10.14.4. Tutaj pacjent ma High Sierrę – wedle tego artykułu synchronizuje się ona do iOS 12 włącznie (przynajmniej w tym zakresie). 

Inna sprawa jest taka, że przez ostatni rok-dwa karty iCloud wielu osobom (w tym mnie) działały w kratkę, nawet na najnowszych systemach. To przestało się synchronizować jakoś ostatnio czy było tak od dłuższego czasu?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Szaden

Szaden
  • 252 postów

Napisano 20 sierpnia 2021 - 17:57

Prawdopodobnie od dłuższego czasu, szczerze mówiąc korzystałem z Handoff więc dopiero niedawno to zauważyłem

Szkoda z tymi wymaganiami, na Mojave spalił mi się dysk, więc wolę do niego nie wracać

Sprawdzę jeszcze czy zadziała na innym komputerze

i dziękuję



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 20 sierpnia 2021 - 19:17

Ale to chyba nie wina Mojave, że dysk się spalił?

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 Szaden

Szaden
  • 252 postów

Napisano 31 sierpnia 2021 - 15:10

Wina power napa - Mojave po wybudzeniu nie potrafił uśpić się z powrotem, tylko zmienił laptopa w grzejnik

 

A z kartami winny będzie system - na drugim Macu z Cataliną działa

 

Generalnie problem można uznać za rozwiązany...






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych